[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De kloof tussen bonden en leden


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
Ja, dit was een actie van de politiebond én de havenwerkers.
Witte hesjes (bij de politiebond dan) aan.
 
IK vind het een beetje vreemd artikel.. dat er niet meegedaan mag worden aan een actie kan je niet direct aan de FNV en de pensioenen relateren.
 
Stratenmakers / bouwvakkers hebben ook een zwaar beroep en die waren er ook niet, toch?
 
Tot slot, de TBV is dan toch ook een concurrent van de FNV, dus hebben ze wel een belang om ff op de FNV te 'schieten' lijkt mij. :rolleyes:
Ik vind t niet zo'n heel vreemd artikel ondanks dat het een in jouw ogen sneer is van de 1 naar de ander.. De actie van Niek Stam zou 66 minuten duren, alles bij elkaar heeft het 3u geduurd voordat er weer aan het werk gegaan werd.. Der stonden honderden vrachtwagens te wachten waardoor sommige midden op de dag maar begonnen zijn met hun nachtrust te maken omdat als je al aan zou gaan sluiten je bij die 3u makkelijk nog 3 of misschien meer uur bij op kon tellen! En als de chauffeurs dan besluiten om de boel vast te zetten waardoor de havenarbeiders niet op tijd naar huis kunnen staat meneer Stam vooraan met de politie te dreigen.. De jongens die vooraan stonden waren eigenrijders, dat ze het niet zo ver hebben laten komen en afgehaakt zijn kan ik wel begrijpen.. Maar FNV is FNV toch ongeacht welke afdeling? Met het grote verschil dat de ene afdeling wel mag staken en daardoor honderden mensen buitenspel zetten en als de andere afdeling t wil proberen word er gedreigd met politie omdat ze anders niet op tijd aan de eettafel zitten ;)

okdoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat hun voor een complete puinhoop zorgen is blijkbaar normaal en toegestaan maar owee als t niet naar hun zin gaat dan moet de politie erbij gehaald worden.. Nou had ik al niet zo heel veel respect en bewondering voor dat zooitje maar na van de week helemaal niks meer 3059f1b57b26645c51e95ee46f357ea6.jpg064a5e5919cb351dd67943ceccec9f23.jpg03284d01030fe4e7d764916c7b784e61.jpgc621774dce2f698d69fa06124b717f43.jpgef48aa4ae3f3d58f1928c55ec5baa7e2.jpgdb5e91d4f4f0ffca88c6c1c530773d1f.jpg655023c78950a76e78d00ce8db216af9.jpgbbf7f66ab50c3a5832da04a5e3db5cd6.jpg

okdoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan heb je het wel eens over de Lidl en Aldi etc DC's ......ben echt blij dat ik niet in de containers zit als ik altijd lees en hoor hoe je daar behandelt word en altijd maar ja en amen en dankjewel moet zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden