Spring naar bijdragen

Persoonlijke vete's


Recommended Posts

Iedereen heeft wel eens zo'n "W.T.F."moment.

Dat kan zijn omdat er een emotie wordt gestart van waaruit het bijna altijd onverstandig is om te reageren.

 

Nee, nee, ook ik ben daar schuldig aan, en dus niet Roomser (hmmm, moet dat met hoofdletter??) dan de P.p.aus...........whatever.

 

Begin me inmiddels te storen aan de persoonlijke vete's en uitspraken die alleen maar met negatieve antwoorden kunnen worden voltooid.

 

Dat is zoooooo (ge)makkelijk.

 

Het is een zooitje op de weg, we zorgen er over het algemeen voor door adequaat te handelen dat er niet ergere dingen gebeuren en daar waar mogelijk ook nog een linker dan wel rechter handje toesteken om lieden die 'het padje volledig kwijt zijn' weer op weg te helpen.

 

Hou je niet van mij........................geen probleem !

 

Maar, als ik iets lees, en vervolgens dat.......U^%^%$*(&*#....moment heb..................sjouw ik naar de koelkast, en naar gelang het tijdstip neem ik een glas:melk, vruchtensap, sinaasappel (ja, die liggen bij ons in de koelkast.......enne...... LOL ) of een biertje .

 

Nou hoeft mijn reactie geen 'standaard' te zijn/worden.

 

Maar ga nu $%^*&($#^%( eens 'normaal' met elkaar om !

Is wie dan ook niet 'jouw vriend' ?

Best, geen probleem !

Reageer dan niet !

  • Like 14
Link naar opmerking
Gast transploft

En nu vraag ik mij af wie er vandaag nog meer zijn account opgezegd heeft, want die naam is niet meer zichtbaar hier?

Maar het is de laatste dagen wel weer ouderwets gezellig (al je dit tenminste gezellig moet vinden)

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Gast transploft

Volkomen mee eens, alleen waarom er niet van hogerhand ingegrepen wordt is mij een raadsel.......

bewerkt door transploft
  • Like 1
Link naar opmerking

^^ Een waar woord, 'zelf regulerend' zoals tijdens je normale werkzaamheden.........................zou eigenlijk 'de norm' moeten zijn.

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid

Volkomen mee eens, alleen waarom er niet van hogerhand ingegrepen wordt is mij een raadsel.......

 

Dat is heel gemakkelijk Cor. 

 

1. Ook (al zul je het misschien niet geloven) wij hebben nog een leven naast ons vrijwillig werk als admin en zijn niet 24/7 beschikbaar.

 

2. Eigen verantwoordelijkheid. Als iemand zeer veel post kan hij/zij reacties verwachten die daar tegen in gaan. Daar moet deze persoon dan ook mee kunnen (en anders leren) leven.

 

3. Na een melding van onze kant in het betreffende topic (b.v. een opschoon actie met daarbij een melding van ons), gaan beide partijen gewoon weer lekker verder, daar kunnen wij soms niet eens tegen ingrijpen.

 

4. Wij als admins beoordelen constant of iets in onze ogen wel of niet door de beugel kan. Zoals al zovaak gezegd kijken wij altijd naar meldingen en besluiten al dan niet daar in te grijpen. Wij als admins willen en zijn onpartijdig en zullen dan soms ook beslissen dat er niets aan het handje is in onze ogen. En ja, daarvoor gelden onze maatstaven.

  • Like 5
Link naar opmerking

Dank Simon, en Hendrik......zo vreselijk waar (jullie persoonlijke leven)

 

Weet je, de k :zegtniets: t zooi die we met z'n allen iedere dag weer tegenkomen is inherent aan de huidige 'ikke, ikke, en de rest kan stikk.....' cultuur.

Jij !!! @#^&*#^se hufter met je  :zegtniets:  vrachtwagen laat ons (met 10 luxe auto's bumper aan bumper er niet tussen in dat gaatje van.......50/60/70 meter.....nou vriend [niet echt] dat zullen we je nog effe afleren)  moest er zelf ook even over nadenken  :D

 

Maar inmiddels zijn we zover dat we onze frustraties liever op de meest 'laffe' manier botvieren.

 

Persoonlijk.........yak.

 

Ga de admins ook steunen in deze !

Link naar opmerking
Gast transploft

En toch ben ik van mening dat er veel eerder ingegrepen had moeten worden, en dat dit geen 2 dagen moet duren.

Jullie weten dat ik zelf ook een admin ben, maar geloof mij, dit soort acties laat ik echt geen 2 uur duren, alleen een ban helpt dan. Nu is het enige gevolg dat er weer 2 man minder dit weekend zijn (hebben hun account opgezegd), en mogelijk weer lezers/posters die afgehaakt zijn......

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Gast transploft

Waarom van hogerhand Cor, kun je zelf ook toch ?

ik heb tot het laatst toe iedereen netjes te woord gestaan, wat moet je dan nog meer doen??? bewerkt door transploft
Link naar opmerking
  • Administrators

En toch ben ik van mening dat er veel eerder ingegrepen had moeten worden, en dat dit geen 2 dagen moet duren.

Wat al gezegd is Cor, wij zijn tussendoor ook nog aan het werk af en toe... En het blijft altijd een discussiepunt: voor jou duurt het te lang en voor een ander is het te snel: waar leg je de lat? Nu heeft een ieder tijd gehad voor woord en weerwoord en moet het eens klaar (kunnen) zijn.

 

alleen een ban helpt dan. Nu is het enige gevolg dat er weer 2 man minder dit weekend zijn (hebben hun account opgezegd), en mogelijk weer lezers/posters die afgehaakt zijn......

Het netto-resultaat is hetzelfde, dan heb ik liever dat het een eigen keus is dan een opgelegde.

Maarten

  • Like 1
Link naar opmerking

Hans schrijf of reageer eens met gewone zinnen en zonder al die emoticons, dit leest een stuk gemakkelijker.

Oke, sorry, al vind ik kut zooi er beter uitzien met  :zegtniets: als in een volzin.

  • Like 3
Link naar opmerking

En toch ben ik van mening dat er veel eerder ingegrepen had moeten worden, en dat dit geen 2 dagen moet duren.

Jullie weten dat ik zelf ook een admin ben, maar geloof mij, dit soort acties laat ik echt geen 2 uur duren, alleen een ban helpt dan. Nu is het enige gevolg dat er weer 2 man minder dit weekend zijn (hebben hun account opgezegd), en mogelijk weer lezers/posters die afgehaakt zijn......

Waarin je ook een....jaaa, nu wordt het spannend.......mede veroorzaker bent Cor.

Snap helemaal dat er een moment is dat je je in je eer voelt 'aangetast'.

Ieder mens kan maar 'zoveel' hebben.

Maar voeren, of gevoerd worden zit naar mijn mening nogal een verschil in.

 

We zijn volwassen mensen !

Laten we ons nu ook eens als zodanig gedragen !

  • Like 2
Link naar opmerking
Gast sindaco

Hans schrijf of reageer eens met gewone zinnen en zonder al die emoticons, dit leest een stuk gemakkelijker.

en dan noemt ie alleen maar gezonde dingen op uit zijn koelkast ????

geleufdegijut.

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden