[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uit het Leven van Huub


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid

Huub heeft de oplossing, hij stuurt ze naar mij  :D

 

attachicon.gifFoto Heerema Explorer 28-09-2016.jpg

Nog bedankt Ger Mijn geheugen van de computer is te klein

 

Dit is voor startor Hier heb ik op gevaren in 1967 Onderzoeking vaartuig van Heerema

 

Die toren die achter op staat die is ontwikkeld op het Rem eiland En proeven mee gedaan voor boring in zee

 

Het schip kon alleen bepalen waar een boor toren kon staan

 

Daarna is de Explorer Twee gekomen Dat was een onderzoeking vaartuig met duikers aan boord

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

 

Waarom nu altijd de Duitsers erbij halen, Nederlanders hebben in Indië ook hele dorpen uitgeroeid, met onschuldige. Dus hier in NL hebben wij ook onze oorlogsmisdadigers rondlopen.  

Reindert......Pieter Schelte Heerema is een nederlander.....

Misschien ff op de link van Ger klikken (Pieter Schelte Heerema) en je kan z'n hele geschiedenis en z'n twijfelachtige carriere lezen.

 

Niet elke SS-er is automatisch een Duitser....

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

Waarom nu altijd de Duitsers erbij halen, Nederlanders hebben in Indië ook hele dorpen uitgeroeid, met onschuldige. Dus hier in NL hebben wij ook onze oorlogsmisdadigers rondlopen.

Klopt , maar je wilt ook niet weten wat onze soldaten moesten doorstaan daar , keur het absoluut niet goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat die in het verleden gedaan heeft zegt mij niet zoveel Ik heb er een goede baas aan gehad Betaalden goed en alles op tijd

 

Ger vergeet niet het was een onderzoeking vaartuig Dat kun je niet vergelijken met een kraan schip

 

Nu is het een van de grootste offshore bedrijven ter wereld En in handen van zijn zoon  

 

Met hulp van Heerema heb ik de foto mogen ontvangen Die hier nu op staat Moet er het bedrijf er voor bedanken dat ze de foto op gestuurd hebben

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reindert......Pieter Schelte Heerema is een nederlander.....

Misschien ff op de link van Ger klikken (Pieter Schelte Heerema) en je kan z'n hele geschiedenis en z'n twijfelachtige carriere lezen.

 

Niet elke SS-er is automatisch een Duitser....

 

Groet ron

 

Voor ik reageerde, had ik de link van Ger bezocht een doorgelezen, en wist dat hij NLer was.

 

Ik meende ooit gelezen te hebben, dat tijdens de oorlog een zogenaamde Hitlerwet was aangenomen door de Nazis, welke erin voorzag, dat iedere buitenlandse entiteit welke zich aansloot bij de Nazis, automatisch het Duitse burgerschap verkreeg.

 

Want vele foute (Nazi)  Nederlanders zijn na de oorlog richting Duitsland gevlucht, waar men direct een Duits paspoort kreeg overhandigd. Dus in feite, was Pieter Schelte Heerema gewoon een Duitser.     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ 

 

Ik zal eens kijken, of ik die Hitlerwet ergens kan vinden?

 

Maar dan is deze Heerema beetje dom geweest, want als hij met de Duitsers in de aftocht mee was gegaan, had hij nooit hoeven zitten in de petoet. Duitsland leverde geen eigen onderdanen uit. Kijk maar naar die Broere/Boere, is nooit door Duitsland uitgeleverd. En die heeft er ook een zooitje over de kling gejaagd.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb hier een boek over 50 jaar Heerema , en daar staan alle schepen in die er gevaren hebben

Maar die vissersboot van Huub staat er egnie bij :nee: Ze hebben je zo maar een plaatje toe gestuurd :ja:

dat meen je niet . Wat jammer nou misschien hebben ze z'n mails niet goed gelezen . Ach ja kinder hand is zo gevuld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

monsterboekje001.jpg

 

monster00-429x590.jpg

 

 

 

Wat ik wil zeggen Huub??? Kan je naast niet schrijven ook niet lezen?

Het was een grapje. Humor. Wat is t limburgse woord daarvoor???? Kersen vlaai?

 

Zowel de woorden humor als grap komen niet in t limburgs voor. Wel 4 woorden voor lucifer..... Zakdoek hebben ze 8 woorden voor... Zijn ze daar altijd verkouden????? :p  :D

http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/limburgs

 

En wat is dit eigenlijk??????

natte kip Nutte tooi, nötte toeai bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden