[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeurs in België en Engeland rijden met zwarte rouwband


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

Chauffeurs in Belgie en Engeland binden een zwart lapje aan hun speigels voor een week om support the beduigen aan de slachtoffers van het bloedbad in Parijs, Op deze manier kunnen wij laten zien dat wij niet allemaal mafkezen zijn die alleen aan hun eigen denken.

 

Helaas krijg ik de foto er niet op, je kan hem vinden op facebook groep

 

 UK & European Lorry Drivers Safety At Or Near French Ferry Ports

bewerkt door Knoalster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is het weer zover? Hoeveel van die zwarte lapjes, lieve heerbeetjes en "hou je mond dicht momenten" hebben we wel niet gehad? Maar tot op heden heeft het niets geholpen.

 

Los daarvan vind ik het hypocriete massahysterie. Toen er een maand geleden 150 doden vielen bij een terreuraanslag van ISIS in Turkije heb ik ook geen zwarte lintjes gezien. En ook geen Turkse vlaggen over Facebook profielfoto's.

 

Maar goed, een ieder moet vooral doen waar die zich goed bij voelt en zich niet teveel van mij aantrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Is het weer zover? Hoeveel van die zwarte lapjes, lieve heerbeetjes en "hou je mond dicht momenten" hebben we wel niet gehad? Maar tot op heden heeft het niets geholpen.

Los daarvan vind ik het hypocriete massahysterie. Toen er een maand geleden 150 doden vielen bij een terreuraanslag van ISIS in Turkije heb ik ook geen zwarte lintjes gezien. En ook geen Turkse vlaggen over Facebook profielfoto's.

Maar goed, een ieder moet vooral doen waar die zich goed bij voelt en zich niet teveel van mij aantrekken.

ja, daar heb je wel een punt, moet ik toegeven. Nu is Parijs natuurlijk wel even een stukje dichterbij, maar ook Turken zijn mensen.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aan een kant moet ik je wel gelijk geven Vrachtrijder, elk mens die slachtoffer word is er een teveel, doch Frankrijk en Turkije op een lijn te zetten is mij een brug te ver. Niet wat de slachtoffers aangaat, maar Turkije een vrij land te noemen en et beweren dat daar IS ook de schuldige was, heb ik zo mijn twijfels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, als ze via verschillende kanalen die niets met de Turkse staat van doen hebben de aanslag opeisen en jij twijfelt dan weet ik het ook niet.

Ik geloof ook niet gelijk alles zoals die aanslag pleger in Parijs die als vluchteling via Griekenland was binnengekomen en later blijkt het een vals paspoort te zijn en is het geen Syriër maar een terug gekomen strijder van IS die waarschijnlijk vanuit Frankrijk daar naartoe is gegaan.

Wachten nog wel even met dat allemaal te geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden