[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TB Europe failliet verklaard


Recommended Posts

Oh...geef eens een naam van een Poolse agri-vervoerder die nu het werk doet?

En dan heb ik het niet over de buitenlandse "vestigingen", zoals omschreven hierboven.

Ik geloof er namelijk helemaal niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk maar is wat ze er voor zetten

Denk maar aan eigen rijder Er zijn ook eigen rijders die een pools bedrijf hebben

Of op een Duits of Belgjes kenteken rijden Wat is er op tegen Het is een Europees ondernemer

Ga er maar van uit De boeren zijn slimmer als heel het vervoer bij elkaar Want die maken het uit

Of ze nu met jantje of Pietje in zee gaat Zo lang als het maar geld opbrengt

Mijn groot vader vertelden mij altijd Je moet ook langs de pot durven te schieten Anders verdien je niks

En gelijk heeft die

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De Hema gaat het veevoer gewoon uit besteden

De goede chauffeurs gaan er gewoon in mee Andere C.A.O.

Wordt veel extra's belooft En alles gaat gewoon verder

Hier is een vrouw die heeft een gouden hand druk gekregen 20.000

Wordt bij het inkomen geteld Er is nu al 9800 af aan belasting

Dan spreken we nog niet van volgend jaar de belasting aan slag op het inkomen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Cor kan altijd nog bij de Action gaan werken,die groeien boven de bomen uit en de winstcijfers gaan door de wolken heen. :ok::ok:

alleen de woon/werk afstand zal een probleem worden he
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Huub sinds jij van de bok af bent holt het achteruit   :ja:

Nee Het transport is aan het veranderen. Daarbij komt nog Transport over de weg is vrij duur aan het worden

Kijk maar is wat er allemaal per trein of per schip gaat

Het ADR gaat veel per vliegtuig Kleine hoeveel heden

In mijn tijd hadden we geen computers in de auto

Nog even en de chauffeur is ook niet meer nodig Of je moet geschoold zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had TB Europe Nederlandse chauffeurs gehad dan konden ze aan de slag bij GVT in Tilburg. Het bedrijf van Wil Versteijnen gaat zowel in de containers als warehouse flink uitbreiden.

Ik weet niet of er nog planners in Udenhout op kantoor zaten of ook alles bij Q Doz maar wellicht zijn er kansen. Binnenkort geen kavel meer te koop op De Vossenberg voor een warehouse!

 

Maar hoe is het met TB Europe en Q Doz komt er geen doorstart? Is al het geld van de crowdfunding in rook opgegaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat boeit jouw dat Kempische Truckfan?

Laten we de zwarte bladzijde uit de sector die TB heet, maar snel vergeten.

Het heeft de sector alleen maar schade toegebracht.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De Hema gaat het vervoer gewoon uit besteden

De goede chauffeurs gaan er gewoon in mee Andere C.A.O.

Wordt veel extra's belooft En alles gaat gewoon verder

Hier is een vrouw die heeft een gouden hand druk gekregen 20.000

Wordt bij het inkomen geteld Er is nu al 9800 af aan belasting

Dan spreken we nog niet van volgend jaar de belasting aan slag op het inkomen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

De Hema gaat het vervoer gewoon uit besteden

De goede chauffeurs gaan er gewoon in mee Andere C.A.O.

Wordt veel extra's belooft En alles gaat gewoon verder

Hier is een vrouw die heeft een gouden hand druk gekregen 20.000

Wordt bij het inkomen geteld Er is nu al 9800 af aan belasting

Dan spreken we nog niet van volgend jaar de belasting aan slag op het inkomen

Huub

 

Men probeert je wat wijs te maken Huub, :D

Als jouw mevrouw nu,in 2015 een gouden handdruk krijgt word dat bij haar jaarsalaris ,wat ze tot nu toe heeft verdient bijgeteld,en daar word belasting over geheven,dat is in de meeste gevallen 42 %,en als mevrouw boven de € 57.585 betaalt ze over dat deel 52 %.

 

Volgend jaar betaald ze helemaal geen inkomsten belasting over deze gouden handdruk,als ze t op een spaarrekening zet betaald ze hooguit 1,2 % vermogens rendements heffing,en dan moet ze ook nog meer dan € 23 000 op haar rekening hebben staan( heeft ze een fiscale partner word dat € 46 000)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoeveel belasting moet er over een ontslagvergoeding betaald worden?

Over een ontslagvergoeding moet inkomstenbelasting (box 1) betaald worden. De werkgever die een ontslagvergoeding uitkeert is verplicht om de verschuldigde belasting bij de betaling aan de werknemer reeds in te houden (loonheffing) en af te dragen aan de belastingdienst.

Het uiteindelijk verschuldigde percentage aan belasting is afhankelijk van het totaal belastbare inkomen dat de werknemer geniet in het jaar waarin de ontslagvergoeding uitgekeerd wordt. De belastingtarieven per 1 januari 2015 bedragen (box 1):

  • 36,50% over een belastbaar inkomen tot € 19.822
  • 42% over een belastbaar inkomen vanaf € 19.823 en tot € 57.585
  • 52% over een belastbaar inkomen vanaf € 57.586

De werknemer ontvangt dus altijd slechts het netto equivalent van de ontslagvergoeding. Als de werknemer aangifte inkomstenbelasting doet met betrekking tot het jaar waarin de ontslagvergoeding is uitbetaald, kan blijken dat er mogelijk te veel of te weinig belasting door de werkgever is ingehouden.

Een voorbeeld.

Marcel de Ruiter wordt op 1 september 2015 ontslagen en ontvangt een ontslagvergoeding van € 25.000 bruto. Zijn werkgever houdt bij de eindafrekening 52% loonheffing op deze ontslagvergoeding in. Marcel krijgt dus slechts € 12.000 netto op zijn bankrekening bijgeschreven. Bij de aangifte inkomstenbelasting over 2015 wordt duidelijk dat het totaal belastbare jaarinkomen van Marcel bestaat de optelsom van het loon dat Marcel tot 1 september 2015 van zijn werkgever ontving, de WW-uitkering die Marcel gedurende de laatste vier maanden van 2015 ontving en de ontslagvergoeding.

Het totaal belastbare jaarinkomen blijkt dan € 55.000 bruto te bedragen. Daarmee moet Marcel over de top van zijn inkomen 42% belasting betalen

 

 

Bron belasting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik weer even on topic ga, maar stond vorige week bij JCL en wat komt er aan rijden.

Een wagen van TB Europe.

In de wandelgangen heb ik gehoord dat TB was overgenomen, maar door wie, blijft me een raadsel.

Dus dacht, eens kijken wat Google mij verteld.

 

Dan word het allemaal al erg vreemd, genoeg hits, maar ik keek even naar de link op twitter.

Middels crowdfunding, eind vorig jaar 150.000 euro bij elkaar geschraapt, om te kunnen uitbreiden.

Ok....kan.

 

Dan dit artikel:

 

http://www.wijbrabant.nl/nieuws-overzicht/transportbedrijf-tb-europe-udenhout-haalt-binnen-twee-dagen-150000-op-met-crowdfunding/

 

Daarin word vermeld dat dat Piet Verberk persoonlijk garant staat voor die 150.000 euro.

En dat voor de investeerders er maar een klein risico bestaat.

 

Dan stel ik me al de vraag, waarom via crowdfunding 150.000 euro bij elkaar krijgen, als er iemand gewoon borg voor kan staan ?

Dan neem ik aan dat het geld er toch al is, of zit ik hier fout ?

 

Maar dan ga je dus verder kijken, achter de naam Verberk, en nu valt dat onder de Verberk Groep.

En dat is nu lullig, laat die toko ook failliet zijn...

 

ik blijf het dus echt bizar vinden dat je dan gewoon auto`s met de naam van TB erop, gewoon nog komen laden en lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog steeds op Roemeens kenteken met dito chauffeurs?

Voor hetzelfde geld zijn die wagens gewoon overgenomen, en staat de naam er nog gewoon op.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden