[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TGV Hoorn


joost93

Recommended Posts

  • Forumlid

Je kan hem het beste aansluiten met een t-stuk in de gele slang. Wanneer je remlichten dan kapot zijn horen ze tenminste wanneer je gaat stoppen.

 


Goed plan Dokus zal ik een hoop nieuwe vrienden maken in de fike !!! 😄😄😄😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb het idee dat als er hier jongens info vragen om hun auto naar de zin te maken er hoop onzinnige reacties komen. Laat ieder doen wat ze willen met hun auto ook al voegt het voor sommige niks toe.

Er zijn hier naast een hoop azijndrinkers ook een hoop liefhebbers

grt. Wesley

  • Like 7
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb het idee dat als er hier jongens info vragen om hun auto naar de zin te maken er hoop onzinnige reacties komen. Laat ieder doen wat ze willen met hun auto ook al voegt het voor sommige niks toe.

Er zijn hier naast een hoop azijndrinkers ook een hoop liefhebbers

grt. Wesley

Als je liefhebber bent van een TGV-hoorn moet je volgens mij niet op een vrachtwagen gaan zitten, maar op de bok van een trein.

 

Sommige auto's rijden er bij als een kermisattractie, ik vind dat alleen maar aso over komen. Je wilt toch met een nette auto voor de deur van de opdrachtgever komen, niet met de Autoscooter 2000.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je liefhebber bent van een TGV-hoorn moet je volgens mij niet op een vrachtwagen gaan zitten, maar op de bok van een trein.

Sommige auto's rijden er bij als een kermisattractie, ik vind dat alleen maar aso over komen. Je wilt toch met een nette auto voor de deur van de opdrachtgever komen, niet met de Autoscooter 2000.

Geloof dat een tgv hoorn niets temaken heeft met de netheid van een auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even voor de mensen die sirieus reageren bedankt!! Voor de mensen met een vooroordeel deze tgv hoorn word speciaal gemonteerd bij mijn collega en mij voor de truckruns die we doen om de mensen met een beperking te zien glimmen als ze de hoorn horen.Dus hou aub je vooroordelen voor je en nee ik ben geen ASO omdat ik een lampje of toeter extra heb!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even voor de mensen die sirieus reageren bedankt!! Voor de mensen met een vooroordeel deze tgv hoorn word speciaal gemonteerd bij mijn collega en mij voor de truckruns die we doen om de mensen met een beperking te zien glimmen als ze de hoorn horen.Dus hou aub je vooroordelen voor je en nee ik ben geen ASO omdat ik een lampje of toeter extra heb!!!

 

Zeg, dit forum bestaat bij de gratie van (voor)oordelen. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joost......weet nu hoe het nu zat maar bij vorige modellen zat er achter de linkerkap onder het dashboard een verdeelblok ....oa ook voor de stoelen en luchthoorn.....mss dat je daar wat op kunt aansluiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Joost......weet nu hoe het nu zat maar bij vorige modellen zat er achter de linkerkap onder het dashboard een verdeelblok ....oa ook voor de stoelen en luchthoorn.....mss dat je daar wat op kunt aansluiten

Dan gaat iedere keer je stoel omlaag als je toetert :D

 

 

 

deze tgv hoorn word speciaal gemonteerd bij mijn collega en mij

Hij wordt voor jullie gemonteerd.... door iemand die niet weet hoe het aan te sluiten?... Mogen jullie niet even langs de garage dealer?

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan gaat iedere keer je stoel omlaag als je toetert :D

Hij wordt voor jullie gemonteerd.... door iemand die niet weet hoe het aan te sluiten?... Mogen jullie niet even langs de garage dealer?

Nou als je tegenwoordig ziet wat de werkplaats voor kosten rekent...

Had bij de volvo dealer een tv en omvormer afgegeven om aan te laten sluiten. Niks bijzonders zou je zeggen belde ze met prijsopgave 1100!!!!!! Euro

Da gaat dus niet door en heb een keurig alternatief gevonden voor max 300 en goede kwaliteit

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tgv hoorn is wel leuk voor fietsers, als je hem achter je voorwiel schroeft... uit ervaring van een auto die ik ooit een keer mee heb gehad.

In theorie zou je elke luchtleiding kunnen pakken, vervelende zou kunnen zijn dat bij een lek je geen lucht meer in het systeem meer hebt en je auto op de handrem gaat, maar ja dit kan al door vele dingen veroorzaakt worden.

Ik zou hem gewoon bij je trailer aansluiting wegpakken. Tenzij op het dak komt. dan zou ik de luchtleiding vanaf je stoel even volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
Op 25-2-2016 om 22:27 zei kees:

of je zoekt de leiding van je luchthoorns op of je neemt de luchtleiding van je geveerde stoel. als ik mij goed herriner slaan je remmen niet vast als in die kring een lek zou ontstaan. doe  eerst HEEL goed de leiding die je doorsnijd opmeten om zeker te weten welke maat t,stuk je hebben moet. je tgv aansluiten met niet meer als 6mm omdat er anders teveel lucht door je toeter moet en je ventieltjes dat niet kunnen verwerken.

veel plezier  

 

 

En als je nou vanaf origineel 6mm leiding moet vergrooten naar 10mm ( allebei buitenmaat) binnen is die 4mm naar 8mm?? Kan dit geen kwaad dan? De lucht blijft het zelfde neem ik aan? Op mijn tgv zit een slangtule van 8mm standaard op dus neem aan dat dit geen kwaad moet kunnen?

bewerkt door Sander1908
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Wat n stelletje kindjes afentoe als je s wat serieus vraagt...

Wat heeft dat met n kermisauto te maken...ieder zn keuze, makkelijk te acccepteren denk ik zo.

Ik heb ook n tgv hoorn, ik heb m aangesloten op de bijrijders stoel,  met n 6 mm koppelingetje.... verloopstukje ertussen en daar n 10 mm op, mn stroom heb ik gewoon op n plug met knopje voor sigareten aansluiting.

Werkt perfect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden