[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wederom drama op de A61


Reindert

Recommended Posts

  • Forumlid

Neem aan dat dit geen verder uitleg nodig heeft ... zit je dan met een camera op je gericht kun je terug kijken wat voor gezicht je trok toen en met 2 voeten boven op de rem stond   :bey:

 

vrachtwagen-rijdt-in-op-file-op-duitse-a2

 

http://www.transport-online.nl/site/74224/vrachtwagen-rijdt-in-op-file-op-duitse-a2/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog een voorbeeld

Waarom zijn kantoren met camera's beveiligt Die nemen alles op De weet geeft het aan over het algemeen Wat zegt de Europese wet hier over Die heeft meer in breng als de Nederlandse wet

Het is niet alleen TVM Er zijn meer verzekeringen En er zijn er al Die willen ook een uit draai van de tacho

Kun je zeggen Dit mag allemaal niet Er staat ook in de wet Dat je de wet altijd mag over treden Maar het risico is voor je zelf .

Huub

Huub, asjeblieft zeg, doe eerst eens je huiswerk voordat je wat zegt.

Kantoor complexen hangen camara's, klopt als een bus, maar niet op het smoelwerk van het personeel maar in de centrale ruimtes, dus blijf doorgaan met je draaikonterij en geef nog meer onzinnige antwoorden, vroeger noemde we dit een Wouter Bosje.

En waar staat in de wet dat je de wet mag overtreden, graag met artikelnummer erbij, ik ken de wet namelijk zo goed dat het enige dat ik weet dat ik geacht word de wet te kennen.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er is toch iets overkomen over de camera's  

 

Als ik een camera in de gang van mijn huis ophang Krijg ik 20% korting op mijn inboedel verzekering Heb uit gerekend is er binnen twee jaar uit Toch iets om over na te denken

 

En ik denk dat het voor een ondernemer het zelfde is Of nog meer  Ik weet het niet Het gaat over geld

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een voorbeeld

 

Waarom zijn kantoren met camera's beveiligt Die nemen alles op De weet geeft het aan over het algemeen Wat zegt de Europese wet hier over Die heeft meer in breng als de Nederlandse wet

 

Het is niet alleen TVM Er zijn meer verzekeringen En er zijn er al Die willen ook een uit draai van de tacho  

 

Kun je zeggen Dit mag allemaal niet Er staat ook in de wet Dat je de wet altijd mag over treden Maar het risico is voor je zelf . 

 

Huub

 

Ah Huub, je komt weer even je dagelijkse "behoefte" doen op het forum en in dit topic?

 

De relevantie van beveilingscamera's in een kantoor in de discussie over jouw paradepaardje een camera op de chauffeur? Ontgaat me volledig. Een non argument. Uit een niet aflatende stroom overigens uit jouw toetsenbord. Enig idee waarom verzekeraars bijvoorbeeld kwamen met de iris camera? Dat is naar aanleding van een rapport van de nationale ongevallen raad en hun advies in 2014. wat is de relevantie in de discussie over een camera in de gang van jouw woning? Noppie, nul, nul, niets, nadaaaaaaa.

 

Je doet je dagelijkse behoefte op het forum, meer is het niet. In jouw geval wil ik nog wijzen op het onderschrift van Robniat. De overeenkomst in jouw geval is treffend.

 

En nog maar een keer, nee, jouw camera mag niet Huub, we zijn zelfs grondwettelijk beschermd tegen jouw gedachte goed. Gelukkig maar !

 

Ik verdiep me tenminste nog in een onderwerp en reageer inhoudelijk met de opgedane kennis. Jij komt niet verder dan je behoefte doen hier. (Daar zul binnen kort je meer over vinden op het forum overigens)

 

De nationale ongevallen raad rapporteerde over toenemende ongevallen met vrachtwagens en benoemde het alsvolgt, er is sprake van verminderde alertheid.De samenleving reageert hierop. Een verzekeringsmaatschappij bijvoorbeeld, de genoemde TVM iris scan, of hoe je het wil noemen. Prachtige innovatie. Men maakt een begin.De praktijk zal uitwijzen of de functionaliteit zo is dat het in bredere zin zijn toepassing vindt. (Ik denk van niet, er zijn betere middelen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een voorbeeld

 

Waarom zijn kantoren met camera's beveiligt Die nemen alles op De weet geeft het aan over het algemeen Wat zegt de Europese wet hier over Die heeft meer in breng als de Nederlandse wet

 

Het is niet alleen TVM Er zijn meer verzekeringen En er zijn er al Die willen ook een uit draai van de tacho  

 

Kun je zeggen Dit mag allemaal niet Er staat ook in de wet Dat je de wet altijd mag over treden Maar het risico is voor je zelf . 

 

Huub

 

Wat zegt de Europese wet Huub? Had je zelf ook kunnen checken. 

 

Artikel 8 van het Europees verdrag van de rechten van de mens. Dus................ook daar kan jouw camera niet. Eindelijk uitgedraaikont? Of wil je meer?

Er bestaat geen Europese grondwet, maar dit artikel 8 volstaat.

Overigens ben je in Nederland allereerst aan de Nederlandse wet onderworpen.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hwm.klaassen,

 

Dan zou ik in dat geval de andere verkeers deelnemers niet uit willen sluiten van dezelfde veiligheid.

 

Ik weet niet of werkdruk de oorzaak is van verminderde alertheid die genoemd wordt als oorzaak door de ongevallen raad. Ik heb toch echt het donkerbruine vermoeden dat hier naar wat andere zaken verwezen wordt. Overigens hwm.klaassen, gaat het niet om gelijk krijgen. Dat is echt een misverstand. de bedoeling van een forum is dat je bijdraagt in kennis. Ervaring en raadpleging van bronnen. Die informatie deelt om te komen tot een gebalanceerd oordeel over een onderwerp. Het inzichtelijk maken van een onderwerp.

 

Je hebt ervaring genoeg lijkt me, draag bij zou ik zeggen. en dat is echt iets anders dan een forumbehoefte doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij doet je best maar Van mij krijg je in alles gelijk

Ik schrijf alleen maar wat ik zie Niet meer en niet minder

De veiligheid van de chauffeur gaat voor op Bij veel is de werkdruk veel te hoog

Huub

Hoge werkdruk heb jezelf in de hand,je kunt voor jezelf ook de lat te hoog leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden