Spring naar bijdragen

ben dit beu at ik dit bericht steeds terug krijg


Recommended Posts

  • Forumlid

waar komen deze dan terecht Teddybeer ?? 

Heb ik ook geen idee van..

Er zit dus nog wat werk aan te komen de komende tijd.

 

Het zal niet binnen 1 a 2 dagen klaar zijn, daar ontbreekt me de tijd even voor.. Maar we zullen het binnenkort allemaal na lopen om te zien wat en waar we nog iets kunnen veranderen.

 

-== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik heb ook iets raars aan de hand. Probeer een topic 'Restaurant gezocht' te openen waar ik schijnbaar geen toestemming voor heb?

En als dit verdorie niet opgelost word, dan eet ik voortaan wel uit de kist!! LOL

 

 

Dat moet nu opgelost zijn.. TOCH ?

 

--== Freddy ==--

  • Like 1
Link naar opmerking
  • 3 weeks later...
  • Forumlid

dat stom bericht dat ik mijn email adres moet updaten blijft maar komen , denk dat het de laatste maal is dat ik naar deze site ben gekomen , ik ben niet van plan van een ander emailadres in te voegen , en dat ding zegt dat er iets mis is met dat emailadres dat je hebt , daar is niks verkeerd mee, kan nog 14.5 gb aan emails ontvangen , dus denk niet dat er zoveel verstuurd worden dat die kox zou volzitten he , en andere mensen kunnen wel mails sturen naar dit adres , dus denk niet dat het probleem bij mij ligt 

Link naar opmerking
  • Forumlid

dat stom bericht dat ik mijn email adres moet updaten blijft maar komen , denk dat het de laatste maal is dat ik naar deze site ben gekomen , ik ben niet van plan van een ander emailadres in te voegen , en dat ding zegt dat er iets mis is met dat emailadres dat je hebt , daar is niks verkeerd mee, kan nog 14.5 gb aan emails ontvangen , dus denk niet dat er zoveel verstuurd worden dat die kox zou volzitten he , en andere mensen kunnen wel mails sturen naar dit adres , dus denk niet dat het probleem bij mij ligt

Heb je al eens geprobeerd om je email adres daar in te voeren ???? Mischien dat je er Dan vanaf bent
Link naar opmerking

Als het zoveel problemen bij mij gaf, zou ik wel degelijk even een alternatief e-mailadres invoeren om te kijken of het probleem daarmee verholpen was. Dat is toch niet veel werk?...

Link naar opmerking
  • Forumlid

Als het zoveel problemen bij mij gaf, zou ik wel degelijk even een alternatief e-mailadres invoeren om te kijken of het probleem daarmee verholpen was. Dat is toch niet veel werk?...

waarom moet ik een ander adres maken , dit dat hier staat werkt mnormaal , dus zie het nut niet van een ander in te zetten als het probleem hier op zit , moesten er nog meer mensen problemen hebben zou ik zeggen het ligt bij mij , maar dit is de enige die problemen heeft 

Link naar opmerking
  • Forumlid

Heb je al eens geprobeerd om je email adres daar in te voeren ???? Mischien dat je er Dan vanaf bent

je kan niet hetzelfste er in zetten , het moet een nieuw zijn , en dat ben ik nu echt niet van plan voor een nieuw te maken gewoon omdat deze site er geen kan versturen naar mij 

Link naar opmerking
Gast transploft

het is geen hotmailadres , het is een gmail dat ik heb

heb ik ook, en ik krijg geen meldingen hoor Rudy bewerkt door transploft
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden