Spring naar bijdragen
bolle Jan

Verhoek Transport Genemuiden

Recommended Posts

Werkelijk? Ruim een maand later kom je met een reactie?

Jij je zin, nee 15 jaar geleden ben ik er niet een keer geweest en ik zat er toen ook niet. Maar het ging in jou opening ook niet over bedrijven in vroeger tijden, jij was bezig een stempel te drukken zonder exact te weten hoe het is. En daar kan ik verrekt slecht tegen!

Dat je nu een maand later aankomt met het argument dat je jaren geleden eens op bezoek geweest bent verandert daar niks aan, kom dan met steekhoudende argumenten dan kunnen we het erover hebben (en nee foto's hoeft niet, goede argumenten wel)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben ik verplicht hier elke dag te reageren? Ik schrijf over een bedrijf waar je ontslagen wordt als je go#verdomme zegt, maar die wel schijnheilig met roemenen aan het rijden zijn om de prijs te kunnen drukken. en nu moet ik met argumenten aan komen omdat ik een stempel ergens op probeer te zetten? Joh. daar kan ik dan verrekt slecht tegen.

maar hoelang werk je er nu dan? of is dat ook beroepsgeheim? Je laat het overkomen alsof je er al lang werkt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

lekker  ^^ op de zondagmorgen....als je profielfoto klopt dan denk ik dat ze daar op de Veluwe nog wel eens schijnheiliger kunnen zijn dan bij Verhoek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

lekker  ^^ op de zondagmorgen....als je profielfoto klopt dan denk ik dat ze daar op de Veluwe nog wel eens schijnheiliger kunnen zijn dan bij Verhoek

jij was dat forumlid dat hier schreef dat bij die ladingdiefstal van de tv's de chauffeur wel in het spel betrokken was, toch? lekkere gedachte, oordelen zonder dat je de chauffeur of het verhaal kent.

Weet je wat ik toen dacht: je kan het mooi vertellen, tot je zelf ooit in die situatie komt.

verhoek met J&S vergelijken? jij durft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mag ik vragen heb jij ook oost blok vroeger gereden En kwam jij veel in Zagreb en Hotel Zagreb

Huub

hotel national belgrado bedoel je? ik heb er geen foto's van en ook geen argumenten voor de bijdehandjes hier. maar ja, daar moest je wel gaan staan. ook weinig keuze verder op die route.

waar praat je over? eind jaren 80?

bewerkt door bolle Jan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ga weer verder met mijn leven mensen. kijk in september wel weer een keer naar de reacties. en hou die positieve sfeer erin hier aub.

we zullen niet te veel ons best doen zodat je in september niet in shock raakt als je weer eens wat komt lezen en zeveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites