[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Door het oog van de naald


Guus 1972

Recommended Posts

  • Forumlid

Deze verscheen op mijn timeline in Facebook en wil deze graag delen, omdat ik heel veel respect heb voor degene die dit heeft gedaan:

 

"Vrachtwagenchauffeur, met wie we net op de vangrail hebben gezeten met een verwarde jongen die op de snelweg liep, op de A50, ter hoogte van afslag Apeldoorn.
Jij was zo adequaat om te stoppen, je grote licht aan te zetten, en zo dapper om hem tegen te houden toen hij opnieuw de snelweg op wilde lopen met gevaar voor eigen leven!
Ik denk, nee weet het zeker, dat jij zijn leven hebt gered!!
Misschien dat dit bericht je zo bereikt want ik heb je net niet kunnen zeggen hoeveel ik respect voor je heb!!"

 

Bron: https://www.facebook.com/vera.heijmel.3/posts/480574448796175

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

lijkt tegenwoordig ook weer een rage te zien op Facebook allemaal van die zielige emotionele verhalen. als een vrachtwagen iets over de witte streep rijdt dan heeft een huismoedertje al bijna een dodelijk ongeluk samen met der 3 kindjes op de achterbank en weet ik t allemaal ik heb er in ieder geval helemaal niks mee met dit soort verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet je, Huub. Dit is tenminste eens iets anders dan al dan niet zatte (wel of niet-)Oostblokkers die hun vrachtauto op een rotonde of hondenuitlaatveld of een of andere postzegel gras parkeren om daar hun rust te pakken. Of die een tunnel in rijden en tig meter lampen aan gort rijden, omdat ze een hoogteverbod negeren. Of een doodlopende straat in rijden en dan een probleempje hebben als ze weer terug moeten steken. 

 

Deze man verdient respect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je moet altijd blij zijn als het voertuig weer heel terug op de plaats komt

Huub

Ik zal nog blijer zijn als mijn personeel weer veilig en heel terug is, materieel is dan, bij mij althans, een 2e.

Maar sommigen zullen er wel anders over denken, iets met geld en vracht enz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden