[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

deelbare lading


Vico

Recommended Posts

  • Forumlid

volgens landeninfo van de TLN va 2010 welliswaar maar....

 

Totale lengte voertuig incl lading mag maximaal 20,75 meter zijn

 

Oversteek achterzijde max 3 meter bij afstanden tot en met 100 kilometer in Duistland

Oversteek achterzijde max 1,5 meter bij afstanden van meer dan 100 kimlometer in Duistland

 

Als het meer is heb je een ontheffing nodig 

 

Wisselbakken en containers worden niet als lading gezien en mogen dan ook nooit oversteken

 

 

 

Succes ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee of dat veranderd is, volgens mij is het altijd al zo. De maten die jij opgeeft zijn voor ondeelbare lading.

Via de telefoon

Zoals scania 1965 zegtnklopt het precies. Ik heb er namelijk vorige week 24 uur voor aan de kant gestaan.

Ik had een oversteek van 1.80 die niet op de ontheffing stond maar wel op de nachtrag. Die was er wel maar die lag bij de planner op het bureau die hem vergeten was te mailen. Duitsland heeft het gekoppeld aan afstanden (die 100 km)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vergeet niet dat het snel deelbaar is bij een Duitser. Zo kan hij bijvoorbeeld vallen over de ballast van een kraan die er af kan maar er nog opzit. Of over een stukje giek.

Okk over bijladen bij een brede lading die niet boven het totaal gewicht van 44 ton uitkomt zijn weer aparte regels....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ondertussen maar weer het een en ander opgeruimd.

Maar we blijven niet bezig. Als er leden zijn die onderling moeite hebben met een ander dan los je dat maar op via PB. Daar hoeven anderen niet van mee te "genieten".

Het punt is heel dicht bij om, zo als al in èèn van de verwijderde berichten werd geopperd, om eeens wat kaarten uit te gaan delen.

Mochten de heren op deze manier zo door willen gaan dan zullen er een stuk of 5 à 6 leden zijn die een "forum-kerstvacantie" van minstens een maand te gemoed kunnen zien.

Kunnen de overige leden tenminste rustig verder zonder oud zeer, veel gezeur en de oude stokpaardjes op stal blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden