[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Werken met kerst


Vrachtrijder

Recommended Posts

  • Forumlid

Er was een hele discussie over Waberers die zijn personeel terug haalde en de voertuigen liet overnachten in een Belgisch weiland. Helaas kon ik niet meer reageren in de draad, maar hierbij een foto die op Facebook voorbij kwam. Maar deze collega's stonden tweede kerstdag in Zweden te koekeloeren. Vind ik de aanpak van Waberers toch netter.

 

post-9491-0-76275300-1451828812_thumb.jp

bewerkt door Vrachtrijder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben in elk geval geen eenzame kerst gehad op een dooie parkeerplaats of industrieterreintje achteraf :angel:

Zoals die Bulgaarse chauffeur die al vanaf 21 December op een parking in Denemarken staat inderdaad.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gras is daar groener :D

 

Het probleem zie ik niet zozeer, deze jongens zijn toch vaak weekeinden weg en/of rijden op zondag, waarom dan niet met de kerst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vrachtrijder ik weet niet wie je ben en wie je denkt dat je ben met je wijze praat. Ik ben de chauffeur van de meest rechtse auto uit het rijtje en heb daar 45 minuten gestaan omdat ik 4.20 gereden had en dus pauze moest maken.

Daarna heb ik 3.5 uur gereden en een klantje gelost en toen de stad in met een collega en de volgende ochtend de rest van me vracht uitgelost in Stockholm, papier geladen en naar de boot toe.

Ik weet niet waar jij de vergelijking ziet met een Waberer?

Wij mogen aangeven of we met kerst of oud en nieuw willen rijden of allebij, ik heb allebij aangegeven maar was met Oudjaarsavond gewoon thuis en Nieuwjaarsdag weer vertrokken.

Edit; Foto is inderdaad in Zweden genomen, bij de Rasta in Odeshog.

bewerkt door Vince
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Het gras is daar groener :D

Het probleem zie ik niet zozeer, deze jongens zijn toch vaak weekeinden weg en/of rijden op zondag, waarom dan niet met de kerst?

het is ook een heel verschil, of je "gewoon" onderweg bent, of dat je een week (of meer) stil staat onderweg.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu is de reisafstand van Zweden naar NL ook niet te vergelijken met Opgadbeek-Hongarije.....

 

Hoe zou het weiland in Opglabeek er nu bij liggen?

Eén en al omgeploegd .. of is het er nog een beetje netjes af gekomen.. (als de mannen al terug zijn natuurlijk..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe zou het weiland in Opglabeek er nu bij liggen?

Eén en al omgeploegd .. of is het er nog een beetje netjes af gekomen.. (als de mannen al terug zijn natuurlijk..)

 

Ah, ik begrijp uit een ander draadje dat het weiland er prima bij ligt.

 

http://m.hln.be/regio/nieuws-uit-opglabbeek/hongaarse-truckers-terug-van-vakantie-a2573735/?utm_campaign=regio-r-link&utm_medium=social&utm_source=Facebook&utm_content=regio

 

Thanx @ Routier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit datzelfde artiekel....

De boer die zijn veld uitleende was naar eigen zeggen geschrokken van de hele heisa die ontstond. Hij zal zijn veld geen tweede keer uitlenen. Hij had enkel goede bedoelingen en deed het uit vriendelijkheid.

 

Wist niet dat boeren zo grappig zijn.... :D  :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wachten op lading... welkom terug😴

Tja....en dan zijn er nog mensen die beweren dat er geen broodroof plaats vindt...

Wat ik trouwens heb begrepen, komen deze wagens bij de parking van DAF vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee nee Routier.. Deze chauffeurs zijn allemaal heel gelukkig, anders deden ze dat zware werk toch niet. Het zal wel goed betalen dat stilstaan, anders hadden ze nooit zoveel personeel.

 

Nou was ik dus in der niederlande afgelopen maand, en zag diverse trucks geparkeerd op industrie terreinen, zowel in Gilze als s"Heerenbergh. Waarom parkeren ze daar niet en lopen ze het dorp in? Of voor mij part pak je de bus naar de dichts bijzijnde stad.

Super passief volk die ex communisten.. zijn teveel gewend dat iemand hun iedere beweging uitlegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden