Spring naar bijdragen
tuftuf

Herif Internationaal Transport V.O.F. Enschede

Recommended Posts

^^ â‚¬ 5,000?? Dan klopt de advertentie die ik vandaag op Indeed zag niet denk ik??

Internationaal chauffeur (groupage koeler)
Herif Transport - Utrecht (stad)
€2.400 per maand

Aard van de werkzaamheden: groupage zendingen door heel Europa. Gaat om droge, goederen, koel en diepvries.

Standplaats is Utrecht. Salaris niveau is D2.

De chauffeur gaat een vaste koeler en 2014 super spacecab DAF rijden.

Soort dienstverband: Voltijd

Salaris: €2.400,00 per maand

Werklocatie:

• Utrecht (stad)

Vereiste talen:

• Engels
  • Duits

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ â‚¬ 5,000?? Dan klopt de advertentie die ik vandaag op Indeed zag niet denk ik??

Internationaal chauffeur (groupage koeler)

Herif Transport - Utrecht (stad)

€2.400 per maand

Aard van de werkzaamheden: groupage zendingen door heel Europa. Gaat om droge, goederen, koel en diepvries.

Standplaats is Utrecht. Salaris niveau is D2.

De chauffeur gaat een vaste koeler en 2014 super spacecab DAF rijden.

Soort dienstverband: Voltijd

Salaris: €2.400,00 per maand

Werklocatie:

• Utrecht (stad)

Vereiste talen:

• Engels
  • Duits

Die is voor anderen die niet weet dat wij een boete gekregen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ Die is flauw, genoeg bedrijven met een andere vestigingsplaats zoeken chauffeurs op een andere standplaats ivm de opdrachtgevers.

Het viel mij gewoon op, en inderdaad zo zou je het kunnen zien. Maar als ik de site raadpleeg zie ik 2 vrachtwagen en een plaatje van een busje rechtstreeks uit de folder gehaald, vandaar dat ik even me vraagtekens plaats bij de verschillende vestigingen ;)

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎3‎-‎8‎-‎2016 om 10:24 zei tuftuf:

Hoi

kan mij iemand vertellen wie er ervaring heeft met , Herif Internationaal Transport V.O.F.Gronausestraat 710-Kamer 202b in Enschede, dit is niet het bedrijf wat in Deventer is gevesticht.

bij voorbaat dank

Hoi

Ben een oud werknemer van Herif Transport Enschede

Kan jou alleen aanraden ga niet met deze turk in zee

Hij kent geen moer van het transport

Geeft zich uit als eigenaar hij is alleen transportmanager 

Heeft een eigen CAO ( Hij bepaald wat hij betaald maar niet volgens CAO)

Hij licht graag zijn personeel op

Hij heeft helemaal geen kantoor ( hij huurt een kamer in een oude klooster in Enschede 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei dutch int driver:

Ken het bedrijf Herif door en door

Blijf er ver vandaan

Hoewel ik geneigd ben hier toch wat meer waarde aan te hechten is ook dit de mening van een enkele persoon. Net als die van J. Bons die Herif een heel fijn baasje vindt of vond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O oooo , onze super int chauffeur  Jeroen is druk bezig. Volgens hem ken ik geen moer van het transport maar volgens 3 grote bedrijven is hij  een idioot. He is one of a kind.  

Ik ben alleen transportmanager maar ik was degene die je ontslaan en de sleutel kreeg toch? 

Ik heb geen kantoor maar ik huur een kamer in Enschede?????  In bedrijfsleven dat noemen we kantoor idioot.

Ik zal niet verder in discussie duiken, ik heb veel slechte chauffeurs gezien en deze idioot is in top drie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

schijf ten eerste Nederlands

van die Bulgaren ontken jij zeker dat duidelijk op internet dat Herif die mensen op heeft gelicht met name jou naam staat er Ik hoef tenminste geen 48000 euro te betalen aan die mensen

Heb maar bij 2 bedrijven gezeten laat jou iq nakijken tellen kun je blijkbaar niet

het thema kantoor

in een klooster zitten met een tafel en 4 stoelen dat is alles sukkel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is echt zielig dat ik sinds 5 jaar in Nederland woon en ik kan in vele aspecten beter dan jou in Nederlands. Als jij meer punten krijgt dan mij in NT2 examen ( lezen, schrijven, spreken, luisteren) ik ga je € 3.000 betalen. Jij bent altijd welkom.

Blijkbaar kun jij niet tellen. In jouw eerste werkdag heb je voor een andere opdrachtgever gewerkt. Dus totaal drie. Om jou te laten herinneren '' De dag dat je tegen de dak van de supermarkt gereden en daarna in het parkeerplek koeler van een andere bedrijf kapot gemaakt'' . Een dag twee schade. Manager van de supermarkt zei dat hij heeft zo''n slechte chauffeur nog nooit  gezien.

Over die € 48.000 : Het is zeker dat jij niet snapt wat je leest. Heel zielig dat het jouw moedertaal is:)

Jij zei dat mijn naam stond op. Kan niet. Op die tijd zelfs wist ik niet dat een bedrijf die Herif Transport heet bestond.

Jij zei dat wij hebben geen € 48.000 betaald aan de mensen. :))) Die mensen hebben allemaal hun loon volledig gekregen. Die € 48.000 was een boete die is al betaald aan CJIB.  Dus wat je leest snap je niet.

Jij noemt ons oplichter. Is er iemand die  hun geld niet kon krijgen van ons??? Nee. Maar jij hebt enorm schuldeisers. Jij hebt alles gekocht en niet betaald. Jij bent in schuldsanering. Eerlijke mensen betalen jouw schulden. Wie is de oplichter dan???

Jij was geld aan het smeken om een auto te kopen. Ik heb het wel gegeven. Toen was ik goede man en nu ben ik viese Turk. Dit vertelt over jouw character.

bewerkt door kursatrasit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.