Spring naar bijdragen
SPL

Vrouw overleden na aanrijding met vrachtwagen

Recommended Posts

Is dat verboden dan? Tenzij er iemand bij staat die geregtigt is het overige verkeer/weggebruikers aanwijzingen te geven....

Want dan is het het negeren van............

We weten allemaal dat het niet slim is achter een achteruitrijdend voertuig langs te lopen maar verboden is het(bij mijn weten)  niet....

Je kunt het wel scharen onder gevaarlijk gedrag natuurlijk. De chauffeur kan immers niet zien wat er gebeurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar had ik beduidend minder moeite mee. Maar goed, ik had een CF en dan heb je redelijk goed zicht.

Ik een FH, maar heb met regelmaat meegemaakt dat de fietsers zelfs over het zebrapad vlogen. en dat terwijl de zon allang onder was en geen zon bij de fietser...

Bij de indraai zou ik nog wel eens een recorder mee willen laten draaien met de camera achterop de trailer, het is inderdaad compleet zot om te zien hoe men er nog tussendoor denkt te kunnen... Lag er ook niet eens een pizzabrommer oid in het magazijn?? Die schoot er achterlangs, maar moest toen toch uitwijken en sjeesde zo door naar binnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik een FH, maar heb met regelmaat meegemaakt dat de fietsers zelfs over het zebrapad vlogen. en dat terwijl de zon allang onder was en geen zon bij de fietser...

Bij de indraai zou ik nog wel eens een recorder mee willen laten draaien met de camera achterop de trailer, het is inderdaad compleet zot om te zien hoe men er nog tussendoor denkt te kunnen... Lag er ook niet eens een pizzabrommer oid in het magazijn?? Die schoot er achterlangs, maar moest toen toch uitwijken en sjeesde zo door naar binnen...

Ja, klopt ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En dit drama is nog (lang) niet ten einde........

Citaat

ASSEN/WILHELMINAOORD - De rechtbank in Assen wil meer onderzoek naar het ongeval in Wilhelminaoord, waarbij een 81-jarige vrouw om het leven kwam.

De vrouw liep vorig jaar februari op de Dirk de Ruiterpad met haar hondje toen zij door een vrachtwagen met oplegger werd geschept. De wagen kwam bij een kwekerij vandaan en reed achteruit het pad op. De 31-jarige chauffeur uit Frieschepalen had de vrouw niet gezien, zei de man tegen de rechters. Vermoedelijk liep de vrouw juist in de dode hoek.

Voor de rechters is het nu niet duidelijk of de chauffeur de bejaarde vrouw had kunnen zien. Het Openbaar Ministerie moet foto’s van het slachtoffer direct na het ongeval in het dossier voegen. Ook worden ambulancemedewerkers en agenten gehoord over wat zij aantroffen. 

De zaak is voor onbepaalde tijd opgeschoven.

Bron: www.rtvdrenthe.nl

Ik begrijp dat er zeer gedegen onderzoek gedaan moet worden om alle betrokkenen recht te doen, maar moet dit nu echt meer dan een jaar duren?

Dit is ook niet goed voor alle betrokkenen......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden