Spring naar bijdragen
andremast

Opbrengst vrachtauto

Recommended Posts

Zal eens een boekje open doen voor mensen die het interesseert doe voornamelijk internationaal werk op km basis dit zijn werkelijk gereden km en niet computer 

Rijd voor vaste bedrijven en kom altijd leeg terug of het nou Bordeaux is of Glasgow waar ik leeg kom kom altijd leeg terug  

km prijs is altijd het zelfde leeg of geladen .

Zit in de meubel en bed toebehoren vanaf fabriek naar de winkels door heel Europa

Soms doe ik ook korte ritten in Nederland en België daar hebben we vaste dagprijzen  

verder zit de tol niet in de km prijs deze word 1 op 1 afgerekend en een diesel clausule op de km prijs als deze stijgt of zakt

gemiddeld word er tussen de 2700 en 3100 km gereden per week

dit is op een vol jaar contract en word ieder jaar vernieuwd

En moet zeggen verdiensten zijn niet verkeerd en kunt je normaal voor alles verzekeren en een mooi salaris overhouden

rijk word je er niet van maar je kunt er goed van leven

m.v.g. rondentrucker

Sommigen hebben ook altijd geluk  :D

Succes Ron  :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als jou auto nou gewoon reed in die tijd of dat jij bijvoorbeeld omdat ie zoveel andere functie's heb geen vaste auto meer heb kan ik daar in meegaan.

Maar jij geeft zelf aan dat hij stil staat. Vind je mijn opmerking dan raar dat ik zeg dat er op jou auto onmogelijk geld verdiend kan worden.

Dat zal van die paar uur meer of minder niet afhangen. Net zo min als men denkt dat een auto persé 3 weken moet rijden als de vaste chauffeur met verlof is.

Na 3 weken een veelvoud aan schade als wat die auto met zijn paar ritten heeft opgebracht, als men de kost in 49 weken niet kan verdienen met die auto, dan lukt het in 52 weken ook niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zal van die paar uur meer of minder niet afhangen. Net zo min als men denkt dat een auto persé 3 weken moet rijden als de vaste chauffeur met verlof is.

Na 3 weken een veelvoud aan schade als wat die auto met zijn paar ritten heeft opgebracht, als men de kost in 49 weken niet kan verdienen met die auto, dan lukt het in 52 weken ook niet

Er worden blijkbaar bij jullie werkgevers nog klappen geld verdiend. Gelukkig maar LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden