Spring naar bijdragen
Gast routier

Zware vrachtwagens vastgelopen op twee meter brede weg

Recommended Posts

Ik begrijp trouwens van een ander forum lid, die zich hier zelden uitlaat, maar zich gruwelijk ergert aan forumkleuter Shompie dat hij er weer op uit is, een topic gesloten te krijgen.

Iets wat de admins met alle liefde blijven doen.

Net zolang totdat grote surf het omdoopt tot Shompie-forum.

Gatverdamme wat ben jij toch een onzetende kleuter zeg. ...bah.

Ga je eens volwasse gedragen !

Als je niet tegen een weer woord kan stop dan liever.

Der zijn altijd twee schuldige.

Kijk eens in de spiegel en zie de andere !

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

• Like 11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Gatverdamme wat ben jij toch een onzetende kleuter zeg. ...bah.

Ga je eens volwasse gedragen !

Als je niet tegen een weer woord kan stop dan liever.

Der zijn altijd twee schuldige.

Kijk eens in de spiegel en zie de andere !

Jammer syme65...ik had je hoger ingeschat.

Gelukkig weet ik dat er nog wel een paar leden zijn die wel mijn visie delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja waarschijnlijk net van die azijnzeikers als jij. Jij loopt te zeiken over shompie dat ie zuigt en dat door hem topics gesloten worden. Maar je moet eens goed naar jezelf kijken jij weet ook van geen ophouden. Er is maar 1 waarheid en dat is die van jou krijg ik het idee. Nou newsflash dat is niet zo!! Verbeter de wereld begin bij jezelf heeft iemand eens tegen mij gezegd. Als we elkaar eens allemaal in zijn/haar waarde laten of je het nu eens bent met die ander zijn mening of niet denk dat we dan idd weer terug kunnen naar dat leuke forum waar jezelf het in een van je postings het over had. Met leuke verhalen over ritten die jullie maken of andere zaken die gebeuren. Ipv dit kinderachtige gedoe. Sorry voor het vervuilen van dit topic

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry routier.

Ben geen shompie anhanger hoor als je dat denkt !

Maar bedenk zelf nou eens waarom mensen zo op jou reageren .

Niet alleen jij ziet maar een kant van een verhaal. ...der zijn meer leden hier die dat hebben terwijl dat niet zo is.

Maar de zeer eenzijdige kant die jij ziet is wel heel erg. ...en zeker als het gaat om Nederlandse bedrijven die met witte platen rijden.

Die zijn bij jou bijvoorbaat al schuldig en moeten bestreden worden.

Tuurlijk ben ik er ook niet blij mee dat het werk uit Nederland verdwijnt. ....maar het is wel onze eigen schuld. ....want is het niet zo dat elke Nederlander het alleen maar goedkoper wil hebben !!

Zolang dat speelt zal er niks veranderen.

Wat jij als zeugen noemt noem ik een weer woord hebben .

Nogmaals routier. ....als je er niet tegen kan stop dan of leg het beter uit met bewijzen en dat mis ik , en denk ik niet alleen bij jou.

Misschien ben je in het echt anders als wat je hier bent ....maar hier ben je zeer eenzijdig terwijl een verhaal altijd twee kanten heeft !!

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het mogelijk dat je je zelf verwijderd of wacht je nu tot dit gedaan word voor jou???

Overal kritiek op je kunt nergens normaal op reageren..

Word anders tijd dat dit forum een knop,krijgt om routier te negeren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Is het mogelijk dat je je zelf verwijderd of wacht je nu tot dit gedaan word voor jou???

Overal kritiek op je kunt nergens normaal op reageren..

Word anders tijd dat dit forum een knop,krijgt om routier te negeren

365 berichten in 3 jaar tijd.

Wat is jouw toegevoegde waarde hier eigenlijk.

Beetje meelezen en meezeiken?

Kom zelf eens met wat fatsoenlijk dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Types zo als jij maken het voor vele mensen onmogelijk om hier normaal te reageren..

Jij weet alles beter hebt overal kritiek op zeikt en zeurt iedereen hier zo een beetje weg..

Dat is waarom ik hier weinig reageer vind de tijd nu rijp om de beheerders te laten inzien om jou eens een poos te verwijderen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Types zo als jij maken het voor vele mensen onmogelijk om hier normaal te reageren..

Jij weet alles beter hebt overal kritiek op zeikt en zeurt iedereen hier zo een beetje weg..

Dat is waarom ik hier weinig reageer vind de tijd nu rijp om de beheerders te laten inzien om jou eens een poos te verwijderen

Gelukkig is het niet aan jou!

En beter kritiek hebben, als dom meelullen, en zelf geen mening hebben of toevoegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ook als je truck navigatie hebt Andre????

ja ook dan we hadden altijd al trucknavigatie van tomtom en de oude was beduidend beter dan de nieuwe met de nieuwste kaarten en alle toeters en bellen erop, (webfleet) nu oa geen waarschuwing meer voor doodlopende straat e.d. hij stuurt je gewoon een zandpad op, sinds ik deze heb ben ik op straatjes geweest waar ik nog nooit ben geweest en rij toch een paar dagen in de rondte .... :stom:  :stom: schijnbaar kan de oude software niet op de nieuwe tablet......

zo jammer ( de oude was echt perfect)

groeten martje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mmm..ons imago dat is al lang verdwenen bij de medewegebruiker

Als je geluk hebt sta je nog in een goed blaadje bij sommige klanten anders is ons omago helemaal weg

...jammer genoeg😕😕

Dat zie je goed Andre, ik ken ook geen andere beroepsgroep die zichzelf zo te kakke zet als de beroepschauffeur door telkens maar weer foto's en commentaren het www op te slingeren van ons eigen onkunde, want voor een buitenstaander zijn alle chauffeurs gelijk of ze nou uit oost, west, noord of zuid komen maakt niet uit, het zijn in hun ogen allemaal prutsers die in de weg rijden, inhalen met een slakke gangetje en de boel weer staan te blokkeren en aan dat beeld werken wij hard aan mee.

Nee met dat imago komt het niet snel weer goed tenzij we ook laten zien dat wij ook kundige vakmensen zijn die dag en nacht klaarstaan om iedereen van hun natje en droogje te voorzien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben we allemaal niet eens voor een situatie gestaan en dat je bij jezelf dacht: oeh, dit is maar net goed gegaan, volgende keer los ik het anders op?

Heb zelf ook eens midden in de nacht, in frankrijk, in de omeving van Angers, opzoek naar een appelboer om de volgende middag appels te laden voor een T-splitsing gestaan, niet links af en niet rechts af kunnen, 2 km achteruit. Vraag je het de volgende morgen, blijk je er maar op 1 manier te kunnen komen. Tja als je alles van te voren weet ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast transploft

ja ook dan we hadden altijd al trucknavigatie van tomtom en de oude was beduidend beter dan de nieuwe met de nieuwste kaarten en alle toeters en bellen erop, (webfleet) nu oa geen waarschuwing meer voor doodlopende straat e.d. hij stuurt je gewoon een zandpad op, sinds ik deze heb ben ik op straatjes geweest waar ik nog nooit ben geweest en rij toch een paar dagen in de rondte .... :stom:  :stom: schijnbaar kan de oude software niet op de nieuwe tablet......

zo jammer ( de oude was echt perfect)

groeten martje

Zou kunnen hoor Martje. Ik heb dan ook alleen ervaring met mijn eigen Go 750 met truck kaarten erop. Ik heb het persoonlijk nog nooit meegemaakt............

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben ik blij dat ik in de categorie meezeiken hoor.

Anders zou men mijn mening nog geloven ook.

Volgens mij is het nu "bash shompie" tijd, heeft die de plaats van een voormalige visrijder ingenomen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet jij hoeveel respectabele leden dat gezuig al gekost heeft?

Was het vroeger niet iets gezelliger?

Ik blijf mij verbazen dat het allemaal toegelaten wordt.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

pas maar op. Van de week plaatste ik hetzelfde spreekwoord, toen ging er gelijk een slotje op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

^^ wederom een :zegtniets: lander

Maar goed dat ik niet :zegtniets: lander discrimineerder................pffff.........ben.

geloof ik.........

Geen idee waar deze vandaan komt.

Maar het lijkt wel of heel Europa onze grond niet kent.

Bergingsbedrijven doen topzaken de laatste tijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites