Spring naar bijdragen
rolandjonkers1980

Terug van weggeweest

Recommended Posts

Hallo allemaal,

na een poos stil te zijn geweest, ben ik weer terug, en heb weer mooi werk gevonden in Nederland.

35ck5ef.jpg

Zo te zien heb je ook een nieuwe DAF

We horen of we lezen het allemaal wel Succes

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

DAF?

Klopt, Huub heeft zelf jaren zo'n trutteschudder met jarretel aandrijving gehad.

Zoek de verschillen................... Behalve de kleur dan............

kE0ynC.jpg

f7ACmd.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

(BGG kenteken op die trekker? Tweedehandsje?)

Volgens het RDW is deze trekker in het bezit van de eerste eigenaar.

Welkom terug en succes, Roland!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens het RDW is deze trekker in het bezit van de eerste eigenaar.

Moeteh we nu hier nog over in discussie? Echt..? Zucht....

Sinds een aantal jaren moeten nieuwe auto's uitgerust zijn met een Euro 6 motor. Vraag me niet naar details, maar voor afgifte van BGG-kentekens was dat al een verplichting. Wat zeg ik, er is bij mijn weten niet 1 FH3 afgeleverd met Euro 6 motor. Alleen de FH4 heeft een Euro 6.

Als jij nu goed je werk had gedaan Leeuw, dan kon je zien dat de datum van eerste toelating '16 december 2011' was. Maar dat de eerste afgifte in Nederland, zowel als de tenaamstelling, was op 1 september 2015. Staat gewoon vermeld op de site van het RDW.

Jij geeft hiermee vooral maar blijk ervan dat je weinig intresse hebt in ttransport of dat je weinig kaas ervan gegeten hebt.

Mijn vraag was verder helemaal niet om Roland in verlegenheid te brengen -die werkt gewoon in loondienst en zal het moeten doen met het hem ter beschikking gestelde materiaal- maar ik vroeg me zonder het RDW geraadpleegd te hebben af, hoe het zit met een kenteken van amper een jaar oud op een auto met Euro 5 motor. Maar de auto is dus blijkbaar een tweedehands import.

(en ja, dat had ik ook gisteren uit kunnen zoeken. Voordat er iemand wijs ging doen. Maar dat heb ik niet gedaan)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

Moeteh we nu hier nog over in discussie? Echt..? Zucht....

<knip>

Jij geeft hiermee vooral maar blijk ervan dat je weinig intresse hebt in ttransport of dat je weinig kaas ervan gegeten hebt.

<knip>

(en ja, dat had ik ook gisteren uit kunnen zoeken. Voordat er iemand wijs ging doen. Maar dat heb ik niet gedaan)

Nou Rob, da's een leuke reactie van je... :mad:

Om de vraag te beantwoorden of dit een tweedehandsje was, had ik alleen snel gekeken of die auto meerdere eigenaren bekend waren. Niets minder en vooral niets meer.

Voor de duidelijkheid: Zelf heb ik weinig met FH's gereden, ik weet dus ook niet wanneer de FH4 de FH3 heeft vervangen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites