Spring naar bijdragen

Foto's uploaden


Gast shompie

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Heren,

 

niet om lullig te doen (ik ben niet bejaard, maar heb toch besloten de cursus te volgen ;) ) maar dat vakje linksonder in plaatje 2 krijg ik ook niet.

 

in de menubalk heb ik wel een icoon om een plaatje in te voegen, maar daar kun je alleen een URL invoeren.

 

En knippen-plakken (Ctrl-C - Ctrl-V) werkt ook niet.

 

Dus ik snap best dat Huub er niet uit komt.

 

 

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik denk het toch van wel Ger

stap 1 oke maar dan slaat hij stap  2 3 4 5 6 gewoon over

Dit probleem heb ik sinds een maand of 3 , maar met mij zijn er meerdere personen waar het niet lukt

kijk maar in het topic foto plaatsen

Ik plaatste altijd mijn foto´s op jouw manier !         maar in eens ging dat niet meer

Dus plaatsi ik geen foto´s meer , doe ik gelijk niet meer mee aan forum vervuiling , dat weer wel   :ja:

Link naar opmerking
  • Forumlid

Gerik ik zit ook nog op een paar andere forums en daar heb ik geen probleem ! (zo wat is een probleem)

Daar moet ik de foto hoog uit verkleinen naar 1024 pic breed das al

Ik behoor ook tot de garde ouwetjes die opgegroeid zijn met speelgoed waar geen batterytje in of een snoertje eraan zat

bij ons moet het allemaal een beetje simpel zijn , net als de vrachtwagens waar we mee onderweg waren :ja:

 

LOL  LOL

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
  • Forumlid

Bij mij maakt het geen verschil of ik Internet Explorer of Google Chrome gebruik. In het 2e schermpje van de cursus krijg ik in geen van beide browsers de mogelijkheid om foto's in te voegen.

 

maar de laatste reacties horen bij een ander topic lijkt me. Misschien verplaatsen?

 

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het Verhaal van Huub.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Bij mij maakt het geen verschil of ik Internet Explorer of Google Chrome gebruik. In het 2e schermpje van de cursus krijg ik in geen van beide browsers de mogelijkheid om foto's in te voegen.

 

maar de laatste reacties horen bij een ander topic lijkt me. Misschien verplaatsen?

 

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het Verhaal van Huub.

nou ga ff zitten joggie , en wacht geduldig op wat komen gaat :kiss:

Link naar opmerking
  • Forumlid

Bij mij maakt het geen verschil of ik Internet Explorer of Google Chrome gebruik. In het 2e schermpje van de cursus krijg ik in geen van beide browsers de mogelijkheid om foto's in te voegen.

 

maar de laatste reacties horen bij een ander topic lijkt me. Misschien verplaatsen?

 

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het Verhaal van Huub.

misschien licht daar jou roeping iets in de computers.. :ja:  :D  :D

  • Like 1
Link naar opmerking

Jep werkt

 

(mijn eerste werkgever in het transport ;) )

Ik zie dat je ooit dus wel eens heb moeten werken LOL

Maar het was mij ook al gelukt Ger. Alleen had ik het van schrik in een verkeer topic geplaatst.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden