Spring naar bijdragen
bolle Jan

Verhoek Transport Genemuiden

Recommended Posts

Beste collega's van de weg. Ik zag vandaag een oplegger van Verhoek uit Genemuiden rijden en ervoor zat een gele MAN met roemeens kenteken, beginnende met IS. dat lijkt me niet fijn als je kenteken daar mee begint, maar terzijde. Maar ik dacht altijd dat Verhoek van de zwarte kousen vereniging was. Niet om zondag rijden vanwege het geloof (niet vanwege de toeslag). Maar Verhoek heeft het wiel ook heruitgevonden met roemenen? En hoe verantwoord meneer Verhoek dat zondag in de kerk? Eigenlijk kan dat gewoon niet, moreel gezien.

Rode Rijnart zag ik ook rijden vandaag. En die heb ik al vaker zien rijden laatste tijd, en wat me op viel, geen poolse kentekens meer ervoor, maar gewoon Nederlandse kentekens. Zouden er dan ook Nederlandse chauffeurs op zitten? Rode Rijnart (Roosendaal) stond er toch om bekend dat die zowat alleen nog maar Poolse platen ervoor had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste collega's van de weg. Ik zag vandaag een oplegger van Verhoek uit Genemuiden rijden en ervoor zat een gele MAN met roemeens kenteken, beginnende met IS. dat lijkt me niet fijn als je kenteken daar mee begint, maar terzijde. Maar ik dacht altijd dat Verhoek van de zwarte kousen vereniging was. Niet om zondag rijden vanwege het geloof (niet vanwege de toeslag). Maar Verhoek heeft het wiel ook heruitgevonden met roemenen? En hoe verantwoord meneer Verhoek dat zondag in de kerk? Eigenlijk kan dat gewoon niet, moreel gezien.

Rode Rijnart zag ik ook rijden vandaag. En die heb ik al vaker zien rijden laatste tijd, en wat me op viel, geen poolse kentekens meer ervoor, maar gewoon Nederlandse kentekens. Zouden er dan ook Nederlandse chauffeurs op zitten? Rode Rijnart (Roosendaal) stond er toch om bekend dat die zowat alleen nog maar Poolse platen ervoor had.

Ik ken ook een Nederlands bedrijf die op Roemenië rijdt Was ook van de zwarte kousen kerk Maar heeft in Roemenië wel kindjes gemaakt Daar was zijn vrouw niet blij mee

En rijd ook met chauffeurs uit dat land

Je moet maar denken de een zijn brood De ander zijn dood

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Beste bolle Jan, misschien ook wel keer verstandig om er wat bewijzen dmv een foto van te plaatsen.

De vorige keer maakte u De Hart Heusden "zwart" omdat u ze zag rijden met witte platen. Na veel wikken en wegen kwam u hier op terug. Hier kon u overigens ook geen bewijs van tonen dmv een foto.

Net wat SPL zegt,misschien heeft deze idd wel een oude trailer gekocht van Verhoek.

Alberttv is werknemer van Verhoek mogelijk kan hij hier wat uitsluitsel over geven.

Ohja ik heb verder geen belangen bij de firma Verhoek

grt. Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien heeft die Roemeen een trailer opgekocht van Verhoek

Dan was die uit een eerder bericht van nog niet zo lang geleden zeker zijn 'nieuwe' trailer zelf gaan halen in Genemuiden?

http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/37724-je-kan-het-natuurlijk-altijd-proberen/page-3

Al zegt Albert (die het zou kunnen weten) in posting 57 dat er al een tien van die snuiters rijden voor Verhoek inderdaad.

(lezen jullie allemaal zo slecht of onthouden jullie niks..?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rob ik lees niet alles dat kan ik niet bij houden voor jou informatie

Posting 46 in het betreffende topic is van jouw hand SPL. Dus je hebt het niet alleen gelezen, je hebt er zelfs nog op gereageerd.

http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/37724-je-kan-het-natuurlijk-altijd-proberen/page-3

(ter jouw informatie...)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan was die uit een eerder bericht van nog niet zo lang geleden zeker zijn 'nieuwe' trailer zelf gaan halen in Genemuiden?

Al zegt Albert (die het zou kunnen weten) in posting 57 dat er al een tien van die snuiters rijden voor Verhoek inderdaad.

T meeste wat hier voorbij komt is het onthouden in Veel gevallen niet waard Rob

grt. Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@TS hengel nodig of lukt het vissen zo?

Wat Volvofh12 ( en Rob) al zeggen d'r rijden er wat voor ons. Was eigenlijk niet eens van plan om te reageren maar goed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom beste bolle Jan moet het geloof er bij gehaald worden?

Vroeg ik me ook af, blijkbaar mogen alleen degene die niet naar de kerk gaan uitvlaggen.

En blijkbaar mogen diezelfde mensen kerkgangers aanspreken op hun gedrag, omdat het in strijd is met het geloof, alhoewel ze daar weinig van weten aangezien ze zelf niet in de kerk komen.

Stemmingmakerij Bolle Jan... Pure stemmingmakerij, ben blij dat Wesley ook jouw de Hart-misser erbij pakte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

.....omdat het in strijd is met het geloof ...

Het geloof?

Persoonlijk vind ik dit nog al een arrogante benaming. Wat mij aangaat heb je het over een geloof, hun geloof of het christelijke of islamitische of Joodse geloof.

Het lijkt me duidelijk dat iedereen zijn geloof het geloof noemt. Voor het gemak wordt er vaak aan voorbij gegaan dat wat voor de ene het geloof is voor de ander niet meer is als een sprookje.

bewerkt door Dokus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het geloof?

Persoonlijk vind ik dit nog al een arrogante benaming. Wat mij aangaat heb je het over een geloof, hun geloof of het christelijke of islamitische of Joodse geloof.

Het lijkt me duidelijk dat iedereen zijn geloof het geloof noemt. Voor het gemak wordt er vaak aan voorbij gegaan dat wat voor de ene het geloof is voor de ander niet meer is als een sprookje.

Dat is niet meer dan een verkeerde woordkeus van mij geweest, Dokus. Ik had beter hun geloof kunnen schrijven. Daar heb je gelijk in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

LOL LOL LOL gewoon zeggen dat die zwarte kousen voor aan de kerkbank ook gewoon de chauffeurs een oor aan naaien mag ook 

Dat is niet meer dan een verkeerde woordkeus van mij geweest, Dokus. Ik had beter hun geloof kunnen schrijven. Daar heb je gelijk in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als christen is het een mooi gebaar om een arme roemeen ook wat te laten verdienen.

Daarbij zijn wij labbekakken geworden die overal te duur voor zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus er rijden 10 roemenen voor Verhoek nu? deze had gele mercedes en rode gordijnen erin. Die had die denk ik voor 75% voor zijn raam hangen. denk niet dat die nog veel kon zien erdoor.

wesley58, als ik overal fotos van moet maken kom ik in het ongelukken onderwerp hier. dat kan niet de bedoeling zijn. met de hart ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik een witte plaat erop heb gezien. maar als mensen die er werken zeggen dat dat niet kan, dan lijkt het me netjes om dan excuus aan te bieden door mij, in plaats van stug vol te blijven houden. maar overal fotos van maken is beetje teveel gevraagd. dat met fotos maken is maar al te vaak vervelend. van het minste of geringste wordt tegenwoordig foto gemaakt en op internet gezet. leven we in 2016 in de bewijs je met foto maatschappij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verhoek heeft wel gele actrossen rijden met TMS boven het raam.

Waarom beste bolle Jan moet het geloof er bij gehaald worden?

Verhoek mag je toch pas maandag 00:01 uur beginnen met rijden/werken? Vanwege het geloof mag er niet op zondag gewerkt worden. men zegt vanwege het geloof. de stamtafel zegt vanwege de 200% uren. daarom haal ik het geloof erbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

LOL LOL LOL gewoon zeggen dat die zwarte kousen voor aan de kerkbank ook gewoon de chauffeurs een oor aan naaien mag ook 

let op nal, zo meteen word je nog van stemmingmakerij beschuldigd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus er rijden 10 roemenen voor Verhoek nu? deze had gele mercedes en rode gordijnen erin. Die had die denk ik voor 75% voor zijn raam hangen. denk niet dat die nog veel kon zien erdoor.

wesley58, als ik overal fotos van moet maken kom ik in het ongelukken onderwerp hier. dat kan niet de bedoeling zijn. met de hart ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik een witte plaat erop heb gezien. maar als mensen die er werken zeggen dat dat niet kan, dan lijkt het me netjes om dan excuus aan te bieden door mij, in plaats van stug vol te blijven houden. maar overal fotos van maken is beetje teveel gevraagd. dat met fotos maken is maar al te vaak vervelend. van het minste of geringste wordt tegenwoordig foto gemaakt en op internet gezet. leven we in 2016 in de bewijs je met foto maatschappij?

Als jij een topic start met een foto erin geplaatst kom je volgens mij niet altijd in het ongelukken forum uit.

Verder zien mensen hier graag altijd iets van bewijs en tegenwoordig niet alleen hier.

Iedereen staat tegenwoordig meteen met zijn mobiel te wapperen om alles te kunnen bewijzen maar ga jou dat zeker niet verplichten.

Over de Hart zou het mogelijk om een oude auto kunnen gaan daarom snap ik ook vaak niet dat bedrijven hun auto laten exporteren met hun naam nog op de cabine,laadruimte zo kun je ook een hoop vraagtekens voorkomen en gezever alhier

No hard feelings, prettig weekend

grt. Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

let op nal, zo meteen word je nog van stemmingmakerij beschuldigd.

Nee hoor Jan, Nal reageert op een onderwerp wat jij aansnijdt.

Het is stemmingmakerij dat jij een topic over Verhoek start, met als doel om Verhoek in diskrediet te brengen. Want dat is wat je doet, ik heb je namelijk geen andere topics zien openen over andere "uitvlaggers" of bedrijven met buitenlandse vestigingen. Maar puur omdat van Verhoek bekend is, of gedacht wordt, dat de eigenaren van het bedrijf gelovig zijn. Vond jij het wel de moeite waard een topic te openen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee johannie. waar het mij meer om gaat is dat iemand die zegt niet op zondag te rijden vanwege het geloof en vooraan in de kerk zit, een groep roemenen voor hun laat rijden en die dan wel gewoon op zondag laat sturen. daar gaat het om. en hij viel me op omdat die met roemenen reed, dacht die heeft alleen nl'ers en duitsers. had daar geen romeen bij verwacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een groep roemenen voor hun laat rijden en die dan wel gewoon op zondag laat sturen. daar gaat het om.

Heb ik eroverheen gelezen, of haal je dit punt voor het eerst aan?

Overigens leuk om te lezen dat Albert het gelijk ontkracht.

Maar, laten we het maar over Boekestijn gaan hebben.... :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet om zondag rijden vanwege het geloof (niet vanwege de toeslag). Maar Verhoek heeft het wiel ook heruitgevonden met roemenen? En hoe verantwoord meneer Verhoek dat zondag in de kerk?

johannie volgens mij in het openingsbericht, ik citeer het hier nogmaals. maar ik heb het misschien niet uitgebreid genoeg voor je geschreven. volgende keer foto erbij doen?

maar toch bedankt voor je nuttige bijdragen in dit onderwerp. het geeft net dat beetje extra meerwaarde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites