Spring naar bijdragen

verbannen


Gast rik bos

Recommended Posts

  • Forumlid

: kosten een drol  :D

 

:D  :D cassiere is toch 1 van de meest onder gewaardeerde beroepen lijkt me...

Heb je dan een doos met "geld" of betaal je daar "vers" zal ik maar zeggen????

 

Ben benieuwd hoe dat tegenwoordig werkt in NL. En hoe zit het met wissel geld????? In restaurants en friet tenten zijn er hopenlijk mensen die alleen bedienen en iemand anders verzorgd de financieele trans acties????? :zegtniets:

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Administrators

Vers Ibo, kersvers  :D  :D

Als het genoeg is mag je stoppen!

 

Daar noem je wel wat op: het is meestal dezelfde persoon die bedient én afrekent en in sommige gevallen ook bereidt (de chiquere tenten kom ik nooit): handen wassen tussendoor is al te veel :eek:  

Link naar opmerking
  • Forumlid

Wel Maarten, als jong manneke werkte ik in diverse keukens, waaronder 1 heel sjiek restaurant. Tussen Breda en Chaam.

En daar was t nog erger als bij v d Valk... Er werd werkelijk niks weg geflikkerd.

Daarom eet ik t liefst in een friet tent, daar zie je hoe en wat, plus, ze kunnen moeilijk een halve kroket serveren.

bewerkt door corydon
  • Like 3
Link naar opmerking
Gast shompie

Wel Maarten, als jong manneke werkte ik in diverse keukens, waaronder 1 heel sjiek restaurant. Tussen Breda en Chaam.

En daar was t nog erger als bij v d Valk... Er werd werkelijk niks weg geflikkerd.

Daarom eet ik t liefst in een friet tent, daar zie je hoe en wat, plus, ze kunnen moeilijk een halve kroket serveren.

Ik hou van restaurants met een "open" keuken.

Of van wok restaurants. In Beverwijk zit een "wereld" restaurant. Dat is net ee wok restaurant alleen dan veel uitgebreider. Dan zie je wat ze doen. En als je jarig bent eet je gratis, en laat ik volgende week nu jarig zijn LOL

Link naar opmerking
Gast transploft

Ik hou van restaurants met een "open" keuken.

Of van wok restaurants. In Beverwijk zit een "wereld" restaurant. Dat is net ee wok restaurant alleen dan veel uitgebreider. Dan zie je wat ze doen. En als je jarig bent eet je gratis, en laat ik volgende week nu jarig zijn LOL

Klopt, ik heb er ook al meerdere keren mogen eten met mijn gezin. Een top tent voor een nette prijs. En ook met mijn verjaardag was ik daar te gast www.eet-keuken.nl aan de Meerstraat 94

  • Like 1
Link naar opmerking
Gast shompie

En die tent vonden wij juist weer tegenvallen, voor de chinees rijden wij naar Castricum.

Waarom?

Omdat je daar zelf met je bord moet lopen LOL

Link naar opmerking
Gast shompie

Nee het was niet lekker.

Dan heb je het niet getroffen. Wij zijn er meerdere keren gewesst en de prijs kwaliteit vehouding is gewoon goed. Ik heb daar nog nooit gegeten da5 het niet goed was.

Link naar opmerking
Gast rik bos

Ik heb jou die ban gegeven, Rik.

Ook moet jij daar een verklaring van hebben gehad, die geven wij (de admins) namelijk bij het uitdelen van een strafmaatregel. Wordt dus gelijktijdig met het aan jou bekend maken van de ban mee gezonden.

Maar als je nog een uitleg wil hebben kan dat.

Dat het er fel aan toe ging was niet de oorzaak van jouw verbanning voor een maand.

JIJ hebt de ban gekregen omdat JIJ een PB hier op het forum publiceertde. En tegelijkertijd daar bij bekend maakte dat met ALLE overige PB's (in dit geval van Shompie) ook zou plaatsen op het forum.

Als er iets NIET geaccepteerd wordt op dit forum is het openbaar maken van een Persoonlijk Bericht. Het heet niet voor niets PERSOONLIJK. Mocht er echter dingen geschreven worden in zo'n bericht die (volgens jou) niet door de beugel kunnen dan zou je dit kunnen mededelen aan de forumleiding en dan kan die beoordelen of er maatregelen genomen moeten worden.

Maar je gaat zelf geen PB's plaatsen, zeker niet zonder toestemming van de afzender.

Normaal hesproken staat er een permanente ban op het openbaar maken van PERSOONLIJKE BERICHTEN. Mocht jij ooit een dergelijke actie wederom uithalen, dan zal dit ook daadwerkelijk gaan gebeuren voor jou.

hier heb ik mijn bezwaar tegen want als je een ban krijg kun je niet meer reageren want wat er geblokkeerd is is je ip adres je kunt niets meer niets plaatsen en geen admin te bereiken.

maar ik heb het dus door ik moet de leden waar ik mee in discussie ben via een pb hem uitmaken voor alles wat mogelijk is. bah wat een slappe troep hier zijn net kleine kinderen.

Link naar opmerking
Gast rik bos

als ik een pb krijg met haatdragende meldingen van een lid die dit doet om zelf buitenschot te blijven zodat andere er niet achter komen hoe achterbaks.

zet ik dit openbaar op de site of het nu leuk is of niet. iemand zo beledigen diend geen respect

Link naar opmerking
Gast shompie

als ik een pb krijg met haatdragende meldingen van een lid die dit doet om zelf buitenschot te blijven zodat andere er niet achter komen hoe achterbaks.

zet ik dit openbaar op de site of het nu leuk is of niet. iemand zo beledigen diend geen respect

Rik, wel even bij de les blijven he....

Haatdragend is heel wat anders, ik heb hem net nog even terug zitten lezen of ik nu echt buiten mijn boekje ging maar ik heb hier andere leden "harder" mijn mening verteld. Maar jij mag in een discussie persoonlijk iemand aanvallen maar als je dan via een pb een uitbrander krijgt ga je lopen janken.

Onnodig uit te leggen wat ik daar van vind.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Gast shompie

Rik, kijk nou uit dat je jezelf niet op loopt te fokken man. Straks heb je weer n ban te pakken.

Kan je hier trouwens niet aangeven/-vinken als je geen mail van bepaalde personen wenst te ontvangen? Of is dat niet mogelijk?

Matthieu, heb jij toen de discussie gevolgd.

Zeg nou eens eerlijk, vond jij de manier waarop Rik mij persoonlijk probeerde aan te pakken normaal?

En nu zeg jij hem dat hij rustig aan moet doen.... Apart!

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden