[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

dgo ondersteboven


funtrucker

Recommended Posts

  • Forumlid

vanmorgen maar 10 op de A28/a37 tussen zwartemeer en Zwolle, vrachtwagens dan, ook nog wel 15 auto's gezien die er niet hoorden te staan.

Ik was vanmorgen ook in friesland en kon er van het spoor af bij akkrum ook al 2 zien.

Ook een ambu in heerenveen met blauwe lichtjes aan zag ik glibberen.

Best serieus daar in noord nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F*ck, dan gingen die brandweerwagens (bakwagen en busje) rond 9.35/9.40 op het knooppunt Heerenveen dus naar jou toe? Ben blij dat je geen ernstige verwondingen hebt!!

 

Was op sommige stukken echt spiegelglad rond die tijd, even ervoor had het geregend/gehageld, bij het lossen kletterde het gezellig op het trailerdak. Op de A7 reed het ook stapvoets en terecht: tikje gas en je voelde de kont van de trekker schuiven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Sterkte Marcel.

Ik zag net op het 6u journaal dat er 2 van jullie kort gereden zijn......?

ff een opmerking voor wat betreft winterbanden.

Met ijzel em zeker deze meuk die jullie nu hebben helpen winterbanden ZONDER spikes geer ruk!!!

Met spikes (waar wij hier op rijden) is het leed te overzien, maar met zulke omstandigheden zouden wij dus de ijskettingen gebruiken.

Overigens, in Bergen zou het openbaar vervoer in de berm staan/niet rijden, wij zouden wel rijden maar niet op route tijd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marcel,Gelukkig heb je zelf niets ernstigs. in ehv maken ze er paar 100 in de week dus die ene maakt niet uit 😉.

Ik weet wat t is om op je snuit tegaan. Die deuk in je ego heeft even tijd nodig. Ga vrijdag maar eens op je gemak op kantoor langs komt t allemaal goed

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar een hoop gedoe om twee dagen vrij te krijgen. Dacht dat het allemaal zo goed geregeld was in NL met TVT, snipperdagen, baal dagen enz>

 

De vaste chauffeur zal wel lopen te mauwen dat zijn spllen aan 1 kant liggen. :D

 

Het beste Marcel, er zijn ergere dingen. Zoals je eigen wagen beschadigen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gelukkig ben je zelf goed weg gekomen. Is alles wat telt.

 

Telefoontje naar de zaak is andere koek....

 

Hallo? Baas? Zeg, de linker spiegel is stuk.. Wil je ff een nieuwe bestellen.. Welk model precies vraag je? Geen idee, kan ik niet zien, de vrachtwagen ligt er op.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar een hoop gedoe om twee dagen vrij te krijgen. Dacht dat het allemaal zo goed geregeld was in NL met TVT, snipperdagen, baal dagen enz>

De vaste chauffeur zal wel lopen te mauwen dat zijn spllen aan 1 kant liggen. :D

Het beste Marcel, er zijn ergere dingen. Zoals je eigen wagen beschadigen...

Chauffeur had het gehoord en belde. Die auto was niet zo spannend, als ik maar ok was.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marcel als je dat overkomt in een glijpartij te geraken

dan kan je zien dat de tijd vliegt

want voor dat je het beseft zit je niet meer vertiekaal maar horizontaal

 

maar je bent gelukkig bijna ongedeerd en dat is het belangrijkste !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gelukkig ben je zelf goed weg gekomen. Is alles wat telt.

Telefoontje naar de zaak is andere koek....

Hallo? Baas? Zeg, de linker spiegel is stuk.. Wil je ff een nieuwe bestellen.. Welk model precies vraag je? Geen idee, kan ik niet zien, de vrachtwagen ligt er op.....

Nee, ik belde hem, hij zegt goede morgen, ik zeg laat dat goede maar. Auto ligt op de kant. Zegt hij En Jij ??? Ik zeg, heel naast de auto, hele circus is al gebeld. Waar ben je ?? Net voor Akkrum. Oke zegt ie. Laat maar horen hoe het loopt bel je straks.

Half uur later belde hij weer. Kom je kant op. Hou me op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marcel als je dat overkomt in een glijpartij te geraken

dan kan je zien dat de tijd vliegt

want voor dat je het beseft zit je niet meer vertiekaal maar horizontaal

maar je bent gelukkig bijna ongedeerd en dat is het belangrijkste !

Echt 2 tellen. Die man die achter mij reed kon mij net ontwijken. Is ook aan het woord in het filmpje reed al vanaf Heerenveen achter mij. Dacht wat gebeurd er nu. Zo in 1 keer...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Marcel als je dat overkomt in een glijpartij te geraken

dan kan je zien dat de tijd vliegt

want voor dat je het beseft zit je niet meer vertiekaal maar horizontaal

maar je bent gelukkig bijna ongedeerd en dat is het belangrijkste !

De pionnen van de brandweer gleden meters over de weg en nog komen er mensen met gang voorbij. Ook een ADR tank auto. Politie ging gelijk bellen en die werd paar km verder opgewacht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was ik ja, met goed 30km/h, stonden verderop ook nog pkw's in de berm, waren er ook afgegleden

 

City is total loss, trekker lijkt mee te vallen zo op het oog. Even afwachten wat ze bij de garage zeggen over de motor

Voor pleister op de wonde, ik zag je onderschrift "Wherever you go, I go home"  dus hier een opkikkertje uit die goeie ouwe tijd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden