[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

waar stroom over contact ? scania P uit 2012


JaapW

Recommended Posts

  • Forumlid

wat wil je aansluiten ??

Als het weinig watt is kan dat via je sigaretten aansteker.

 

Als je het professioneel wilt doen......haal je bij de dealerd een speciaal knijp-pennetje (HON-stekker)  a 0,10 euro die je in je zekeringkast ergens bij kunt prikken.

Dan je juiste dikte draad eraan en .......je hebt een + punt die gelijk al gezekerd is en via je contact loopt  :ok:

bewerkt door scania1965
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt voor de antwoorden mannen.

Onlangs heb ikk heb een export bak gekocht die ongeveer 10A trekt.

Ik heb ook nog een omvormer van 20A liggen die ik daar voor wil gebruiken.

Ik denk dat de standaard omvormer niet voldoende is vandaar.

Zal wel eens navraag doen bij de dealer , denk dat hun wel weten wat er standaard in zit en hoe/waar ik stroom vandaan kan pakken

Zal wel vragen naar de HON stekker enz

Zal ook welslagen weten hoe het is afgelopen zodat een ander er ook wat aan heeft 👍🏼

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Onze monteur heeft mij eens iets uitgelegd.

De sigarettenaansteker kan ik goed gebruiken voor mijn zend/ontvanger. Op vol vermogen (SSB) vraagt deze lieverd maar 21Amp.

Maar.....

Hoeveel van de tijd zend je? En op max vermogen?

Als ik die zender in mijn luxe wagen heb, gaat ie gewoon in de sigarettenaansteker.

De kabels kunnen een sigarettenaansteker ook warm krijgen en dat is ook de nodige Amp's.

Enkel voor continu stroomvretertjes is die plug niet aan te raden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt voor de antwoorden mannen.

Onlangs heb ikk heb een export bak gekocht die ongeveer 10A trekt.

Ik heb ook nog een omvormer van 20A liggen die ik daar voor wil gebruiken.

Ik denk dat de standaard omvormer niet voldoende is vandaar.

Zal wel eens navraag doen bij de dealer , denk dat hun wel weten wat er standaard in zit en hoe/waar ik stroom vandaan kan pakken

Zal wel vragen naar de HON stekker enz

Zal ook welslagen weten hoe het is afgelopen zodat een ander er ook wat aan heeft

Even van jouw accu af een nieuwe kabel trekken Met een zekering er tussen van 36 AMP Heb ik vroeger ook gedaan had een versterker van 500 Watt  

 

Ben moeten stoppen omdat het vlieg verkeer er last van had Want de boete is niet mis En zeker in Duitsland niet Ze kunnen jou zo op sporen  En uit pielen waar je zit of rijd

 

Zeg alleen maar kijk uit

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier in Nederland kunnen ze het ook Vroeger vliegveld de peel Vliegveld Volkel Daar staan ze haast iedere dag In die buurt zitten veel armatuur zenders   Die mogen zenden

 

Tussen Boxmeer en Venlo haast iedere week minimaal een maal per week met een busje En er worden er nog steeds gepakt

 

Veel boeren hebben een bakje op hun trekker

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden