[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TB Europe failliet verklaard


Recommended Posts

  • Forumlid

Hoe verzin je hem... :-)

attachicon.gif2015-12-09 23.13.55.jpg

 

 

Nee Cor, ik vond hem serieus goed gevonden. Drankrijk...

Menig chauffeur is daar als een lammetje 's avonds naar zijn auto gekropen, op die paar droogkloten van het forum na, voor dat er weer commentaar op routier, Frankrijk, alcohol en verkeer komt. Vandaar ook de Ricard op de afbeelding.

Maak je nou eens wat minder druk en til niet overal zo zwaar aan.

Wat de Hema betreft, het zijn enkel constateringen die overal in de media te lezen zijn. Daar kan niemand omheen.

Dat wil dan toch niet zeggen dat ik hoop dat Hema-chauffeur failliet gaat of jij je baan kwijt zou raken?

Wat is dat voor onzin....

 

 

wist je dat de meeste chauffeurs die drankrijk reden .

die deden allemaal een cursus in de muziek pierre .

ze leerden voor drankorgel . :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid

 het heeft echter wat jaren moeten duren voor ook bij mij de schellen van de ogen vielen.

Vrees alleen dat het tij niet meer te keren is en we reddeloos ten onder gaan aan de vloedgolf van paupers, zigeuners en meer van dat fraais uit het oosten zolang de meerderheid van onze beroepsgroep nog steeds in de veronderstelling leeft dat het hun tijd wel zal duren en zich blijft verschuilen achter allerlei politiek en maatschappelijk correct gezwets.

 

 

Zo zo, finally awake Pierre, and welcome back in the real world old marine :D

 

But fucking hell niet zo depressief niet zo depressief, ben ik niet gewent van een marinier. Look to the navy seals, the don`t cry, but fight till the bitter end!!

 

Drink even een flesje rosè met forumvriend Shompie, hij zegt ijskoud van het houdt ons scherp. Maar hij heeft wel gelijk!!!! :cool:

 

 

 

Ik kots van dat gribusvolk wat met hun fluoriserend vestje aan voor mij met 71 km/h op de autobaan zit, wat met hun croks of badslippers en adidas-broek stinkend naar de drank, de knoflook en het zweet voor mij aan het loket de rest een half uur ophoud omdat ze geen jota begrijpen wat van ze verlangd word of wat ze moeten doen. 

 

 

Zo zo, een Pierre die 360.000 graden is gedraaid, had ik niet verwacht! Ik meende hier iets gelezen te hebben van dacht ik ene Fleur, die zei blijf in jezelf geloven en de aanhouder wint, is altijd zo. Neem Fleur mee naar het flesje rosè, en je bent zo weer de oude.  :cool:

 

Maar je hebt gelijk, als je moet wachten, omdat er voor jou een stel ongeletterde varkens staan!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zou jij dan denken van niet??

 

 

Zou het niet weten Pierre, of jij jou tafel in je uppie leeg kan zuipen? Ik ken jou verder niet, maar beetje (oud) marinier, zou dit wel moeten kunnen. Je wordt niet zomaar marinier, moet je wel wat in je mars hebben!!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tavel ofwel rosé/tafel

 

 

 

Hahahaha shit, zie het nu pas, Tavel en Tafel :stom: (heb afgelopen week uitnodiging van opticien gehad, maar niet verder vertellen hoor :p )

 

Ja dat snap ik, dat je in het leger vanzelf zuipen leert! Ongelooflijk, dat ik er even overheen kijk :confused: hahahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Echter is de hele tafel leegzuipen ook geen eerste vereiste om door de keuring bij het Korps te komen, dat leer je later vanzelf... :D

Sterker nog, als je dat kunt en vaak doet voor de keuring....

 

Maar vreemd heb ik altijd wel gevonden dat men die mensen niet wilde hebben die het al konden, maar tegen 25ct/glas wordt het je wel behoorlijk aangeleerd...  :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Zijn er soms nog chauffeurs die freshcargo hebben zien rijden?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Wat heeft dit met TBeurope te maken?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Niks !!!!!!

Maar Valkje zal denken : het freshcargo topic is gesloten ,dan hier maar verder !!

Tja....Zo gaat dat wel eens.

Overigens kwam ik laatst nog wel een tbeurope wagen tegen, maar dan wel van de Litouwse tak.

Bestaat dat nog wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja....Zo gaat dat wel eens.

Overigens kwam ik laatst nog wel een tbeurope wagen tegen, maar dan wel van de Litouwse tak.

Bestaat dat nog wel?

Hij zat bij ons naast de zaak , wij zien hier geen actie ,  meer het kantoor pand staat leeg.

Zou natuurlijk wel 'n trekker kunnen zijn die verkocht is met belettering. ik heb er toen wel 'n paar op 'n buitenlandse combie zien staan met alles erop en eraan.

Zal vermoedelijk wel voor export zijn geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft dit met TBeurope te maken?

Simpel, ik poste deze verkeerd.

Beide topics stonden bij elkaar en de topic fresh cargo was nog niet verdwenen op die dag.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

^^

 

Ik weet wat het retentierecht inhoud, nu maar hopen dat deze Roemeen dat ook weet, en zich hierop beroept heeft? Is niet duidelijk in de verhaal. 1 trailer is inmiddels retour gekomen, dus betwijfel een beroep op dit bestaande retentierecht dan ook.

 

Maar of men na beroepen op dit retentierecht, de trailers naar het buitenland mag vervoeren, weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb deze retentiewet nu wel even doorgenomen, waarin een hoop is verbeterd ten aanzien van de eisende en onbetaalde partij. En/als ik het zo lees, maakt het niet veel uit waar de retentor de goederen plaatst.

 

Dit retentierecht is een machtig wapen, tegen (wanbetalers) onbetaalde rekeningen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lees nou mijn link eerst eens door. Ook al weet je maar al te goed wat het recht op retentie inhoudt.

 

 

 

 

Die trailers waren al in het buitenland (een lading olijf-olie)

 

Geloof niet dat het uitmaakt waar je de goederen, of in dit geval trailers, stalt. Gewoon bij je thuis lijkt me het meest voor de hand liggend.

 IK heb er niet zoveel verstand van,( ik heb geen vorderingen op iemand,en anderen niet op mij) maar die trailer kan ik begrijpen dat die onder retentierecht geplaatst word.

Maar hoe is t met de lading olijfolie;deze is niet van TBeurope( in dit geval) maar van een afzender die geen partij is in dit failissement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 IK heb er niet zoveel verstand van,( ik heb geen vorderingen op iemand,en anderen niet op mij) maar die trailer kan ik begrijpen dat die onder retentierecht geplaatst word.

Maar hoe is t met de lading olijfolie;deze is niet van TBeurope( in dit geval) maar van een afzender die geen partij is in dit failissement.

 

Scherp opgemerkt! Hier weet ikzelf wel iets van, want heb zelf met dit bijltje gehakt. Kreeg destijds iets te traag mijn salaris, waarna ik de lading in gijzeling hield.

 

De ontvangende partij of verlader toont wel iets van begrip, maar niet veel. Zeker niet als men jou je achterstallig salaris toekent, en deze wilt betalen.

 

Maar een lading gijzelen is een goed drukmiddel, want kreeg toen mijn geld nog diezelfde dag betaald :D  :cool:

 

Moet je wel ballen voor hebben, want de ontvangende partij of verlader, kan ook zomaar aangifte van diefstal doen, en heb jij de polizei op jou dak :ja:

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ene Rene van der Werff, die geen banden met de Selman familie zegt te hebben, zegt geheel met transport te stoppen.

 

En een Roemeen welke 3 volle trailers jat :cool:

 

http://www.transport-online.nl/site/70377/geen-doorstart-voor-freshcargo-bv/

 

Ach klantenbestand was toch al aardig opgeruimd... Zitten nu bij een transporteur die wel durft te vragen en het krijgt wat hij wil. Maar als je vakwerk levert komen de klanten wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over opgeruimd gesproken en terug naar TB Europe: het kampement aan de Kroonstraat in Tilburg is inmiddels opgeruimd. Keten weg en netjes terug gebracht in oude staat.

Inmiddels staat er aan de overkant een nieuw modern groot DC van Dobotex / Puma. Daar paste dit Roemeense en Lithouwse kampement ook niet bij.

Niemand die ook interesse had het bedrijf door te starten zo lijkt het... Bij Vullings / Man zijn de TB Europe MAN s ook verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk, dit is informatie waar men iets aan heeft. Dit wist ik dus even niet. En het klopt, was beige auto met knalrood Selman erop. Echt mooie auto/combi om te zien.

En/als ik het goed heb onthouden, was deze Rene vd Werff naar voren geschoven door dacht ik de Rabobank? Maar zal je even aan jou mede former Frans1960 moeten vragen, dacht dat hij destijds met dit bericht naar buiten kwam.

Maar goed, naar voren geschoven of niet, heeft deze Rene vd Werff al dan niet onder leiding/toezicht van de Selman familie, ook voor meer dan € 4.000.000 ellende gebracht. Zulke mensen als vd Werff komen altijd wel weer goed terecht, en laten hun ellende achter voor de belastingbetaler. welcome in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Een zoon van Selman Senior, Bas, is Europe Flyer begonnen. Met wat tweedehands materiaal in eerste instantie.

 

 

Ja,hij nam " Wijntrans "over van Alex Wijnen uit Dongen  :D ,wat op zich ook weer "groot geworden was"door t klantenbestand van Wim v/d Wind over te nemen na een failliessement.

 

Nog voor de eerste kilometers gereden waren stonden Wijnen en Europe Flyer al voor de rechter:

 

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBARN:2005:AT9747

 

IN een proces wat EF grotendeels verloor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden