Spring naar bijdragen
hondalady

de Hart transport

Recommended Posts

Ik heb er anderhalf jaar bij gereden, mooie wagens en aardig werk. Maar Bas die het bedrijf runt is regelmatig niet goed in de kop. Gaat er iets in zijn ogen niet goed of niet naar zijn zin dan gaat hij helemaal uit zijn dak, ook worden er heel veel uren weggestreept en laat hij je regelmatig naar de zaak komen om dan weer een overnachting uit te sparen.

Ook zijn er veel oud-chauffeurs die veel geld van hem tegoed hebben. Ik zou eerst maar eens informeren bij de vakbond. Ik had zelf een paar duizend euro tegoed en dat heeft jaren geduurd en ik heb het via twee rechtsprocessen terug gekregen. Maar hij heeft zeker mooie wagens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er anderhalf jaar bij gereden, mooie wagens en aardig werk. Maar Bas die het bedrijf runt is regelmatig niet goed in de kop. Gaat er iets in zijn ogen niet goed of niet naar zijn zin dan gaat hij helemaal uit zijn dak, ook worden er heel veel uren weggestreept en laat hij je regelmatig naar de zaak komen om dan weer een overnachting uit te sparen.

Ook zijn er veel oud-chauffeurs die veel geld van hem tegoed hebben. Ik zou eerst maar eens informeren bij de vakbond. Ik had zelf een paar duizend euro tegoed en dat heeft jaren geduurd en ik heb het via twee rechtsprocessen terug gekregen. Maar hij heeft zeker mooie wagens.

Daarom noem je jezelf nu Harteloos?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Hart transport uit ?????????????

Heusden Noord Brabant en niet die bij Asten.

Ik heb er een jaar daar op het terrein gelopen, mijn toenmalig werkgever huurde daar een loods, maar ik kan er een aardig boek over schrijven maar doe dat niet openbaar. Diegene die wat willen weten weten de weg. (pb)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En daar gaat t om... mooie wagens... Anders schrijf je dat niet twee keer...

post-427-0-86858500-1456685150_thumb.jpgpost-427-0-05657200-1456685160_thumb.jpg

Voor zo'n auto knijp je graag een oogje toe natuurlijk..... :angel:

Maar even zonder gekheid; ik ken het hele bedrijf niet -alleen van zien- maar de eerste indruk lijkt het mij een degelijk en solide bedrijf, zo aan het materiaal te zien.

Nu wil dit niet alles zeggen natuurlijk; hoe het gesteld is met o.a. de verloning naar de chauffeurs is een heel ander verhaal, dat kunnen alleen de mensen vertellen die daar werken of gewerkt hebben. We weten allemaal dat er nu eenmaal heel veel vakbroeders onder ons zijn die blind worden voor alles na het zien van mooie en dikke auto's....dat kun je ze niet kwalijk nemen.

De berichten die ik in dit topic lees zijn veelzeggend; "genaaid worden waar je bij staat" dus. Echter, het via standplaats laten komen om een overnachting uit te sparen gebeurd ook bij de transporteurs waar ze kwijlend in de rij staan om te mogen komen rijden.

Het uren strepen; er zijn b.v. mensen bij mijn werkgever die beweren iedere week uren kwijt te zijn terwijl ik in de maand nog geen kwartier mis, ergens zit hem dat verschil in dus.

Mijn advies is om dus nooit af te gaan op een eenzijdig verhaal van één iemand die daar misschien slechte ervaringen heeft, zonder dit nu tegen te spreken en te zeggen dat dit niet waar is wat er gezegd is.

Ik begrijp dan ook niet waarom iemand als de Hart zich zou verlagen tot praktijken als zijn personeel bestelen als dit waar mocht zijn ; wanneer iemand zulk mooi materiaal rijd en zijn personeel ook normaal behandeld en correct betaald, dan staan ze in de rij om er te kunnen rijden. Die paar uur die men uitspaart wegen niet op tegen het feit dat men alleen het beste personeel voor het uitzoeken heeft als men keurig zou betalen.  

bewerkt door Pierre
  • Like 11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom die auto's regelmatig tegen. Maar nooit met NL kenteken op de trekker. Altijd witte platen. Wel netjes materiaal, maar waar doe je het voor, materiaal of voor salaris?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik de laatste tijd voor salaris. Liever in de tuin in een jacuzzi met t vrouwtje dan extra lampen

Wat is dat nou weer voor rare praat !                                          LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Edonista  Nee NEE er staat duidelijk : in een jacuzzi met t vrouwtje dan extra lampen en geen meervoud

Dus het blijft rare praat    :ja:                                                                                                                          LOL 

bewerkt door lambiek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom die auto's regelmatig tegen. Maar nooit met NL kenteken op de trekker. Altijd witte platen. Wel netjes materiaal, maar waar doe je het voor, materiaal of voor salaris?

Jan,ik kom die auto's ook regelmatig tegen maar nooit met witte plaat altijd een mooie geel Nederlands kenteken

grt. Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Heb ook nog nooit witte platen bij hun gezien...

Tegenwoordig kijk ik nergens meer van op, dus wat niet is, kan nog komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik denk dat u de boel een beetje zit te foppen??

maar kom maar met fotos

van die autos met witte kenteken platen.

bewerkt door henri

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die hou je er altijd tussen die van alles roepen in de kantine, maar ondertussen niets kunnen onderbouwen 🙈🙊🙉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik denk dat u de boel een beetje zit te foppen??

maar kom maar met fotos

van die autos met witte kenteken platen.

Nee hoor. Heb ze eigenlijk alleen met witte platen gezien, nog nooit met gele platen. Ja, op internet. 

Het is net als M.Mooy. Alleen maar Tsjechen met witte DAF's ervoor. Maar wel pas over de grens. Dus de klant maar denken dat het alleen NL'ers zijn wat er rijdt. Maar over de grens gewoon een oostblokker. Met De Hart net zo. Heb er geen foto van nee. Maar die maak ik wel als ik er 1 zie op een parking.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker belangrijk, als je je geld maar krijgt, wat een gezeik. Dus als een baas met witte kentekens rijdt, is het gelijk een slechterik? Zou die dan niet ook werk hebben, waar veel weekenden in zitten, wat de meeste hollandse chauffeurs niet meer willen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee geen slechterik. Die is gewoon heel goed bezig. En klopt ja. hollandse chauffeurs willen geen weekenden meer maken. Denk snel De Hart gaan bellen. Dalijk schiet de kans aan me voorbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites