[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

RWS fotograafeert rustende collegas op de vluchtstrook??


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid

v d Valk Gilze, gaat de lang kampeerders ook weren. Rest. eigenaar denkt aan betaald parkeren.!

In mijn ogen terecht . Het hele weekend staat zijn P vol met niet verteerders , terwijl hij toch de huur v.d. P aan rijks waterstaat mag betalen.

 

Even voor jullie naar vd Valk gereden om een foto te maken, hier staan ze dus echt te kamperen, er staan er nu 3, maar in de weekenden staan er soms wel 10.

Deze auto's staan te wachten op afroep, ze rijden voor Schenker in Tilburg, elke avond vertrekken 1 of meer auto's richting Schenker, daar wordt een trailer aangekoppeld, om daarna door te rijden naar Spanje of Portugal.

Schenker is natuurlijk niet verantwoordelijk voor deze parkeerproblemen, dat zijn de chauffeurs zelf.

Alleen het is jammer dat de gemeente Tilburg er niet een mooie parkeergelegenheid voor maakt.

Tilburg roept wel altijd dat zij het logistieke knooppunt zijn van het zuiden... maar met parkeervoorzieningen is het een drama. overal staan her en der losse trekkers geparkeerd.

Als ik rond ga rijden dan tel ik er zo een stuk of vijftig, en de chauffeurs zoeken elkaar wel op zodat er soms in een straat een stuk of 10 staan. Maar nergens in de wijde omtrek zijn er sanitaire voorzieningen aan te treffen, dus waar doen deze mannen hun behoefte???

Officieel geldt er in Tilburg een parkeerverbod, het wordt oogluikend toegelaten.

 

Op het industrieterrein "de vossenberg", (achter de fabriek van Tesla) staan er ook een heleboel op de "Oostblok camping", dat komt omdat dat industrieterrein nog bebouwd moet gaan worden, ben benieuwd waar de auto's gaan staan als dat dadelijk ook vol is gebouwd.

Ik snap die chauffeurs ook wel, die moeten ergens staan, zolang er geen oplossingen zijn met parkeerplaatsen, hou je dit soort "wildkamperen".

 

Als meneer de valk dit kamperen op zijn terrein gaat verbieden, dan gaan ze ergens anders staan, waar ze daar weer tot overlast zijn.

Ik snap meneer de Valk ook wel, maar die zou toch eens met Tilburg rond de tafel moeten gaan zitten om te zoeken naar een oplossing.

 

Heb wel eens overwogen met een kennis om een stuk grond aan te schaffen en er een parkeerplaats van te maken met sanitaire voorzieningen en een weegbrug. vergeet het maar, geen optie volgens de gemeente Tilburg.

 

 

 

gallery_2206_84_23376.jpg

 

 

 

gallery_2206_84_136900.jpg

bewerkt door rubberduck
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch zou je van Schenker misschien 'goed opdrachtgeverschap' kunnen vragen door op of naast hun terrein een voorziening te maken voor wachtende trekkers?

Een paar plekken van de personeelsparking lijkt mij voldoende.

 

Van Heezik doet dat ook, al zijn dat dan eigen medewerkers van buitenlandse vestiging..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toch zou je van Schenker misschien 'goed opdrachtgeverschap' kunnen vragen door op of naast hun terrein een voorziening te maken voor wachtende trekkers?

Een paar plekken van de personeelsparking lijkt mij voldoende.

Van Heezik doet dat ook, al zijn dat dan eigen medewerkers van buitenlandse vestiging..

NL charters nemen ,parkeren op eigen terrein,probleem opgelost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft
^^^ juist..... En dan die parkeer verboden weer snel opheffen, kan ik op dat industrie terrein tenminste ook weer mijn aanhanger daar afkoppelden als ik in die hoek zit.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag gisteren wel zo'n zwarte Actros rijden met een Vos trailer en ook het logo komt overéén (alleen nu met de letters ITTL ipv VOS), dus ik denk dat ze op z'n minst gerelateerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor jullie naar vd Valk gereden om een foto te maken, hier staan ze dus echt te kamperen, .......

 

Goed huiswerk  :ok:

 

Die staan er al vanaf de kerstdagen, ik had het er van de week nog over met een vriend.

En dit verbaasd mij dus ten zeerste.

Wie herinnerd zich nog destijds die arme sloebers in Oud-Gastel, zonder geld en eenzaam en verlaten,,,?

Goh, nog geen 1 instantie die daar eens naar om kijkt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je nagaan hoe zeer ik er oplet, omdat het een vertrouwt beeld is geworden.

Omdat in het nieuwe jaar toen alles weer begon te rijden,dan in de eerste week nog veel trekkers stil stonden viel het mij pas op.

Tja, als je dan erlangs rijd en dan nog steeds die zwarte dingen ziet stilstaan, dat een kennis van mij er ook over begon en dan de foto`s daarvan hier ziet staan, dan valt de Belgische frank nu pas hier.. :D

 

Weer wat geleerd... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed huiswerk :ok:

Die staan er al vanaf de kerstdagen, ik had het er van de week nog over met een vriend.

En dit verbaasd mij dus ten zeerste.

Wie herinnerd zich nog destijds die arme sloebers in Oud-Gastel, zonder geld en eenzaam en verlaten,,,?

Goh, nog geen 1 instantie die daar eens naar om kijkt ?

Jawel.....De FNV heeft naar deze stakkers omgekeken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL kijken doen we allemaal....forumlid maakt er zelfs foto`s van...

Ze werden voorzien van eten en drinken.

Dat is wat ik er nog van weet.

En ze hadden geen geld om huiswaarts te keren, want ze hadden die maandelijkse fooi niet ontvangen.

Volgens mij was dit in 2014.

Er is twee jaar later wat betreft dit soort praktijken nog geen zak verandert helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden