[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Fokke Noppert Transport opnieuw failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

JOURE – Noppert Handels- en Transportonderneming uit Joure is opnieuw failliet verklaard.

Het transportbedrijf heeft een belastingschuld van ruim 700.000 euro. De dertig werknemers staan sinds donderdag op straat. Noppert bekijkt nu samen met zijn curator of een doorstart mogelijk is.

Curator Mr. Van Rongen wijt het faillissement aan een aantal zeer grote tegenvallers. ,,De partijen waar Noppert voor reed, vielen zelf om. Dan is het moeilijk om vol te houden in een sector waar de marges al klein zijn. Je bent afhankelijk van de klussen.’’ Een gedeelte van de schuldeisers is betaald. Het is de Belastingdienst die op het faillissement heeft aangestuurd.

Bron: http://www.joustercourant.nl/nieuws/45481/fokke-noppert-transport-opnieuw-failliet/#sthash

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zolang v/d Lee blijft bestaan zal Fokke Noppers waarschijnlijk ook bestaan.

Ik denk dat zo'n 70% van de auto's rijden voor v/d Lee dat bedoel ik.

Klopt!

Dit is precies wat ik gehoord heb, uit betrouwbare bron.

Mijn bron zit zit daar heeeeel dicht bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^  Ok duidelijk, bedankt voor de uitleg. Ik wist niet dat van der Lee met charters werkte, als we het tenminste over de zelfde hebben.

Van der Lee Lelystad asfalt. 

 

Klopt!

Dit is precies wat ik gehoord heb, uit betrouwbare bron.

Mijn bron zit zit daar heeeeel dicht bij

grinnik mijn bron rijdt op een auto bij Noppert, en de andere is machinist bij vdL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Och ik dacht eigenlijk eerder dat je hem kon verwarren met http://vanderleebruchem.nl/  ;)

Is een van de zwarte schapen van de gebroeders, sinds een paar jaar werken ze weer redelijk samen. Dus familie van elkaar  :D . Denk dat ze Fokke samen met zijn broer Sukke op 1 auto moeten zetten naar Afrika en daar maar zand moeten gaan rijden of zo, ondernemen kan hij niet. Sindsik 'm ken is hij al een keer of 5 failliet geweest :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Raakte laatst aan de praat met een chauffeur van Noppert , en een eind "uit de hoogte doen" wat hij allemaal beleefde en wat voor geweldige auto hij had en of ik niet van dat "bakwagentje" af wou

Vertelde hem dat ik al 13 jaar bij deze werkgever ongeveer op dezelfde datum in de maand mijn loon krijg , sociaal hoog in het vaandel heeft ......en ook wel eens een NIEUWE auto krijg ipv die oude meuk waar hij meer rijdt  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Vroeger hing in de kantine van zowel vdL als Noppert het bord vol met routes die je niet mocht volgen. Dat je dan soms omreed maakte niets uit, maar op die routes werd vaak gecontroleerd. 

Tegenwoordig hangt er een heel grote pagina met milieuzones :ja: . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is een van de zwarte schapen van de gebroeders, sinds een paar jaar werken ze weer redelijk samen. Dus familie van elkaar  :D . Denk dat ze Fokke samen met zijn broer Sukke op 1 auto moeten zetten naar Afrika en daar maar zand moeten gaan rijden of zo, ondernemen kan hij niet. Sindsik 'm ken is hij al een keer of 5 failliet geweest :stom:

 

 

Hoezo zwart schaap? Ik durf te wedden dat jij helemaal niet weet hoe hij in Bruchem terecht gekomen is. En de samenwerking zal nihil zijn, ze zitten bij de gebroeders in een ander segment.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden