[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

bluetooth radio iveco stralis 2013


knoet

Vraag

  • Forumlid

Ik ga binnenkort met zo,n auto rijden maar wat blijkt geen bluetooth radio in de auto, en een bekeuring in nederland voor het niet handsfree bellen kost al snel 230 euro ,en daar kun je een mooi 24 volts radiootje voor kopen, maar welke, enkel din, met iso stekker, of de originele radio in het Dash te zien is ,geen idee, zo wel, is het wel zo mooi dat alles weer werkt, ik vind het überhaupt stom dat in een bedrijfsauto niet zo,n ding standaard zit, maar het zij zo.

Een 24 volts parrot systeem kost ook al snel 200,

 Dus welke radio gaan we doen

bewerkt door knoet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik ga binnenkort met zo,n auto rijden maar wat blijkt geen bluetooth radio in de auto, en een bekeuring in nederland voor het niet handsfree bellen kost al snel 230 euro ,en daar kun je een mooi 24 volts radiootje voor kopen, maar welke, enkel din, met iso stekker, of de originele radio in het Dash te zien is ,geen idee, zo wel, is het wel zo mooi dat alles weer werkt, ik vind het überhaupt stom dat in een bedrijfsauto niet zo,n ding standaard zit, maar het zij zo.

Een 24 volts parrot systeem kost ook al snel 200,

 Dus welke radio gaan we doen

Je kunt ook je telefoon laten liggen als je aan het rijden bent :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

heb in mijn kraantje ook een radio gekregen met bluetooth.

 

was niet eens zo duur, als kreeg ik hem niet...

 

zat er gewoon op LOL

 

maandag moet ik weer, zal effe kijken welk merk het nu is...

 

werkt goed....zelfs met die herrie tijdens het werken  :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben is aan het informeren geweest , maar je kan dus via de ingebouwde  12 volt omvormer, die  standaard in de auto zit  een  12 volt parrot  aan de radio hangen, het lijkt me dat je de constante voedingsdraat van de parrot  die aan de iso stekker zit moet doorknippen en deze verbinden met de 12 volt omvormer, want via de iso stekker krijgt hij 24 volt en dat moeten we niet hebben, klopt dit, of moeten er meer draden op 12 volt aangesloten worden, dus iso stekker die uit de auto komt deze sluit je aan op de iso van de parrot , de voedingsdraden die naar de parrot gaan sluit je aan op 12 volt.

ps: een 24 volt parrot kost 200, een 12 volt via marktplaats weinig tot zeer weinig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

een kabeltje die je aan je telefoon bevestigd en dan in je oor  mag ook niet, je mag geen telefoon of dingen die aan je telefoon verbonden zijn vasthouden, heb ik een keer bij wegmisbruikers gezien, en een

usb oortje vind ik vreselijk irritant, maar ik heb het al opgelost, parrot systeem 24 volt  gekocht voor weinig mki9100 kan zelfs ,met nieuwe software 2 telefoons aan dus allemaal thx

bewerkt door knoet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden