[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rijden met oude bestuurderskaart


Edonista

Vraag

  • Forumlid

Zoals tt al aangeeft , als je dan met een oude bestuurderskaart gaat rijden. Worden dan de gegevens nog wel gewoon opgeslagen op je kaart ? Of wordt er dan aangegeven bij uitlezen van kast dat je dan een dag zonder kaart heb gereden?

 

Dit heb ik natuurlijk niet gedaan of van plan ,maar omdat ik een nieuwe heb en dat in me opkwam die vraag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Gewoon alles?

Wat heeft het dan voor zin, mijn gegevens zijn na 28 dagen ook niet meer relevant bij een controlle onderweg, en daarbij heb jij dus nooit meer gegevens dan 28 dagen op die kaart staan, en dat vinden ze niet vreemd als je aangehouden zou worden met een kaart die al meer dan een jaar verlopen is?

Ik zie het nut er zo niet van in.

Rijden met dubbele kaart???

Ze kijken niet naar de lettertjes op de kaart, wel naar de foto...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet het niet maar en misschien mis ik wat maar ik zie echt het nut er niet van om met twee kaarten te rijden die allebij op naam van de heer Jonkers staan, de tacho registreert dat toch ook en daar blijven de gegevens wel iets langer in staan.

Daar kom je bij het stukje programmeren van de chip, zogauw de kaart uit de tacho gaat verdwijnen die gegevens

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

 

En mijn tacho dan, wat heeft die dan de hele dag geregistreert? niks? blanco?  

Veel minder kan niet. Maar het zal toch wel weer ergens terug te vinden zijn.

En dan zijn de rapen gaar!!!! Dan is het weer ach en wee , hou je nou eens 'n keer aan de wet , als je zonder de kluit te belazeren financieel niet uit komt dan wordt het tijd om iets anders te gaan doen .

En je vindt het toch niet gek dat het imago van de Nederlandse '" vakman " zo beroerd is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Veel minder kan niet. Maar het zal toch wel weer ergens terug te vinden zijn.

En dan zijn de rapen gaar!!!! Dan is het weer ach en wee , hou je nou eens 'n keer aan de wet , als je zonder de kluit te belazeren financieel niet uit komt dan wordt het tijd om iets anders te gaan doen .

En je vindt het toch niet gek dat het imago van de Nederlandse '" vakman " zo beroerd is ?

Het is helaas nog steeds mogelijk om de rijtijdenwet te omzeilen, het zou niet moeten kunnen, maar toch kan het.

Ik heb samen met een programmeur het gat gevonden, niet dat ik er veel gebruik van maak, ik heb namelijk besloten helemaal te stoppen met het transport, maar de mogelijkheden zijn er nog steeds.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik heb samen met een programmeur het gat gevonden, niet dat ik er veel gebruik van maak, ik heb namelijk besloten helemaal te stoppen met het transport

...behalve het hier aanschuiven aan de chauffeurstafel om nog s wat grote verhalen uit de goeie ouwe tijd op te dissen ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet niet wat je nu van plan bent met die kennis dat het (eenvoudig) te omzijlen is en nu je toch van plan bent om er mee te stoppen zou je met die kennis ook wat nuttigs kunnen doen door er mee naar de instanties te gaan en hun uitleggen hoe het werkt en hoe het te traceren is, dan help je de transport wereld ook weer een beetje op de juiste weg.

Dat zou een mogelijkheid zijn, maar denk dat met mijn "staat" van dienst ik niet de juiste persoon ben om dit aan te geven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Daar gaat het niet om, ik geef antwoord op de vragen die gesteld worden...p.s. Ik zat nooit aan de stamtafel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

je begint zelf met reageren en geheimzinnig doen en gooit dan na 3 berichten de ultimate teaser in de strijd

Gewoon alles, ook uitleesbaar bij controle, en na 28 dagen "verdwijnen" de gegevens, als je hem maar....sorry, meer kan en mag ik er niet over vertellen

geheel uit eigen vrije wil. Lekker belangrijk doen. Maar puntje bij paaltje blijft er weinig van over. Blij dat ik je vriendin niet ben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden