[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een goed ongelukje


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Goed voor jullie toekomst, Google niet zo goed. Maar die hebben geld zat en krijgen uiteindelijk toch wel wat ze willen, hier of daar.

https://consumerist.com/2016/02/29/dmv-report-google-self-driving-car-hit-city-bus-while-changing-lanes/

 

“A public transit bus was approaching from behind,” the report says. “The Google AV test driver saw the bus approaching in the left side mirror but believed the bus would stop or slow to allow the Google AV to continue.”

 

In ABN, de computer was geprogrammerd dat verkeer dat gewoon voorrang heeft gaat stoppen....

 

https://consumerist.com/2015/05/11/googles-self-driving-cars-involved-in-minor-accidents/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhhh, in een groot bed met 10 mooie blonde vrouwen?????

 

Och, dat klinkt spannender als het in werkelijkheid is, hoor...  :cool:

 

 

Maar serieus: ik zou me gaan afvragen wat er met die vrouwen mis is, dat ze met z'n tienen juist met mij het bed willen delen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja eigenlijk best een goeie vraag !

Want zeg nou eerlijk , als je met de eerste bijna klaar bent , lig al te slapen

en liggen die andere negen ondertussen te barsten van de kou in der blote kont   :ja:                                  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden