Spring naar bijdragen
frietje

hinskens group

Recommended Posts

PAS OP      Hinskens Group Landgraaf ampere str 3

eerst maken ze je wijs dat het een week duurt voor payroll betaald en laten je een papiertje invullen waar je je gegevens op achter moet laten je naam en rekening nr enz..vervolgens duurt het anderhalve week en praat i over payroll fouten met contract en email versturen. in totaal 2 weken gereden nog geen geld dan zegt i het geld uit te betalen en stelde dit telkens uit. inmiddels opzoek gegaan naar nieuw werk .en de tijden dat i betalen zou wordt je af ge wimpelt bedreigt en voor idioot uitgemaakt.de poorten gesloten deuren op slot meerderen malen proberen te  bellen afgeduwd .enz.dit is niet goed voor de burger .dus ik dacht de politie die helpt me wel met mijn digitale pas uit lezen en aangifte doen maar niet die vinden het volkomen normaal dat ik 2 weken onverzekerd opgelicht op de weg heb gereden en houden dit soort figuren de hand boven het hoofd prima nu dus weer de civiele proseduren helemaal geen zin in had in 2008 spronk achter de rug  nu dit weer hinskens groep landgraaf vieze bedrieger.dus m/v pas op voor deze. geen contract niet rijden.

Mvg frietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad voor de gene die zo slim is om te googlen voor ie ergens begint. Deze ga maar gewoon voorbij. Mooie praatjes altijd maar besteelt je waar je bij staat. 30 uur via payrol en zolang alles goed gaat krijg je de rest waarvoor je overigens iedere week weer kunt vechten contant dus zwart uitbetaalt. En ervoor moeten vechten wil dus zeggen dat er zo 1 à 2 overnachtingen "vergeten" worden of gewoon een hele dag te weinig. Dus als je dan niet oplet kun je er mooi naar fluiten. Kan nog wel ff door gaan. Niks positiefs te melden over deze. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-6-2016 om 12:29 zei frietje:
PAS OP      Hinskens Group Landgraaf ampere str 3

eerst maken ze je wijs dat het een week duurt voor payroll betaald en laten je een papiertje invullen waar je je gegevens op achter moet laten je naam en rekening nr enz..vervolgens duurt het anderhalve week en praat i over payroll fouten met contract en email versturen. in totaal 2 weken gereden nog geen geld dan zegt i het geld uit te betalen en stelde dit telkens uit. inmiddels opzoek gegaan naar nieuw werk .en de tijden dat i betalen zou wordt je af ge wimpelt bedreigt en voor idioot uitgemaakt.de poorten gesloten deuren op slot meerderen malen proberen te  bellen afgeduwd .enz.dit is niet goed voor de burger .dus ik dacht de politie die helpt me wel met mijn digitale pas uit lezen en aangifte doen maar niet die vinden het volkomen normaal dat ik 2 weken onverzekerd opgelicht op de weg heb gereden en houden dit soort figuren de hand boven het hoofd prima nu dus weer de civiele proseduren helemaal geen zin in had in 2008 spronk achter de rug  nu dit weer hinskens groep landgraaf vieze bedrieger.dus m/v pas op voor deze. geen contract niet rijden.

Mvg frietje

Eerst Spronk, nu dit. Jij loopt in 7 sloten gelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden