[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

people of wally


dutchieinquebec

Recommended Posts

  • Forumlid

Wal*Mart ziet graag iedereen in zijn winkel. Je kunt er dus ook bijna altijd je vrachtwagen parkeren, en slapen als je wilt.

Ze zijn goedkoop, als ik een TV koop dan komt ie van Wal*Mart.. Ook sokken enzo. Maar goede spjkerbroeken hebben ze dus niet.

 

Ook als je iets wilt inruilen doen ze niet moeilijk over, ze vragen nooit waarom, en zelfs als je met een credit of debit kaat had betaald krijg je cash terug.

De meeste zijn schoon.

Koop er bina nooit vlees, dat haal ik bij een echte slager.

Dus ja, je ziet van alles rond lopen, iedereen shop er. En in de USA mag en kan je jezelf aankleden zoals je wilt en bijna niemand zegt er iets van. Ik zou weleens fotoos willen zien van de fotografen.

 

En ja, ook ik stoor me mateloos aan die super dikke mensen. Het sexleven bijvoorbeeld lijkt me erger dan een horror film.... :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan zou je het beste in een islamitisch land naar de supermarkt kunnen gaan.

Laat iedereen toch lekker zelf weten hoe ze er bij willen lopen.

Wil je het niet zien dan kijk je toch gewoon even de andere kant op.

Van huis uit is mij altijd aangeleerd om niet met je blote bast in een winkel cq restaurant te gaan.

Iets met manieren en fatsoen geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden