[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Parkeerplaats vrachtwagen combinatie Utrecht/ De Meern


Showfeur

Vraag

  • Forumlid

Beste forumleden,

 

Ik ben op zoek naar een afgesloten parkeerplaats, voor een vrachtwagencombinatie.

Het is voor dagelijks parkeren, dus niet enkel het weekend.

Zoals de titel al zegt, in Utrecht (Lage Weide) of De Meern.

Als iemand wat weet, graag reacties per pb

 

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Er zit wel een parking bij de Foodspot (de Wetering) aan de A2, maar dat is nou niet echt een veilige plek :rolleyes:

 

lezen blijft moeilijk, hij zoekt een afgesloten parkeerterrein dat wil dus zeggen met hek er omheen waarom kom je dan met een optie die de topic starter zelf ook al wel wist en dus niet afgesloten is met een hek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je zou het hier eens kunnen proberen.

 

https://www.google.nl/maps/uv?hl=nl&pb=!1s0x47c66fd4937ebccf:0xcf7accead31c2428!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e115!4s//geo0.ggpht.com/cbk?panoid%3DnfIdpq3hRu820us2Z2Shqw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.LOCAL_UNIVERSAL.gps%26thumb%3D2%26w%3D130%26h%3D87%26yaw%3D244.87968%26pitch%3D0!5s+-+Google+zoeken&imagekey=!1e2!2snfIdpq3hRu820us2Z2Shqw

 

Voormalig terrein van Opel deler Terberg  / Stam (vh Honders). T.o.v het v Heezik pand.

 

Zit een kringloopwinkel in.. én het achterterrein is verhuurd aan SAAN. Wellicht is er een plekje voor jou ook mogelijk.

Misschien het beste eens met SAAN contact op te nemen.

 

Misschien handig om een rondje te maken over Lage Wijde. Vooral het 'oudere' gedeelte. Het oude COSMO  / Nefkens /Fivan terrein  biedt misschien mogelijkheden. Ik weet niet of Fleetport daar nog aan de achterzijde zit met hun  inname/poolautobeheer vestiging.

 

Wellicht bij POUW dat  je het kan proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je zou het hier eens kunnen proberen.

 

https://www.google.nl/maps/uv?hl=nl&pb=!1s0x47c66fd4937ebccf:0xcf7accead31c2428!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e115!4s//geo0.ggpht.com/cbk?panoid%3DnfIdpq3hRu820us2Z2Shqw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.LOCAL_UNIVERSAL.gps%26thumb%3D2%26w%3D130%26h%3D87%26yaw%3D244.87968%26pitch%3D0!5s+-+Google+zoeken&imagekey=!1e2!2snfIdpq3hRu820us2Z2Shqw

 

Voormalig terrein van Opel deler Terberg  / Stam (vh Honders). T.o.v het v Heezik pand.

 

Zit een kringloopwinkel in.. én het achterterrein is verhuurd aan SAAN. Wellicht is er een plekje voor jou ook mogelijk.

Misschien het beste eens met SAAN contact op te nemen.

 

Misschien handig om een rondje te maken over Lage Wijde. Vooral het 'oudere' gedeelte. Het oude COSMO  / Nefkens /Fivan terrein  biedt misschien mogelijkheden. Ik weet niet of Fleetport daar nog aan de achterzijde zit met hun  inname/poolautobeheer vestiging.

 

Wellicht bij POUW dat  je het kan proberen?

Bij die Opel word aan verschillende partijen verhuurd.

Net iets te druk en het hek staat vaak zat op (vergeet men dicht te doen)

Cosmo is anti kraak...en niet tussen te komen (been there, done that  ;) )

 

Pouw is wel een optie, hoewel erg afgelegen vindt ik persoonloijk

Heezik tegenover die Opel zie ik wel ook andere bedrijven hun wagen neerzetten....dus best een goede kans

 

Maar je ziet vaak zat het hele weekend complete combinatie's onbeheerd langs de weg geparkeerd staan...dus dat kan ook nog  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als jij hier maar niet komt roeptoeteren, als de tanken zijn leeggezogen :zegtniets:

 

??

Ik zeg alleen dat ik ze zie staan !

Niet dat ze van mij zijn....

en ook niet dat ik langs ga om het een en ander tijdelijk, ofwel eeuwig, te lenen van deze trucks......... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

dat is zelfs een zeer onveilige plek v

 

dat zeg je nu wel......heb daar ook wel eens gestaan en daar staan vaak auto's van chauffeurs in de nacht die daar in de buurt wonen dus onveilig zal wel beetje meevallen.

Staat vol in het licht en als je hem goed neerzet hebben ze er vanuit tankstation ook zicht op. Was zelfs een bedrijf die daar zijn hele wagenpark stalde(naam ff kwijt).

Denk dat auto daar beter staat dan in een of ander zijstraatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

^^

Informeer eens bij de politie of TVM

 

Of vraag de chauffeurs die daar 's nachts altijd parkeren.......staan volgens mij ook auto van bedrijf van forumlid

 

Dij van R&Y stonden er ook altijd en tevens die bomenauto....

 

https://www.google.nl/maps/@52.1158114,5.0339843,3a,39.7y,7.58h,83.03t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLYdLGDOK8M1w02rPlO1e1Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden