[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mijn vrouw aangereden


hobbychauffeur

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik wilde eerst nix op het forum zetten...maar ja zaterdagavond, alleen thuis.....dan toch maar ff de boel van me afschrijven...

 

29 juni belt mijn zoon(20) me op...rond 06.00 uur....politie aan de deur....mama is aan gereden..ligt in het ziekenhuis in Genk( we wonen in de regio Genk)... ik was al wakker, maar toen helemaal...wat heeft ze?? Ze is betrokken bij een zwaar ongeval.....oke ik bel je zo terug...

Ziekenhuis nr opgezocht, gebeld...ik mag niets zeggen, meneer....GVD ben chauffeur onderweg naar Denemarken...ik MOET het weten!!! ogenblik, verbind u door....uiteindelijk iemand met verstand...ligt een tipje van de sluier op...

 

uw vrouw was de laatste wagen in een file...er is een grote bestelbus(vw crafter) vol ingereden op uw vrouw en heeft haar tegen haar voorligger(oplegger) geknald...uw vrouw heeft een hersenbloeding...op een niet operabele plaats......ik wist genoeg.....naar huis!!!

 

ik planning gebeld...om die tijd gaat automatisch het noodnr in werking...planner het verhaal verteld...en gezegd dat ik naar huis kwam....nu had ik mijn 9 rusturen toevallig al gemaakt..en wat vraagt die oetlul...hoe zit je met je rusturen?? ik start de motor en zeg dat ik lucht ga draaien en naar huis kom......ja, maar die lading die moet naar Denemarken.....tuurlijk....succes er mee....ik ga van de rem en begin te rollen....regel maar iets...ik ben onderweg naar huis.

 

kwartier later belt die slimmerik terug...ga maar koppelen in Bottrop....nou ja die 10 minuten kan nog wel...

half uur later belt de onderdirecteur me op....hij had het verhaal gehoord en of ik wel kon rijden....anders kwamen ze me halen...ik had overnacht op de 1 niet ver van Vechta....en was al 3 kwartier op de terug weg....voor jij hier bent en met mij samen thuis, dan ben ik alleen ook thuis....ik rijd zelf...

Bottrop werd veranderd in Dorsten...was net iets gunstiger....okay....

ik rijd verder richting Dorsten....BAG voor me....volgen...GVD...niet vandaag...parkeerplaats op, uit de wagen en zeg tegen die man dat ik geen tijd heb...mijn vrouw is aangereden en ligt in het ziekenhuis....cmr afgegeven...en ik mocht door...kijk je wel uit...ja,ja

 

in Dorsten is mijn collega nergens te bekennen, planning gebeld...we gaan bellen...staat hij fijn toch in Bottrop...fuck...gas er op...naar Bottrop

in Bottrop gekoppeld...hij naar Denemarken en ik naar huis...

Voor Venlo de planning gebeld...ik ga het niet halen qua rijtijd...wat gaan we doen..geen probleem..we komen je halen...wat ga je halen?? Roermond.

Bij Roermond mijn span aan de kant...en 3 minuten later was hoofdplanning daar met een pkw...van plaats gewisseld...door naar Elsloo...gezegd dat ik er was..in mijn eigen pkw en naar Genk

 

op de ic ligt mijn poppetje aan allerlei slangen en leidingen en vertelt de arts ons, mijn zoon en dochter waren ook daar, de toestand van vrouw,

vol blauwe plekken, oogkas, gebroken, en een hersenbloeding...rechts verlamd..ze reageerde wel op pijnprikkels...maar dat was het dan

na 5 dagen mocht mijn vrouw van de ic..ze kan haar been bewegen, minimaal en het zelfde met haar arm, haar mondhoek hang, ze praat alsof ze een borrel teveel opheeft en heeft geheugen verlies

Daarna heeft ze een week op een reguliere kamer gelegen en afgelopen maandag is ze naar een revalidatiecentrum gegaan.

Arm en been zijn iets beter, maar ze kan niet zelfstandig staan of lopen, ze kan haar arm nauwelijks optillen en het geheugen is er ook slecht aan toe..als je niet weet hoe oud je kinderen zijn of waar je woont......

hier blijft ze minimaal 3 maanden,daarna gaan ze verder kijken....de kans op restletsel is 90%...nu maar afwachten hoe ze zich herstelt

 

Ik weet dat wij nix op het internet mogen zetten over het bedrijf....maar dat doe ik toch ff

wij zouden vakantie hebben, de week na het ongeluk en de daarop volgende week...maar met mijn poppetje in het ziekenhuis wilde ik dat niet.

mijn baas kwam naar me toe en vroeg of ik dan Genk wilde rijden...dan kon ik tijdens de bezoekuren gewoon gaan...ff de oplegger afkoppelen en met de trekker naar het ziekenhuis....HULDE!!!! er zijn werkgevers genoeg die zeggen...dat is privé, dat los je zelf maar op.....super geregeld. Zo lang mijn vrouw niet thuis is kan ik Genk blijven rijden....daarna kijken we verder. Limpens bedankt!!!

 

wat ben ik blij dat mijn vrouw een espace reed en niet een klein autootje.....het heeft nu wel de afmetingen van een twingo

 

 

 

 

  • Like 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van dit soort verhalen wordt je niet vrolijk. En dan zijn er nog steeds mensen die zweren bij die hele kleine stadsautotjes want die zijn zo lekker zuinig. Maar in dit geval hadden ze hun zuinigheid met hun leven moeten bekopen. 

 

Sterkte met alles en hopelijk hersteld ze volledig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verhaal en wat een klap, in alle opzichten.... Lof voor de instelling van je werkgever!

Jullie allen wens ik heel veel kracht toe en je vrouw een goed herstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Pfff dat gaat niet in je koude kleren zitten. Heftig wat er gebeurt is met je vrouw. Heel veel sterkte voor jullie en dat je vrouw maar mag herstellen en er zo weinig mogelijk aan overhoud. Moet ook heel heftig voor je zoon zijn geweest, ondanks 20 jaar moest hij het wel eerst handelen en verwerken.

 

Inderdaad ook goed opgepakt door Limpens, compliment  :ok: .

 

Doe het de komende periode stap voor stap man om het overzicht te behouden.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

post-9513-0-31959500-1468745453_thumb.jppost-9513-0-40461300-1468745463_thumb.jpmannenbroeders,

 

thnx voor de reactie's

 

Het zijn heftige dagen...het is niet alleen de zorg/bezorgdheid/bangheid....ik heb er ook een taak bij.. het huishouden gaat gewoon door...en dan al het geregel om het ongeluk heen...

 

thuis blijven is voor mij geen optie, zeker niet de eerste week...dan zou ik gillend gek geworden zijn...en nu mijn vrouw in het revalidatiecentrum is gaat de revalidatie voor, dus ga ik alleen nog 's avond op bezoek.....hmmm, op bezoek bij je eigen vrouw???? dat klinkt raar...!!!

 

ik sta 's morgens om 04.00 op, wassen en aankleden, naar de zaak en ga om 05.00 rijden tot 17.00 of 18.00 net hoe het uitkomt, dan naar mijn vrouw tot 20.00 of 20.30, dan naar huis..eten....post doornemen, ff een keer met de stofzuiger rond...fijn een hond...snel douchen, snel slapen en morgen is het weer zo

Boodschappen, wassen en strijken zijn voor het weekend...dan ga ik ook nog een keer extra naar mijn vrouw...

 

Dan het geregel rond het ongeluk..de auto mocht maar 2 dagen bij de sleepdienst staan, anders zou hij stallingskosten gaan berekenen...bellen met mijn garage...geen probleem..dan naar mijn garage papieren van de auto binnen brengen, kentekenplaat opsturen naar Brussel voor schrapping....alle kilometers bij houden voor de verzekering....de rekening van de ambulance betalen...die rekening binnen brengen bij de mutualiteitenverzekering, die vervolgens een deel terug betalen...de rest moet verhaald worden op de veroorzaker...alles bij houden, inscannen, door sturen naar de verzekering....en dan maar afwachten of je je geld ooit nog terug ziet.....de veroorzaker....die heeft hier ook niet voor gekozen, maar we kennen ze wel...witte plaat...slavische taal...die wil ik nog wel ff spreken......wordt gelijk zijn laatste gesprek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo heb je zomaar wat n ligt je leven bijna aan puin.

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je over een jaar toch weer positief ben over hoe je vrouw is hersteld.

Positief blijven. Elke stap vooruit is er een, ook al gaat het langzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wens jouw heel veel sterkte

 

En het is te hopen dat het met jouw vrouw allemaal weer goed komt

 

En dan kijk je er heel anders tegen aan

 

Blijf rustig Ik neem aan dat er geen opzet in het spel is

 

Je vrouw gaat voor En geef ze de liefde die ze nodig heeft om te herstellen Het had ook anders kunnen aflopen  

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heftig man. Sterkte voor jou, je vrouw en je kinderen.

 

Richt je energie nou maar op die mensen en niet op de veroorzaker. Dat is gebeurd en kan je niet meer terugdraaien, hoe ongelofelijk klote en onrechtvaardig dat ook is. 

 

Kan je vrouw al een beetje beter praten?

 

Uit ervaring met mijn vader besef ik dat afasie enorm rot is..niet meer kunnen communiceren met iemand is ongelofelijk ruk.

 

Zijn er mensen in jullie omgeving die jou een een beetje kunnen helpen met de praktische zaken?

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Klote!

Maar toch een :ok: voor jouw werkgever.

Toen ik tijdens een busrit te horen kreeg dat mijn vader was overleden ook de boel heel snel aan een collega kunnen overdragen.

De baas zei direct neem zoveel tijd als je nodig hebt, reis en begrafenis gaat nu eenmaal niet in 1 dag.

Hopen dat alles (naar omstandigheden) toch nog goed gaat komen voor jouw vrouw.

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden