[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat een ravage zeg!!!!!!


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

hij schijnt ze gordel wel aan gehad te hebben en een paar hechtingen in zijn hoofd maar verder eigenlijk niks aan de hand en morgen ging die alweer aan het werk las ik

Dan heeft hij wel een bateljon engelen op zijn schouders gehad .

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat zal pas over een paar maanden/jaren blijken, als hij er dan ook geen psychologische schade aan over gehouden heeft (en dat kan ook dodelijk zijn!).

Daar heb je gelijk in. .

Daarom is de nazorg ook heel erg belangrijk.

En er over praten. ..het niet laten opproppen. ..dan kan het zeker later fout gaan .

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Morgen weer rijden... Moet ie niet eerst een brilletje laten aan meten, een vrachtwagen over t hoofd zien zegt toch wel iets van het gezichts vermogen lijkt me. 

Zoals ik begrijp stond die andere op de vlucht strook. En trouwens, al stond ie in de linkse baan, dan heb je er nog niet tegen aan te rijden toch????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

http://www.alblasserdamsnieuws.nl/wordpress/2016/05/18/bizar-vrachtwagenongeval-op-a15-zorgt-voor-lange-files-videoupdate/

De chauffeuse van de containerwagen stond inderdaad met panne op de vluchtstrook. Behalve dat ze zich het rambam is geschrokken is ze meteen gisteren weer aan het werk gegaan.

Hier nog een link met meer info en beelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een geluk heeft die gehad, maar

 

 

citaat:

Volgens een collega-chauffeur reed de man al enige tijd slingerend over de weg.

 

 

(Over)vermoeid? of met iets anders bezig geweest?...

 

Die heeft nog wel wat uit te leggen..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

http://www.alblasserdamsnieuws.nl/wordpress/2016/05/18/bizar-vrachtwagenongeval-op-a15-zorgt-voor-lange-files-videoupdate/

De chauffeuse van de containerwagen stond inderdaad met panne op de vluchtstrook. Behalve dat ze zich het rambam is geschrokken is ze meteen gisteren weer aan het werk gegaan.

Hier nog een link met meer info en beelden.

 

Op deze foto`s kun je pas goed zien, wat een bende het was! Zonder gordel, de cabine uit gelanceerd, levend en wel :eek:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden