[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Afghaanse taferelen


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid

Afghanistan, 2012

 

Hoe krijg je het voor elkaar om op een kaarsrechte weg het enige gat in de berm te raken ...

 

 

EDIT:

Dubbel gepost, krijg die andere (mislukte poging) niet verwijderd, of bewerkt     :confused:

post-9974-0-92675300-1462225195_thumb.jp

bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Afghanistan, 2012

 

Hoe krijg je het voor elkaar om op een kaarsrechte weg het enige gat in de berm te raken ...

 

 

EDIT:

Dubbel gepost, krijg die andere (mislukte poging) niet verwijderd, of bewerkt     :confused:

Ik volg iemand die voor een nl bedrijf veel in Ethiopie rijd. Die plaatst bijna dagelijks foto's waarvan je afvraagd hoe ze het voor elkaar krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Misschien komt er bij het rijden toch wel een beetje vakmanschap om de hoek kijken? :rolleyes:

Nee joh....... Het is ongeschoold werk hoor..... bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kijk maar eens op youtube de filmpjes over russische automobilisten en chauffeurs daar is het nog erger en zijn beslist geen moldavierijders.

Klopt, maar deze foto vond ik in mijn eigen privé collectie, stond er bij toen het gebeurde ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In Afghanistan wel. Papa leert je rijden, en tadaaa, je bent vrachtwagenchauffeur. Owja, nog even je rijbewijs kopen.

Dat is in de VS igenlijk bijna hetzelfde... Plus, ik heb ooit precies 1 les gehad, deed examen en was bijna vrachtwagen chauffeur. Moest nog even t diploma halen.... Dat was in Ollanda... :ja:

 

Hier deed ik enkel examen zonder te lessen. En ook geslaagd. Denk niet dat een papiertje je een goede chauffeur maakt. Je moet interesse hebben, dan word je vanzelf goed.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is in de VS igenlijk bijna hetzelfde... Plus, ik heb ooit precies 1 les gehad, deed examen en was bijna vrachtwagen chauffeur. Moest nog even t diploma halen.... Dat was in Ollanda... :ja:

 

Hier deed ik enkel examen zonder te lessen. En ook geslaagd. Denk niet dat een papiertje je een goede chauffeur maakt. Je moet interesse hebben, dan word je vanzelf goed.

Ik heb er inderdaad ook wel hele goede chauffeurs gezien, vooral als je kijkt waar ze mee werken (vrachtwagens die hier 20 jaar geleden reden, nog compleet met Nederlandse en Duitse teksten er op). Maar het merendeel had ik geen hoge pet van op. Denk dat enigszins wat opleiding ook zeker wel helpt mbt professioneel gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden