[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

313 uur teveel in 4 weken


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

ja lekker kansloos verhaaltje weer. heb het ff uitgerekend als die man van die 28 dagen er 20 gereden zou hebben zou die elke dag 15 uur teveel gereden moeten hebben. zou die 22 dagen gereden hebben dan komt het neer op iets meer als 14 uur per dag teveel. stel dat ie zelfs alle 28 dagen gereden heeft dan heeft ie nog elke dag iets meer als 11 uur teveel gereden. de meeste hebben al moeite genoeg om 100 rijuren in 2 weken te halen hij doet er dan nog is 160 extra in die 2 weken. STEMMINGSMAKERIJ!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 STEMMINGSMAKERIJ!!!!!!!!!!!

 

Ik zag ook wel dat er iets niet klopte, maar denk plaats het toch maar. Miss heeft transportonline foutje gemaakt, en had het 133 uur moeten, zijn in plaats van 313.

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Transport online maakt wel meer fouten zoals irritante spelfouten het lijkt wel alsof ze die artikelen van hun zo klakkeloos overnemen er wordt mijns inziens niets doorgelezen eer ze het op de site zetten.

 

Ach ja over teveel uren en 45 uur in je cabine bivakkeren onderweg, hier een filmpje uit 1969 en kijk eens hoe en waar die chauffeurs verbleven in Duitsland en afgezien daarvan wat een gedoe allemaal weer met een lading documenten bij elke grensovergang.

https://www.youtube.com/watch?v=llQUrH8eEHM

 

Dit is meer voor de wat oudere rotten onder ons denk ik zo maar wellicht kunnen de jongeren ook eens zien hoe het ging voordat alle grenzen open gingen.............................

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om even aan te geven wat voor amateurs het zijn bij Transport on Line is het volgende bericht, te triest voor woorden als je de "headline' leest, zie hier de bron: http://www.transport-online.nl/site/nl/71554/dodo-bij-verkeersongeval-in-heeswijk-dinther/

 

Ik heb ze al eens diverse malen een bericht gestuurd om eerste hun artikelen na te lezen of er een spellingcontrole eroverheen te laten gaan, maar nee hoor gewoon op het net plempen!!!

Kijk een foutje maken doen we allemaal wel, maar als je serieus genomen wilt worden met dagelijkse nieuwsbrieven dan moet je toch wel wat beter alert zijn.

 

Grt. Henry.

 

NB. Dodo's zijn al eeuwenlang uitgestorven overigens!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie

Transport on Line

Ik heb ze al eens diverse malen een bericht gestuurd om eerste hun artikelen na te lezen of er een spellingcontrole eroverheen te laten gaan, maar nee hoor gewoon op het net plempen!!!

Kijk een foutje maken doen we allemaal wel, maar als je serieus genomen wilt worden dan moet je toch wel wat beter alert zijn.

De pot verwijt de ketel???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Dokus dat ze de "headline" direct hebben aangepast kan kloppen want ze zijn getipt namelijk, maar er stond toch echt Dodo, snel iets veranderen zodat hun stompzinnige fout niet wordt opgemerkt en de vele taalfouten die soms in hun berichten staan, ergerlijk gewoon en dat voor een organisatie die zo op het nieuws is gebrand.

Ik had er even een screenshot van moeten maken, ga ik wel doen voortaan....................... :D

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden