Spring naar bijdragen
tuftuf

Herif Internationaal Transport V.O.F. Enschede

Recommended Posts

Hoi

kan mij iemand vertellen wie er ervaring heeft met , Herif Internationaal Transport V.O.F.Gronausestraat 710-Kamer 202b in Enschede, dit is niet het bedrijf wat in Deventer is gevesticht.

bij voorbaat dank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt ,ik ben op zoek naar chauffeurs die meer over dit bedrijf zou kunnen vertellen ,dit adres word gebruikt als standplaats en rijden met containers naar de havens van Hengelo ,Rotterdam ,Antwerpen ,is dit een betrouwbare werkgever??? etz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

LOL  LOL  LOL er zijn geen betrouwbare werkgevers in transport zmz en zeker niet in dozenvervoer 

Bedankt ,ik ben op zoek naar chauffeurs die meer over dit bedrijf zou kunnen vertellen ,dit adres word gebruikt als standplaats en rijden met containers naar de havens van Hengelo ,Rotterdam ,Antwerpen ,is dit een betrouwbare werkgever??? etz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eigenaaar van Herif is een turk. En turken werken alleen met andere turken. Of als het echt goedkoop moet met bulgaren.

Als er geen turk meer is die voor Herif wil werken en er Nederlandse chauffeurs worden gezocht/aangenomen, dat zegt dat genoeg over die firma.

Kortom, als topicstarter zelf turkse roots heeft dan zou die het een kans kunnen geven. Zo niet, dan ver weg blijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben Kursat Rasit, de vervoersmanager van Herif Transport.

Ten eerste; er is een groot verschil tussen jullie en mij. Ik reageer namelijk met mijn echte naam en achternaam.

Een van onze Nederlandse chauffeurs is gestopt met werken omdat zijn vrouw slechte dingen had gelezen over ons op een internetforum. Dat zegt genoeg over hun mentale capaciteit.

Ik kan alleen dit forum vinden over ons bedrijf en hier staan dingen op die niet kloppen.

Combi Fahrer uit Hoogeveen heeft waarschijnlijk meer kennis dan KVK, Belastingdienst, Niwo, Ilt enz. Volgens hem bestaat ons kantoor niet. Hij is altijd welkom om een kopje koffie drinken bij ons kantoor in Gronausestraat 710 en dan zal hij zien dat we wel degelijk een kantoor hebben.

Zeer gewaardeerde poster zei '' Als er geen turk meer is die voor Herif wil werken en er Nederlandse chauffeurs worden gezocht/aangenomen, dat zegt dat genoeg over die firma. '' . Dus dat betekent dan waarschijnlijk volgens hem dat we alle Turkse chauffeurs hebben bedonderd en daarom zoeken we nu nederlanders. Ik adviseer dit zeer laag opgeleide forumlid om te raadplegen hoeveel schuldeisers nodig zijn om een faillissement van een bedrijf aan te vragen. Het antwoord dat hij zal vinden is: twee!!!  Herif is opgericht in 2005. Dat betekent dat er in de laatste 11 jaar geen twee partijen tussen chauffeurs, verzekeraars, leasemaatschappijen, garages en dit en dat zijn te vinden die hun geld niet konden krijgen. Dat maakt dit forumlid een kletskous. Hij zei ook dat Turken alleen met andere Turken werken, maar we hebben ook Nederlandse chauffeurs en zelfs een Nederlandse vennoot. Dit feit maakt hem een nog grotere kletskous die niet weet waar hij het over heeft. 

Yukarida rumuzu gecenlerin arasinda Turk varsa onun anasini avradini sikeyim. Itirazi varsa adresimi biliyor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast advies almelo

Ik ben Kursat Rasit, de vervoersmanager van Herif Transport.

Ten eerste; er is een groot verschil tussen jullie en mij. Ik reageer namelijk met mijn echte naam en achternaam.

Een van onze Nederlandse chauffeurs is gestopt met werken omdat zijn vrouw slechte dingen had gelezen over ons op een internetforum. Dat zegt genoeg over hun mentale capaciteit.

Ik kan alleen dit forum vinden over ons bedrijf en hier staan dingen op die niet kloppen.

Combi Fahrer uit Hoogeveen heeft waarschijnlijk meer kennis dan KVK, Belastingdienst, Niwo, Ilt enz. Volgens hem bestaat ons kantoor niet. Hij is altijd welkom om een kopje koffie drinken bij ons kantoor in Gronausestraat 710 en dan zal hij zien dat we wel degelijk een kantoor hebben.

Zeer gewaardeerde poster zei '' Als er geen turk meer is die voor Herif wil werken en er Nederlandse chauffeurs worden gezocht/aangenomen, dat zegt dat genoeg over die firma. '' . Dus dat betekent dan waarschijnlijk volgens hem dat we alle Turkse chauffeurs hebben bedonderd en daarom zoeken we nu nederlanders. Ik adviseer dit zeer laag opgeleide forumlid om te raadplegen hoeveel schuldeisers nodig zijn om een faillissement van een bedrijf aan te vragen. Het antwoord dat hij zal vinden is: twee!!!  Herif is opgericht in 2005. Dat betekent dat er in de laatste 11 jaar geen twee partijen tussen chauffeurs, verzekeraars, leasemaatschappijen, garages en dit en dat zijn te vinden die hun geld niet konden krijgen. Dat maakt dit forumlid een kletskous. Hij zei ook dat Turken alleen met andere Turken werken, maar we hebben ook Nederlandse chauffeurs en zelfs een Nederlandse vennoot. Dit feit maakt hem een nog grotere kletskous die niet weet waar hij het over heeft. 

Yukarida rumuzu gecenlerin arasinda Turk varsa onun anasini avradini sikeyim. Itirazi varsa adresimi biliyor.

Geachte heer Rasit,

je zou je opmerking zoveel meer kracht kunnen bijzetten als je je niet bediende van kwalificaties als Kletskous en Zeer Laag Opgeleid. Daarmee verlaag je jezelf tot het niveau waar je kennelijk afstand van wilt nemen.

Ik wil ook even je aandacht vragen voor een advertentie van 17 juni 2016 onder de kop: Eigen Rijder worden zonder investering.

Hierin zoek je eigen rijders en/of chauffeurs die op eigen rekening willen werken.

Je bent vervoersmanager bij Herif en daarnaast eigenaar van een adviesbureau.

Hiermee adverteer je op Marktplaats als beheerder van een transportbedrijf.

Je bent vervoersmanager en niet beheerder van een bedrijf.

En als vervoersmanager zou je moeten weten dat de Wet Wegvervoer Goederen de constructie met chauffeurs en eigen rijders, zoals je die voorstelt, verbiedt.

Verwijder eerst de balk uit je eigen ogen voordat je de splinter bij een ander verwijdert.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als Turk onder degenen die de bijnaam kruiste boven neuken zijn anasa avrad.Indien het beroep kent mijn adres.

Had die laatste zin vertaald.. Maar word er niet veel wijzer van. Iets met anaal neuken.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe kleinzielig zijn mensen, Kursat Rasit is een geweldige werkgever!

En wat maakt het uit waar je vandaan komt, het gaat erom dat je een baan hebt, en die mogelijkheid biedt Kursat Rasit.

Ik hoop van harte dat er ook mensen positief reageren, want zoals ik al zei hij is een geweldige werkgever, en dit zeg ik uit eigen ervaring.

PS En ik ben een fries

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik goed begrijp van dit chauffeurs forum, Nederlandse chauffeurs vinden grote jongens van transport sector die allemaal werken met Oost Europese chauffeurs en vestigingen openen in Poland, Roemenie allemaal leuk. Aan de andere kant, jullie vinden Herif Transport, die werkt alleen met mensen die in dit land wonen ( Behalve eigen rijders hebben we 1 Turkse chauffeur en 3 Nederlandse chauffeurs) slecht. Dat snap ik echt niet. Maar maakt niks uit, Tot het eind gaan we door te werken met mensen die  in dit land wonen. Wij werken niet met nederlanders, Turken of Amerikanen. Wij werken met de chauffeurs, met de mensen.

Ik heb alleen een ding gezegd: Aub schrijf hier geen leugens over ons bedrijf.

Maar het gaat door zonder pauze. Dokus schreef '' Zo goed dat hij je sommeerde om lid te worden van het chauffeursforum om dit te kunnen plaatsen?''. Dat bedoel ik. Allemaal leugens, leugens,leugens.

Jammer om te zien veel van jullie hebben verpeste levens, en jullie veroorzaken onnodig zuurstof verbruik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast advies almelo

Als ik goed begrijp van dit chauffeurs forum, Nederlandse chauffeurs vinden grote jongens van transport sector die allemaal werken met Oost Europese chauffeurs en vestigingen openen in Poland, Roemenie allemaal leuk. Aan de andere kant, jullie vinden Herif Transport, die werkt alleen met mensen die in dit land wonen ( Behalve eigen rijders hebben we 1 Turkse chauffeur en 3 Nederlandse chauffeurs) slecht. Dat snap ik echt niet. Maar maakt niks uit, Tot het eind gaan we door te werken met mensen die  in dit land wonen. Wij werken niet met nederlanders, Turken of Amerikanen. Wij werken met de chauffeurs, met de mensen.

Ik heb alleen een ding gezegd: Aub schrijf hier geen leugens over ons bedrijf.

Maar het gaat door zonder pauze. Dokus schreef '' Zo goed dat hij je sommeerde om lid te worden van het chauffeursforum om dit te kunnen plaatsen?''. Dat bedoel ik. Allemaal leugens, leugens,leugens.

Jammer om te zien veel van jullie hebben verpeste levens, en jullie veroorzaken onnodig zuurstof verbruik.

Ik heb in een persoonlijke mail al naar je gereageerd en wil het hier nog een keer doen.

Je had wel een goed verhaal maar waarom zoveel energie steken in wat jij leugens vindt.

Met je reactie, zoals het woord leugens drie keer in een zin gebruiken, of Jammer om te zien veel van jullie hebben verpeste levens, en jullie veroorzaken onnodig zuurstof verbruik, diskwalificeer je jezelf.

Vanuit je slachtofferrol, immers jij vindt alles leugens, ga je je plotseling boven iedereen verheven voelen met je laatste zin.

​Er kan op dit forum scherp gediscussieerd worden, maar met je laatste opmerking maak je hier geen vrienden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dokus schreef '' Zo goed dat hij je sommeerde om lid te worden van het chauffeursforum om dit te kunnen plaatsen?''. Dat bedoel ik. Allemaal leugens, leugens,leugens.

Vreemd!!

Ik stel een vraag (zie vraagteken) en vervolgens krijg ik geen antwoord op die vraag, maar wordt er van beschuldigd dat ik leugens (3 keer zelfs) plaats.

Wanneer u met uw "mensen" net zo omgaat als hier met de forumleden, dit in samenhang met de advertentie die nog steeds op het internet te vinden is waar u een oproep doet naar eigenrijders om op basis van een illegale constructie bij u te komen rijden krijg ik toch echt de indruk dat de negatieve berichtgeving omtrent uw bedrijfsvoering een hoger waarheidsgehalte bevat dan uw verweer hier tegen.

bewerkt door Dokus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo ik wil die vraag wel beantwoorden!!! En nee Kursat Rasit heeft geen opdracht gegeven waarom zou hij. Maar ik vond en vind dat er hier mensen bezig zijn om iemand die zo zijn best doet onderuit te halen, waar is dit goed voor?

En op alles wat we ook plaatsen komt een sneer, sorry zo ga je niet met je medemens om!

Ik hoop van harte dat jullie allemaal zoveel werk krijgen en geen tijd meer,zodat deze onzin over een geweldige werkgever ophoud!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe kleinzielig zijn mensen, Kursat Rasit is een geweldige werkgever!

En wat maakt het uit waar je vandaan komt, het gaat erom dat je een baan hebt, en die mogelijkheid biedt Kursat Rasit.

Ik hoop van harte dat er ook mensen positief reageren, want zoals ik al zei hij is een geweldige werkgever, en dit zeg ik uit eigen ervaring.

PS En ik ben een fries

dus 😎😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de naam Herif googled kom je een uitspraak van de rechtbank Overijssel tegen waarin deze genoemd wordt. Het gaat daarbij over de veroordeling van een transportbedrijf tot een boete van € 48,000 wegens het illegaal tewerkstellen van 4 Bulgaarse chauffeurs.

Maar dat heeft vast niets met deze onderneming te maken ;). Wellicht een idee voor Herif Transport om haar naam te wijzigen? Je wilt natuurlijk niet geassocieerd worden met zulke praktijken.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de naam Herif googled kom je een uitspraak van de rechtbank Overijssel tegen waarin deze genoemd wordt. Het gaat daarbij over de veroordeling van een transportbedrijf tot een boete van € 48,000 wegens het illegaal tewerkstellen van 4 Bulgaarse chauffeurs.

Maar dat heeft vast niets met deze onderneming te maken ;). Wellicht een idee voor Herif Transport om haar naam te wijzigen? Je wilt natuurlijk niet geassocieerd worden met zulke praktijken.  

Maar als Herif je vast € 5.000 loon biedt, dan is het niet belangrijk hee? In dat geval is het meer verstandig dat je je naam wijzigt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.