[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 Fruit transporteurs die stoppen met route op Engeland


Knoalster

Recommended Posts

  • Forumlid

Ook. Maar als je leeg terug komt weet je wat het kost.

Als je voor de kostprijs een vrachtje mee terug neemt moet je maar afwachten of je daadwerkelijk uit de kosten komt. Reken alleen maar eens wachturen, die hoogst waarschijnlijk niet betaald worden.

We hebben het wel gedaan, maar door schade en schande wordt mijn wijs..........

Of zoals een ex werkgever van mij een keer een opvrachtje mee nam, lossen ging niet door, kon vol terug en heel snel moest er een lege auto richting Antwerpen om de vracht op te halen, dat was eens en nooit meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

HSF Barendrecht reed hoofdzakelijk naar Engeland met Nederlanders op de bok en bij HSF Nijmegen ziet dat er iets anders uit Kempische Truckfan, er zullen nog wel een paar Nederlanders werken doch op Engeland zie je ze zelden. Echt jammer voor de mannen van Barendrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dichtbij huis Huub rijdt de firma Boom uit Venray toch al heel wat jaartjes met friet vanuit Aviko Lomm naar Engeland. Oke ze hebben het nu moeilijk maar je ziet ze vaak op zondag(avond) al opgaan.

Ook HSF Nijmegen. Barsan in Tilburg rijdt er ook al weer enige jaren op.

Daar is ook al van alles gebeurt En dingen gedaan die geen dag licht mocht zien

Ze hebben geluk dat ze panden hebben En verhuurt

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Barsan in Tilburg dat is dat Turkse bedrijf toch? ik heb daar weleens geladen en die planner daar moest Turks gaan leren, lijkt mij toch een aardige opgave om die taal machtig te worden, weet niet of hij er nog werkt maar dat vertelde hij even terloops onder de koffie, wel raar en vreemd vond ik dat ze TV's en ander hoogwaardig spul in een gewone zeilentrailer laden,dat is volgens mij de "kat op het spek binden" ik laadde altijd met vaste koeltrailer, is en vind/vond ik toch wel wat veiliger.

Die hadden toen net een nieuw spul laten bouwen schuin tegenover de oude locatie.

 

Grt.Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel raar en vreemd vond ik dat ze TV's en ander hoogwaardig spul in een gewone zeilentrailer laden,dat is volgens mij de "kat op het spek binden"

Handig om zulke info op het Internet te zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het er weleens over gehad met hun maar ze zeiden dat ze nog nooit een probleem daarmee gehad hadden, kortom de info die ik hier neerzet dateert al van jaren geleden misschien zijn ze inmiddels wijzer geworden, maar neem nou van mij aan dat je als transporteur zulk "goed" nooit in zeilentrailers moet vervoeren dat is gewoon vragen om problemen, heb er genoeg gezien die met enorme stukken eruit gesneden stonden te jammeren, eigen schuld dikke bult roep ik dan maar, wellicht een stukje verantwoordelijkheid van de vervoerder misschien, eens kijken hoe een verzekeringsmaatschappij hier tegen aankijkt, als er één verzekeringsmaatschappij besluit om de schade niet (meer) te vergoeden en anderen volgen dat voorbeeld dan zou het rap gedaan zijn ermee, niet dat je hiermee de hobbyisten die ook wel te boek staan als "zeilensnijders" hiervan weerhoudt.........................helaas.

Overigens schijnt dat probleem verkast te zijn naar buurland Duitsland.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Handig om zulke info op het Internet te zetten...

 

Ach, het zonnetje rijdt met 'Vodafone partner' op het zeil.. Begrijp ik ook niet echt.. al is Vodafone meer een netwerkaanbieder dan telefoonmaker... Maar goed, wat zouden zij eigenlijk moeten vervoeren voor Vodafone? Hardware voor de zakelijke markt? (routers e.d.?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach, het zonnetje rijdt met 'Vodafone partner' op het zeil.. Begrijp ik ook niet echt.. al is Vodafone meer een netwerkaanbieder dan telefoonmaker... Maar goed, wat zouden zij eigenlijk moeten vervoeren voor Vodafone? Hardware voor de zakelijke markt? (routers e.d.?)

 

Hoeft niet te betekenen dat ze ervoor vervoeren. Kan ook zijn dat ze een abbo voor alle auto's hebben en extra korting krijgen als ze reclame voeren, gebeurt vaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik heb een langere periode met een huif gereden waar nogal groot "Phlips, let's make it better" op stond.....

Nooit 1 mes snee in de zeilen gehad en ook nooit 1 illigaal erin (reed veel op de UK).

bewerkt door Murphy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Barsan in Tilburg dat is dat Turkse bedrijf toch? ik heb daar weleens geladen en die planner daar moest Turks gaan leren, lijkt mij toch een aardige opgave om die taal machtig te worden, weet niet of hij er nog werkt maar dat vertelde hij even terloops onder de koffie....

Valt mee. Ongeveer 50% van de taal is Insallah en Marsallah ('alleen god weet het' en 'zo heeft god het gewild'). Deze termen worden in elke zin gebruikt.....

 

Groet ron (die hier op het werk de indruk krijgt dat ie nu ook Turkije tot z'n gebied kan rekenen :zegtniets: :zegtniets: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het er weleens over gehad met hun maar ze zeiden dat ze nog nooit een probleem daarmee gehad hadden, kortom de info die ik hier neerzet dateert al van jaren geleden misschien zijn ze inmiddels wijzer geworden, maar neem nou van mij aan dat je als transporteur zulk "goed" nooit in zeilentrailers moet vervoeren dat is gewoon vragen om problemen, heb er genoeg gezien die met enorme stukken eruit gesneden stonden te jammeren, eigen schuld dikke bult roep ik dan maar, wellicht een stukje verantwoordelijkheid van de vervoerder misschien, eens kijken hoe een verzekeringsmaatschappij hier tegen aankijkt, als er één verzekeringsmaatschappij besluit om de schade niet (meer) te vergoeden en anderen volgen dat voorbeeld dan zou het rap gedaan zijn ermee, niet dat je hiermee de hobbyisten die ook wel te boek staan als "zeilensnijders" hiervan weerhoudt.........................helaas.

Overigens schijnt dat probleem verkast te zijn naar buurland Duitsland.

 

Grt. Henry.

 denk je ,dat als "ze"je lading nodig hebben ,je met een kastenwagen veiliger bent??? LOL  LOL  LOL  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee!! maar erin snijden zal lastiger worden LOL   wat dat aangaat ben je nergens "veilig" mee en als ze zo nodig die lading van wat voor aard dan ook willen hebben dan gaan ze hun gang maar,  maar daar heb ik al een aantal jaren geen last meer van ik lees het zo hier en daar nog weleens dus containers of koel/vrieswagen als je "aan de beurt" bent dan ben je het haasje :zegtniets:

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog nooit last van gehad.

Geen idee of het komt omdat je door een plaatje Hardox400 niet zo gemakkelijk met een blikopener heen komt, of dat mijn lading toch niet echt gewild is....... :D

Dat zal het zijn Jan , ook nog nooit last van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee ik ook niet gelukkig, alhoewel ze hebben eens geprobeerd op een Duitse parking om het containerslot te forceren wat overigens niet gelukt is, de daders? Roemeense chauffeurs die waren volgens de politie "nieuwsgierig" maar die nieuwsgierigheid van hun heeft ze een poosje op het bureau in Ulm gebracht en dan praat ik al over een akkefietje uit 2006!

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden