Spring naar bijdragen
pinodetrucker

update pinodetrucker

Recommended Posts

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een update geschreven heb.

Helaas heb ik niet veel goeds te melden.

Cees heeft steeds meer medicatie nodig om zijn leven draaglijk te maken.

Hij heeft nu morfine,prednison, inhaler voor meer lucht en bruistabletten voor het hoesten te vergemakkelijken.De rest van de medicatie zal ik jullie besparen.

Gelukkig blijft hij heel positief en is vast besloten om in Aug.weer opa te worden en dan niet van 1 maar van 2 kleinkinderen.

een tweeling dus!We hebben nu een aangepaste rolstoel staan en ik zeg staan omdat hij er nog niet echt ingezeten heeft"alleen met de doop op 13 jan.j.l." Het is geen truck dus wat moet hij met dat ding dan ziet iedereen dat hij ziek is! Maar een beetje eigenwijs dus.Afgelopen vrijdag is hij nog bij de longarts geweest maar de dokters kunnen niet meer doen dan zorgen dat hij het niet benauwd krijgt en geen pijn heeft.

De dokter riep me nog even apart en wenste me voor de komende tijd veel sterkte,dit vind ik geen goed teken.

Ik verzorg hem nog steeds helemaal zelf met heel veel liefde en hoewel het soms erg zwaar is wil ik dit tot het einde blijven doen.

Verder wil ik alle truckers bedanken die ons regelmatig een hart onder de riem steken want ondanks zijn ziekte blijft Cees een trucker in hart en nieren.

groeten Ria

http://pinodetrucker.spaces.live.com/

http://heezenaartje.hyves.nl/

C.bogers

Tiend 4 5591kp Heeze

c.bogers1@chello.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin

De grootste angst van ieder mens, ernstig ziek worden. En niet meer in staat zijn te doen wat je hart heeft. Vanaf deze plaats wil ik jullie veel sterkte toewensen en ik hoop dat jullie ondanks alle problemen toch nog het licht aan het einde van tunnel blijven zien schijnen, hoe moeilijk ook. Er komt een tweeling aan een dubbel begin van en nieuw leven, geniet ervan en zuig iedere seconde dat jullie dit met elkaar mogen meemaken op.

Nogmaals heel veel sterkte, ik zal er vanavond een gebedje aan wagen. (voor wat het waard is)

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast edwin

Diepe buiging van mij voor allebei :sjalom: .Jullie niet laten kennen en vastbesloten om dingen te doen die op dit moment noodzakelijk zijn.En natuurlijk wordt hij in Augustus weer opa.

Sterkte voor de hele familie en inderdaad,geniet van elk moment.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een kamaraad en medepatient van me is er afgelopen zaterdag aan bezweken.

Dit staat mij ook te wachten maar hoop het nog zover mogelijk voor me uit te kunnen schuiven. Dit door nog zo gezond mogelijk om te gaan met het beetje dat je over hebt en goed elke dag de oefeningen te doen om de longen schoon te houden. Ook belangrijk is het om goed te blijven eten en je spierkracht op peil te houden.

2x per week fysio therapie en nu dus helaas a.s. vrijdag een begrafenis.

Lekker klote zo!:mad::mad:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke

ongelofelijk moedig zoals jullie hiermee omgaan! Ik hoop van harte dat Cees jullie tweeling kleinkinderen nog mag zien. Heel veel kracht en sterkte nogmaals gewenst en dat het voor iedereen draagbaar blijft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda
ongelofelijk moedig zoals jullie hiermee omgaan! Ik hoop van harte dat Cees jullie tweeling kleinkinderen nog mag zien. Heel veel kracht en sterkte nogmaals gewenst en dat het voor iedereen draagbaar blijft.

Kan me hier alleen maar bij aansluiten....Heel veel sterkte

Dutchart, wil jou ook heel veel sterkte wensen.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast alex

Ria wij hebben op meerdere manier contact met mekaar, elke keer weer kijk ik op hyves, en elke weer heb ik kippevel.

Ik kan alleen maar hopen, dat het gestaag door blijft gaan met Cees, en dat ie in augustus zijn twee klein kinderen nog ziet. Iets in mij zegt, dat ie dat ook gaat doen..

Als wij hier van het forum, nog iets kunnen beteken voor je, dan horen wij het van je........

Sterkte van Alex

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, veel sterkte en blijven doorgaan!

Veel meer kun je er niet aandoen maar dat is eigenlijk al veel meer dan de meesten beseffen!

Hoop jullie nog lang hier tegen te komen!

Cor van der Meijde,

AKA DutchArt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bedankt voor jullie reacties

Alex vraagt of jullie iets kunnen doen...

Als het niet teveel gevraagt is zouden jullie Cees eens een kaartje willen sturen zodat hij ondanks zijn ziekte weet dat hij niet vergeten wordt door zijn collega`s.

Daarmee zouden jullie hem erg blij maken.Zijn ziekte heeft hij geaccepteerd maar niet dat hij geen auto meer mag rijden en zijn geliefde daftruck mist hij nog het meest.

groeten Ria

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel sterkte voor jullie beiden. Het valt voor Cees te hopen dat hij de geboorte van de tweeling mag meebeleven. Ria en Cees heel voel goede moed en kracht voor de toekomst. Gr Noudi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast alex

Dus dames en heren van het forum.

Een nw actie, stuur een kaart naar Cees, of een foto van je truck via de mail.. Daar heeft Cees een heleboel aan..

Hier nogmaals het adres..

C.bogers

Tiend 4 5591kp Heeze

c.bogers1@chello.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
Ik sluit me aan bij iedereen en een kaartje gaat deze week de deur nog uit....

Prima plan, en kunnen we dan mischien ook namens het forum een CF vaantje sturen? Als het niet anders kan betaal ik die wel.

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is al gebeurd Erwin....ik had er 2 en marsupilami heeft me gevraagd of er nog 1 over was ...Daarop is besloten 1 te doneren....Deze is halfweg Februarie al de deur uit gegaan.

Echter ik vernam gisteren van Marsupilami dat ie nog steeds niet is aangekomen, en ook is ie nog niet retour gekomen (retour-adres vul ik altijd achterop in).... Hiervan balen we als een stekker, temeer juist deze snel op bestemming moet komen...

Ik hoop toch echt dat tnt hem snel boven water heeft en alsnog af kan leveren..

---== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
Dat is al gebeurd Erwin....ik had er 2 en marsupilami heeft me gevraagd of er nog 1 over was ...Daarop is besloten 1 te doneren....Deze is halfweg Februarie al de deur uit gegaan.

Echter ik vernam gisteren van Marsupilami dat ie nog steeds niet is aangekomen, en ook is ie nog niet retour gekomen (retour-adres vul ik altijd achterop in).... Hiervan balen we als een stekker, temeer juist deze snel op bestemming moet komen...

Ik hoop toch echt dat tnt hem snel boven water heeft en alsnog af kan leveren..

---== Freddy ==--

Fijn, dank voor je berichtje.:tu:

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

cees, ria en ook cor heel veel sterkte en positief blijven denken. nooit de kop laten hangen. nogmaals heel erg veel sterkte allen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Heren admins.....Kunnen jullie dit topic niet "sticky" maken? Zo verzinkt het niet in de andere topics!! Bij voorbaat dank!!

Mijn "wereld" bijdrage:

http://www.hankstruckpictures.com/forum01/index.php?topic=11415.0

Hoe meer kaarten, hoe meer kracht Cees eruit zal putten. Ook vanuit de rest van de wereld!

Nu nog eens aan mijn eigen bijdrage gaan werken, want ik heb dit de laatste tijd enorm laten hangen.......Géén excuus is er om dit goed te praten!

Ria! Je "hoort" binnekort weer van me!!

Guido.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Heren admins.....Kunnen jullie dit topic niet "sticky" maken? Zo verzinkt het niet in de andere topics!! Bij voorbaat dank!!

Mijn "wereld" bijdrage:

http://www.hankstruckpictures.com/forum01/index.php?topic=11415.0

Hoe meer kaarten, hoe meer kracht Cees eruit zal putten. Ook vanuit de rest van de wereld!

Nu nog eens aan mijn eigen bijdrage gaan werken, want ik heb dit de laatste tijd enorm laten hangen.......Géén excuus is er om dit goed te praten!

Ria! Je "hoort" binnekort weer van me!!

Guido.

Dat is bij deze gebeurd :) ;)

Grz -= Marcel =-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

6 juni 2008

Voordat ik een verslagje schrijf wil ik iedereen bedanken

voor de grote hoeveelheid kaarten die jullie hebben gestuurt.

Cees was zeer verrast en hij was er erg blij mee.

Ze hangen boven zijn bed te pronken.

Helaas gaat het steeds slechter met hem.

Hij kan bijna niets meer zelf en moet overal bij geholpen worden.

Het praten gaat steeds moeizamer en ik moet hem scheren,wassen

en aan en uitkleden.Eten doet hij heel erg weinig en hij begint weer

af te vallen.

Van de week ben ik druk bezig geweest om plaats te maken in de huiskamer

om een bed erbij te zetten voor mij zodat ik nu ook in de huiskamer slaap

omdat ik hem niet meer alleen kan laten.Cees is regelmatig de kluts kwijt

en weet dan niet meer wat hij doet of waar hij is.

Van de week ook nog ff geregelt dat Cees een ander matras kreeg

(luchtmatras) omdat hij begint door te liggen.

De laatste weken waren ook nog eens extra spannend omdat de kans groot was

dat de tweeling veel te vroeg geboren moest worden.

Cees zijn dochter is 2 weken geleden opgenomen omdat de tweeling niet

voldoende groeide en de kleine meid in gevaar verkeerde.

Gelukkig hebben we vandaag te horen gekregen dat ze weer groeien

en voorlopig mogen ze in mama`s buik blijven zitten.

Van de week stond tot onze grote verrassing ineens Sonja ( Vonk) op de stoep

Wat erg gezellig was,we hebben ondanks mijn drukke schema nog even

gezellig geklets en nagepraat over de truckersdag.

Cees vecht heel hard om de geboorte van de tweeling nog mee te maken

en de truck van Frank en Kitty te dopen.Dat wil hij nog perse doen.

Hij zegt "al moet ik het kruipend doen,maar dat doe ik nog ".

Zoals je ziet blijft er weinig tijd over voor mezelf dus bij deze allemaal

een fijn weekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast marsipulami

verwacht en toch onverwacht dit te lezen, woorden schieten tekort met tranen in mn ogen.

sterkte, en tot snel.

walter en loontje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast butterfly

zit nog niet zolang hier dus weet niet wat er allemaal aan de hand is maar wens cees en zijn familie veel sterkte toe, gr fly

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ria

Het is triest dit te lezen leef met je mee meid.

Wens uit het diepste van mijn hart jullie heel veel sterkte toe .

Voor jou en cees een flinke knuffel van mij.

Groetjes petra

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...