corydon 16896 Bericht rapporteren Geplaatst 11 juni 2016 2 Leeuw en tiny klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16896 Bericht rapporteren Geplaatst 11 juni 2016 En de laatste fotoos. 2 Leeuw en tiny klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Leeuw 8272 Bericht rapporteren Geplaatst 11 juni 2016 Dank voor de vele foto's! Wat een werk lijkt me dat, om de truck elke keer zo te (moeten) poetsen. Je moet er van houden natuurlijk, maar ik hou het wel bij kijken Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
steenhaas1 2350 Bericht rapporteren Geplaatst 11 juni 2016 Zag een Pink Ribbon truck, hier doen ze het met hooibalen in rose folie verpakt waar het meestal groen zwart of wit is. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16896 Bericht rapporteren Geplaatst 12 juni 2016 (bewerkt) Weet je Henk, dat heele pink ribbon schijnt dus een gigantiese geld zwendelarij te zijn. Ik heb dar aardig wat over gelezen toen Beverly kanker had. Want wilde gewoon dat ze kon genezen. Er worden letterlijk miljarden uit gegeven door bedrijven voor research. De eerste die een medicijn kan maken dat kanker werkelijk geneest kan al het geld in de wereld gaan verdienen. Er blijft met dat inzamelen zoveel aan de strijkstok..Zal later wat links zoeken. 12 juni 2016 bewerkt door corydon 2 jan45 en Leeuw klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Leeuw 8272 Bericht rapporteren Geplaatst 12 juni 2016 Het inzamelen van geld is ook hier big business, daar gaat een behoorlijk deel van het ingezamelde geld alweer aan op... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16896 Bericht rapporteren Geplaatst 28 juni 2016 De uitslag. De smaak van de jury is zeker niet mijn smaak. De echt mooiste wagens staan er niet tussen..... http://rotella.shell.com/superrigs/2016-winners.html 1 tiny klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites