[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse chauffeur komt om het leven op Franse A1


Henry Neycensas

Recommended Posts

  • Forumlid

Kwam dit bericht vanmorgen tegen op T.O.L. http://www.transport-online.nl/site/68405/nederlandse-chauffeur-komt-om-het-leven-op-franse-a1-fotosvideo/

Na de foto's gezien te hebben van de o.a. de trailer viel mij juist de naam van dat bedrijf op "Hansefrigo" uit Hamburg, nu heb ik in mijn werkbare leven een aantal jaar geleden weleens met een paar van deze jongens staan te praten onderweg en die reden ook voor Hansefrigo, zij waren toen in dienst van Tipo Trans uit Winterswijk, ik vraag mij nu sterk af wie is dit geweest die hier op de Franse A1 het leven heeft gelaten.

Hierbij ook sterkte aan de nabestaanden uiteraard.

De foto hieronder is van één van die chauffeurs  die voor Hansefrigo reed.

bewerkt door Henry Neycensas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff....die heeft nooit de kans gehad dit te overleven.

Het is te hopen dat hij niet heeft hoeven lijden.

Ik vraag me ergens af of ze nog wel iets terug hebben gevonden van die collega.

Voor de nabestaanden misschien toch nog iets om zich aan vast te houden.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo iedereen!!

Heb/ken jij misschien mensen die in de file op de a1 hebben gestaan 3-2 waarbij een Nederlandse chauffeur is omgekomen.

Dit was een hele goeie vriend van mij en zijn familie krijgt niks los bij de France politie.

Ze zijn opzoek naar iemand die kan vertel wat voor vrachtwagen er voor heeft gestaan en waar die is gebleven want op alle foto's die er op internet staan staat alleen de auto van Dennis en niet de auto waar hij achterop is gereden. Ze willen dit graag weten en de foto's verzamelen zodat als er later behoeften aan is het te kunnen na zien ook willen ze dit voor de kinderen op papier hebben zodat ze dit later terug kunnen lezen als ze daar behoeft aan hebben.

Gr Paul Aaldijk / Arne But

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het trieste in deze is dat de Franse politie bijna nooit openheid van zaken geeft, als je echt iets wil te weten komen zoals proces verbaal etc. zal je een advocaat in moeten inschakelen, mits ze alsnog overstag willen gaan om meer info over dit ongeval te geven, ik ken het bedrijf Hansefrigo wel heb ooit eenmaal een trailer van hun erachter gehad en deze in Hamburg weer afgeleverd voor de rest heb ik alleen jaren geleden wat van die jongens die ervoor reden gesproken onderweg, vandaar dat het ook mij zeer bekend voorkwam en uiteraard behoorlijk geschrokken, ben ook de namen kwijt van die jongens dus ik weet niet of Dennis daar toen ook al bij was.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
WINTERSWIJK - De in Frankrijk verongelukte vrachtwagenchauffeur Dennis Jansen maakt zaterdag zijn laatste rit. De kist met het lichaam van de Winterswijker staat achter op de net afgeleverde vrachtwagen van Jansen.

Zijn collega's hebben enkele dagen na zijn dood de trekker al klaargemaakt voor de bijzondere rit.

Weken wachten
Dennis Jansen kwam woensdag 3 februari om het leven bij een ongeluk in het noorden van Frankrijk. De familie heeft enkele weken moeten wachten voordat het lichaam van de Winterswijker door de autoriteiten werd vrijgegeven.

Uitvaart
De uitvaartdienst is zaterdagochtend om 10.30 uur in de Winterswijkse buurtschap Brinkheurne. Daarna wordt Dennis Jansen met de vrachtwagen naar de algemene begraafplaats van Winterswijk gereden.

bron de gelderlander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Respect.

Maar is dit niet wat privé om dit op het Internet te zetten?

Of heeft de familie dit expliciet goed gekeurd?

Wel fijn dat de familie en nabestaanden nu verder kunnen met het rouwproces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Respect.

Maar is dit niet wat privé om dit op het Internet te zetten?

Of heeft de familie dit expliciet goed gekeurd?

Wel fijn dat de familie en nabestaanden nu verder kunnen met het rouwproces.

 

In alle media die te vinden is op internet staat zelfs zijn naam erbij, compleet met rouwkaart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden