[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Noorse tomtom


lambiek

Recommended Posts

De navigatie stuurt je een weg te vroeg naar rechts als je naar Coldenhoven moet.

Als je als buitenlander nog nooit een fietspad hebben gezien dan kan ik mij voorstellen dat ze denken dat het een smalle weg is. Een paaltje in het midden van het fietspad op rij zou wel duidelijkheid geven.

 

Die paaltjes plaatsen ze niet meer op het midden van het fietspad, omdat de domme Nederlander dan er tegen aan fiets, met gevolg dan dat de telefoon dan op de grond valt en kapot gaat.

Makkelijkste is gewoon een hoogtebeperking plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Die paaltjes plaatsen ze niet meer op het midden van het fietspad, omdat de domme Nederlander dan er tegen aan fiets, met gevolg dan dat de telefoon dan op de grond valt en kapot gaat.

Makkelijkste is gewoon een hoogtebeperking plaatsen.

Uh...hoogtebeperking.......

 

Ja,ja....waren dat nou juist niet die mannen die die borden ook nooit zien hangen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ik woon in het Westland en ik snap niet hoe hij daar komt

Duidelijk een bord gemist

post-7395-0-28644100-1457466175_thumb.jp

op de foto boven aan dit topic zie je op de achtergrond het RABO kantoor (boven aan op de kaart

de Coldehove ligt onder aan de kaart , hij had er 1 afslag eerder af moeten gaan

tevens had hij het al links van de snelweg kunnen zien liggen

de rode stip een klein beetje hoger dat is het foto punt van Lientje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je vanaf dat punt wat in mijn ogen nog niet op een fietspad lijkt, maar ver genoeg door rijdt kom je vanzelf op dat punt volgens mij Lambiek. Maar ik kan het fout hebben hoor?

Ik heb zelf ook wel eens een rondje over dat stukje industrietrein gereden nadat mijn navigatie mij een afslag te vroeg vanaf de N220 "het honderdland"  op wilde sturen. 

Misschien dat dat de oude ingang van Honderland was?

 

Hier is lijkt mij het punt waar die wagen stond.

https://www.google.nl/maps/@51.9709319,4.2168987,3a,75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSpUh7K-3vpBUzKGtvCLBwg!2e0!7i13312!8i6656

Aan de overkant van de N213 staat die rabobank.

Hier kom je dus ook als je een km of 2 over het fietspad rijdt  :eek:

 

Aan het einde van Honderland zitten Nature's Pride en Greenpack, het zou heel goed kunnen dat ze daar moesten zijn.

Ze reden er ook vlak langs, alleen zit er een sloot tussen het fietspad en de normale weg om daar te komen :stom: .

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ze reden er ook vlak langs, alleen zit er een sloot tussen het fietspad en de normale weg om daar te komen :stom:

 

Paar draglineschotten mee in de bak en over die sloot leggen en klaar is Pjotr!

Al dat glaswerk ook daar, het lijkt wel een kermis attractie zoiets als een "spiegeldoolhof", je moet wel een beetje de weg weten daar en zeker sinds ze de boel iets hebben veranderd/aangepast en als je je Nav, niet op orde hebt dan gaat het geheid fout, maar goed, kijken en lezen is ook een onderdeel van die Code 95 toch????

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij is de eerste niet die zich daar vast rijdt, al hoewel je met een beetje stuurmanskunst toch verder moet kunnen komen dan die bocht   :zegtniets:

 

Inderdaad een stukje verderop rechtsaf buigen Henry dan kom je hier uit  :D  

 

http://www.westlanders.nu/nieuws/litouwse-vrachtwagencombinatie-als-eerste-door-verkeerstunnel-twee-pleinenweg-13817/

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh Lientje maar dat is een mooi stukkie weg daar, goh nooit geweten maar ja ik kom in die "hoek" al een tijdje niet meer, er is daar al zoveel veranderd en vanaf de A20 zou je het kunnen zien maar beter is je ogen op de A20 te houden, lijkt mij veiliger.

Zo zag ik ook vorig jaar zomer toen ik weer eens een ritje UK deed voor een vakantievierende oud collega dat je vanaf de veiling zeg maar niet meer de dijk op kan richting veerbootje naar de UK, moest eens even kijken wat ze allemaal daar hadden verbouwd, dus via de A20 bij Coldenhove er maar af gegaan en jawel hoor kom je ook op de dijk terecht en inderdaad daar waar ze die enorme bunker toentertijd een eindje hebben opgeschoven, zeg maar bij het oude tolhuis, daar kan je dus niet meer rechtsaf slaan, wel een mooie weg trouwens eromheen, volgens m'n TT reed ik door graslanden en kassen etc. bij terugkomst op vrijdagmiddag laat vertelde ik dat aan m'n oude werkgever en zodoende kreeg ik dus die kwartaal update van Tom Tom cadeau, dus ik ben nu weer helemaal up to date zeg maar.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Die had een klapper op de stuuras en lag vlakbij de bbq-plaats in het IJsselmeer

Nooit geweten. Kwam dit tegen op een site waar je opstart en afsluitafbeeldingen kan "halen" voor je TomTom.

Dat men niet denkt dat ik dit speciaal voor dit doel heb ge paintshopt🙀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden