[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Daf XF 106 slechte ontvangst radiozenders


Davy Van Herck

Recommended Posts

  • Forumlid

Hoi, ik rij met een nieuwe daf xf met een standaard ingebouwde navigatie met radio.De radio-ontvangst is soms heel slecht, maar niet continu slecht. Soms is de geluidskwalitiet heel helder en  goed maar tijdens het rijden wordt het met vlagen slecht en klinkt het geluid net of de tweeters wegvallen. Het geluid is dan dof en dit gaat heel de dag op en neer. Of ik nu stil sta of rijd dat heeft allemaal geen effect. Iemand een idee waar dit probleem zit?

Grtjs  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb je misschien een oplader in de sigaretten plug?

Als ik daar een telefoon oplader ofzo in stop dan wordt mijn ontvangst ook minder.

Dit ligt aan je lader. Vaak een originele autolader of zo een TomTom USB plug heb je dat niet bij.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vaak onstaat dit door een slecht contact bij de radio (plug half in de radio) of een slecht massa contact bij de antenne voet. 

Ook bestaat uiteraard de kans op een maandagmorgen radio. Leg je klacht(en) neer bij de garage, die moeten dit oplossen
omdat het een nieuwe truck / radio betreft. Nog even niet zelf gaan sleutelen want dan verbreek je de garantie zegel  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden