[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

blauw multi toll kast


scania1965

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo

 

Ik heb net een Belgisch OBU bestelt en ontvangen.

Nu twijfel ik een beetje omdat je ook nog een andere obu kunt kopen: de blauwe Multipoll kast

Deze doet het ook in Frankrijk en andere landen incl Liefkenshoek

 

Ik kan echter nergens vinden wat zo'n kastje kost of dat het ook een soort borg is

En heb je dan ook nog maandelijkse kosten bij zo'n kastje ??

 

Ik kan het nergens vinden (of kijk er gigantisch overheen  :angel: )

 

Weet iemand van jullie dit ?

bewerkt door scania1965
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo

Ik heb net een Belgisch OBU bestelt en ontvangen.

Nu twijfel ik een beetje omdat je ook nog een andere obu kunt kopen: de blauwe Multipoll kast

Deze doet het ook in Frankrijk en andere landen incl Liefkenshoek

Ik kan echter nergens vinden wat zo'n kastje kost of dat het ook een soort borg is

En heb je dan ook nog maandelijkse kosten bij zo'n kastje ??

Ik kan het nergens vinden (of kijk er gigantisch overheen :angel: )

Weet iemand van jullie dit ?

Dat kastje kun je ook krijgen via uta en shell. De meeste bedrijven rekenen een maandelijks bedrag + een percentage over het tol bedrag.

Je kunt het beste even bellen met die bedrijven, dan weet je precies waar je aan toe bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je geen omkijken voor tol wilt hebben regel je alles via multiservice in Rijswijk zeer redelijke prijzen korting op frankrijk en ze regel alles van eurovignet tot boten trein enz.....

ben zeer tevreden klant

Eigenrijder en ze nemen stukje administratie weg door kosten per Auto enz voor je online te regelen

Zeer prettig contact snelle service plus ook kortingen 

 

m.v.g. rondentrucker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Ik heb afgelopen vrijdag het toll kastje voor België gekregen in mijn auto. Ik vind het nu al een waardeloos ding. Het kastje hangt met 4 gigantische zuignappen aan het raam precies in het midden, naast de Duitse variant. Opzich geen probleem, maar je moet vanaf daar het kastje bedienen. Aangezien ik binnenkort nog een dashboard tafel wil, is dat niet praktisch. Ik moet nog even bekijken of dat nu wel gaat lukken. Hopelijk is de bekabeling lang genoeg zodat ik het kastje iets kan verplaatsen😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ik heb hem inmiddels ook. Bij mij zit hij in een klem systeem op de ruit vast geplakt. Erg onhandig als ik het aantal Assen moet aanpassen (wel of geen aanhanger erachter). Die voorruit zit al zo ver weg van een Scania

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb afgelopen vrijdag het toll kastje voor België gekregen in mijn auto. Ik vind het nu al een waardeloos ding. Het kastje hangt met 4 gigantische zuignappen aan het raam precies in het midden, naast de Duitse variant. Opzich geen probleem, maar je moet vanaf daar het kastje bedienen. Aangezien ik binnenkort nog een dashboard tafel wil, is dat niet praktisch. Ik moet nog even bekijken of dat nu wel gaat lukken. Hopelijk is de bekabeling lang genoeg zodat ik het kastje iets kan verplaatsen

Dashboardtafeltje. Daar zijn een hoop werkgevers allergisch voor...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Dashboardtafeltje. Daar zijn een hoop werkgevers allergisch voor...........

en soms terecht in mijn ogen. Bij sommige merken nemen deze tafels echt veel zicht pal voor de auto weg. (Zoals bij Scania bijvoorbeeld)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en soms terecht in mijn ogen. Bij sommige merken nemen deze tafels echt veel zicht pal voor de auto weg. (Zoals bij Scania bijvoorbeeld)

ik heb om die reden de mijne na een paar weken in een Franse kliko geknikkerd! Niet normaal wat een zicht dat ding weg nam!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

en soms terecht in mijn ogen. Bij sommige merken nemen deze tafels echt veel zicht pal voor de auto weg. (Zoals bij Scania bijvoorbeeld)

Heb ik anders opgelost. Zie foto

post-2433-1457534519,6633_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dashboardtafeltje. Daar zijn een hoop werkgevers allergisch voor...........

Klopt, maar de mijne niet. 😁 Bijna iedereen heb zo'n ding, en aangezien ik verder zo goed als niks heb op en aan mijn auto, vind ik t wel praktisch. Anders kan ik aan t eind van de dag alles oprapen bij de bijrijdersstoel😂

Maar dat terzijde; van de week erachter gekomen dat mijn OBU kapot is, nieuwe onderweg, dus t is nu al een rampenfonds

bewerkt door Mike94
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Moet je die zuignap OBU nou werkelijk elke keer opnieuw 'aanzetten' met de "OK" knop?
Dat gaat dan nog een hoop geld kosten door het een keer te vergeten.
​Hij start hier niet automatisch op, moet altijd op "OK" drukken om dat ding op groen te krijgen :(
​Als ze nou gewoon alles in 1 tolkast zouden stouwen (bijvoorbeeld bij die duits/oostenrijkse uitvoering)

bewerkt door LiquidAtoR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden