[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wat maakt het chauffeurs beroep zo leuk?


Jer

Vraag

  • Forumlid

Zal mij allereerst voorstellen.

Mijn naam is Jeroen en ben mij aan het oriënteren om chauffeur te worden.

Mijn vraag aan jullie is:waarom ben je chauffeur geworden? Wat zijn de voordelen en nadelen van het vak?

Graag jullie reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

... 

 

Zijn er bij die weten nog niet waar de motor zit

....

 

Tsja, maar ze verstoppen die dingen ook steeds beter.

We hebben er een paar met de motor voorin.

Maar de meesten hebben de motor achterin.

En als je denkt dat je weet hoe het zit....

Hebben we er ook 1 met de motor in het midden.....

 

Dat valt niet mee om dat in een cursus van 35 uur te stoppen.

En met dat sperma.....

 

Willen we he-le-maal niet weten, Huub!

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Beste chauffeurs,

Ik heb ineens interesse gekregen in vrachtwagens en na 27 jaar auto-rijlessen te hebben gegeven, wilde ik eindelijk  eens zelf rijden. Januari dit jaar ben ik met de opleiding

begonnen. Hoe kon ik weten, dat vrachtwagen rijden zo leuk kon zijn ? De 3 theorie examens,cases, heb ik in een keer gehaald. En morgen , 8 april praktijk ex  C.

Ik heb veel opgestoken  van de gedeelde ervaringen hier. Mijn oprechte dank, hiervoor.

Dus,.........als het goed is, gaat binnenkort een ex-rijinstructeur aan de slag met en bakwagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nou de voordelen zijn op een hand te tellen en dat zijn er niet veel dus, maar de nadelen zijn er genoeg,

Lange dagen maken, bij distributie vroeg op laat thuis te veel stops en een planner die altijd op het laatste moment nog iets van je gedaan moet hebben. Overuren genoeg maar er is geen baas die er hier en daar een streep door trekt waardoor je er minder betaalt krijgt dan gemaakt.

reden , je hebt daar en daar zo lang staan wachten op lading, daar kan ik niks aan doen maar mag er wel voor opdraaien en de chauffeurs die zeggen dat het bij hun niet gebeurt, vraag maar een collega en bij die gebeurt het wel , vreemd he.

Je vraag is al van enige tijd terug en nog iets langer daarvoor hadden we crisis en was het helemaal triest, je kon thuis blijven als er geen werk was en fluiten naar overuren om nog iets te verdienen.

ze lieten en laten nu ook gepensioneerden graag voor jouw rijden want daar betalen ze minder premies over die zijn goedkoper dan jij.

Ja en als je dan een keer een lampje van de auto kapot gereden hebt met terug op zetten dan schreeuwen ze je de huid vol want dat kan toch niet.

Vandaag de dag word je in het Engels aangesproken wat je komt doen en of je ook Engels of Duits spreekt, we zijn hier in Nederland dan begin je toch in het het Nederlands, maar voordat er iemand aan het loket komt om je te "helpen" had je al de hele wagen leeg of vol kunnen hebben.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei tom1:

 

ze lieten en laten nu ook gepensioneerden graag voor jouw rijden want daar betalen ze minder premies over die zijn goedkoper dan jij.

 

 

 

Of zou het zijn omdat die gewoon doen wat er van ze gevraagd worden???,:ok:

En niet al beginnen te janken voor ze geslagen worden.:D

  • Like 5
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden