[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mijn vrouw aangereden


hobbychauffeur

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste "Hobbychauffeur" wij, m'n vrouw en ik, wensen jouw en je familie alle sterkte toe die er maar is te vinden op deze aardbol, een heftig verhaal zonder meer, het erge hiervan is dat je leven compleet op z'n kop staat.

Die foto's van die Espace zijn heftig maar realiseer je wel het is maar een "ding" die is vervangbaar en je dierbare die er nu zo slecht aan toe is zeker niet!

En laat die "witte plaat" maar daar bereik je niets mee, alleen jezelf, ik begrijp donders goed de frustratie ook ik zou wellicht zo gereageerd hebben maar achteraf denk je "wat gaat het opleveren" het is gebeurd je kan helaas de klok niet terugdraaien, die "witte plaat" komt er hopelijk "niet zomaar" vanaf.

Nogmaals veel sterkte toegewenst en als je het wil laat wat van je horen hoe de toestand is met je vrouw en hoe ze vooruit gaat, waarschijnlijk zal ze nooit meer de oude worden maar ik denk dat ik hier voor allen spreekt die op jouw bericht hebben gereageerd, dat wij het wenselijk zouden vinden als jouw vrouw voor 99,9% weer de oude zou kunnen zijn, hopelijk geen utopie!!!!

 

NB. chapeau voor je werkgever Limpens die het goed heeft opgepakt, wellicht ook een utopie maar ik mag hopen dat elke werkgever in dit soort gevallen hetzelfde zouden reageren!!!

 

Grt.Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sterkte met het herstel.

Vriend van me ( 50 jaar oud ) is in februari aan het eind van zijn leven gekomen in een soortgelijke situatie op de A50 bij Nistelrode.

Hij reed met een taxibus en sloot achteraan in de file, en een vrachtwagen reed er met 85 kmpu achterop. ( dit staat vast en is onderzocht )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sterkte aan je vrouw en aan jullie als familie.

 

Uit eigen ervaring;

 

Hopelijk helpt je ziektekostenverzekering een beetje mee.

Een overplaatsing naar NL moet je namelijk zelf regelen. Omdat ze in buitenland ligt of heeft gelegen, willen NL'se ziekenhuizen niet meewerken, ivm MRSA gevaar. 

 

Hopelijk houdt je werkgever zich op de wat termijn ook aan de gemaakte afspraken. Ook daar heb ik ervaring mee.....met jouw werkgever. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, maar daar laat ik me beter niet over uit. Prio is dat de vrouw van hobbychauffeur er zsm bovenop komt. 

 

Heeft het ongeval in Belgie plaats gevonden en jullie zijn NL'ers ? Schakel meteen een advocaat in via je rechtsbijstand. Ik heb een soortgelijk geval gehad met een familielid. Die kwam na een ongeval met meerdere schedelfracturen terecht in Luik.

bewerkt door Spitzer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ook van hier sterkte gewenst......

 

en inderdaad rustig blijven, mocht die desbetreffende man tegen komen.....

 

anders kan je niks meer regelen vanuit het gevang..... :zegtniets:

 

je vrouw heeft je nu het hardste nodig........ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

ff een update...

 

Anita, dat praat makkelijker dan "mijn vrouw", heeft nu alle dagen fysio-, ergo-, logo en psychotherapie.....ze kan haar rechterarm, heel traag, zover optillen dat ie op de armleuning van haar rolstoel ligt....dan is het dan voor nu...ze kan nog geen vuist maken of iets vastpakken....maar er zit verbetering in.

Met het rechterbeen is het ongeveer het zelfde...ze kan niet zelfstandig uit de rolstoel komen om naar het toilet te gaan...maar met wat hulp gaat dat wel...en dan uiteraard de rolstoel zowat tegen de wc plaatsen, zodat het maar een klein stapje is en een draai...

praten gaat goed, als zijn er nog regelmatig woorden waar ze niet op kan komen......bij de vraag: Wat wil je drinken?? krijg ik bijna altijd: " doe maar iets"...gewoon omdat dat makkelijker is dan bijvoorbeeld cola of sinaasappelsap.

Verder mag ze voortaan ieder weekend naar huis....zal wel een kostenplaatje zijn....150 of 200 % uitbetalen aan personeel of niet.....dus rolstoel geregeld en gaan.....nou ja gaan...

we hebben een rolstoel onvriendelijk huis...4 treden tot aan de voordeur, achter de voordeur nog 6 treden....dus ff tillen....en daarna gelukkig alles gelijkvloers....huiskamer, keuken, badkamer en slaapkamers.

Ondertussen is Anita ook bij de oogarts geweest voor een een recept voor een nieuwe bril....de "oude" was zwaar beschadigd door het ongeluk...zal morgen of overmorgen wel klaar zijn...

Vandaag ook ff de vakantie geannuleerd...we zouden eind september nog ff een weekje naar Spanje vliegen....

 

Dus om ff kort te zijn.........het gaat langzaam vooruit, maar langzaam vooruit is ook vooruit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden