[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

France Routier?


Limboman

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat je daar überhaupt nog levend uit kan komen, nu zal deze wel ernstig/zwaargewond zijn maar toch die cabine is met 2/3 verkleind!!!

Ik kan niet eens meer ontdekken welk merk trekker het is/was............................

Ieder geval sterkte gewenst aan de chauffeur uiteraard en de familie.

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat je daar überhaupt nog levend uit kan komen, nu zal deze wel ernstig/zwaargewond zijn maar toch die cabine is met 2/3 verkleind!!!

Ik kan niet eens meer ontdekken welk merk trekker het is/was............................

Ieder geval sterkte gewenst aan de chauffeur uiteraard en de familie.

 

Grt. Henry.

 

Scania, ik zie het aan de sideskirts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu je het zegt........................maar had al even op de site gekeken inderdaad Scania, maar dat maakt in principe niet uit, met elke trekker van welk merk dan ook is zo'n "klapper" desastreus.

 

Deze foto van jaren geleden herkende ik aan de spiegels, het bleek een Volvo te zijn.

 

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu je het zegt........................maar had al even op de site gekeken inderdaad Scania, maar dat maakt in principe niet uit, met elke trekker van welk merk dan ook is zo'n "klapper" desastreus.

 

Deze foto van jaren geleden herkende ik aan de spiegels, het bleek een Volvo te zijn.

 

 

Grt. Henry.

 

Holy shit, die is er vast niet levend uitgekomen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het vreemde aan dit ongeval was dat de chauffeur er zwaargewond is uitgezaagd maar de eigenaar die lag te slapen op het bed achter de stoelen.....................NIET! die was op slag dood, zegt dus niet alles blijkt maar weer.

Dit ongeval op de E19 richting Antwerpen is alweer jaren geleden, ik dacht zo van rond 2001/2002 maar ben hier niet zeker van, kreeg deze foto's van een con collega die deze gasten vrij goed kende.

Ken het bedrijf verder niet maar heb ze weleens op Aalsmeer en Honselersdijk gezien in die tijd toen wij zo af en toe ook eens plantjes en blommetjes richting Italië reden.

 

Grt. Henry.

bewerkt door Henry Neycensas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden