[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

300 watt koffiezetapparaat


Madfool

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo

 

Heb een vraag omtrent aanschaf van een koffiezetapparaat.

Heb hier en daar al even gekeken en ben er inmiddels achter dat in principe de kirk de beste is maar vind het prijskaartje wel wat duur  :D

Nu kom ik ook veel 300 watt apparaten tegen heeft iemand ervaring met deze apparaten?

bij de sponsor heb je een apparaat van waeco,grundig en allride en grandcafe.

Heeft iemand deze onlangs aangeschaft en zo ja wat is je ervaring ermee?

 

Alvast bedankt :p

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als het mijn auto was

Dan kwam die rotzooi allemaal niet in de auto

En volgenden de chauffeur de huis regels niet op Dan kon die meteen vertrekken

Huub

Maar goed dan dat ik dan niet jou chauffeur ben. Werd er nooit bij de klant voor de deur geslapen, alleen bij een chauffeurscafe.

Zonder koffie gebeurt er niks.

  • Like 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag mij dan nu af hoe Huubje aan warm eten en koffie kwam midden in de woestijn naar Perzië

 

In de woestijn heb je fata morgana's

 

 

maar ik zou gewoon zo'n koffiezetapparaat van 4 a 5 tientjes kopen ipv zo'n dure kirk......gat hij na 3 jaar stuk so what

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

daarom ben je ook geen echte chauffeur LOL LOL maar een binnelaandstuurvasthoudert zmz

hohoho Nalkeke, ik kom ook nog regelmatig de grenzen over hoor, kom net weer terug uit Den Bels, en ook Duitsland ligt regelmatig in mijn bereik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ik dacht dat de grenzen niet meer bestonden

 

Huub

Landsgrenzen bestaan nog steeds hoor Huub. Alleen is er (bijna) geen grens controle meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Landsgrenzen bestaan nog steeds hoor Huub. Alleen is er (bijna) geen grens controle meer

ahja in jouw contreien dan... of stonden we voor de LOL met zn allen vanochtend 2 uur aan te schuiven omdat de hongaar zn douanepersoneel niet wil ontslaan? lijkt nog steeds meer op huub zn tijd!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

ahja in jouw contreien dan... of stonden we voor de LOL met zn allen vanochtend 2 uur aan te schuiven omdat de hongaar zn douanepersoneel niet wil ontslaan? lijkt nog steeds meer op huub zn tijd!

Volgens mij hadden we het over de grenzen BINNEN de EU, en ja die zijn er alleen nog op papier. Uiteraard hebben de landen die de buitenkant vormen van de EU wel grenzen. Laad de Hongaarse grens er nu zo een zijn.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden