Spring naar bijdragen

Mafkezen op de A15


Danny

Recommended Posts

  • Forumlid

Maar wie van de 2 zat er nou met blikjes te smijten ? en waarom ?

Had 1 van de 2 een klein piemeltje of had hij gesnoven van de VIM bus 

Dat zou ik wel eens willen weten , dat ze allebei er 1 teveel in hun bovenkamer hebben ,

die de rest in de war brengen , dat weet ik wel   :angel:

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens de facebook de pagina van 1 van de werkgevers die de beelden gezien heeft de chauffeur een staande voetje gegeven.

 

Wat mij betreft mag er aangifte gedaan worden. Want met dit soort akties? Hoort er toch zeker een sanctie to komen op het rijbewijs.

 

rijbewijs in nemen...dan kan meneer de rest van zijn sneue leventje met de fiets of het ov.......de paardenlul.....ohhh sorry paardje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar wie van de 2 zat er nou met blikjes te smijten ? en waarom ?

Had 1 van de 2 een klein piemeltje of had hij gesnoven van de VIM bus

Dat zou ik wel eens willen weten , dat ze allebei er 1 teveel in hun bovenkamer hebben ,

die de rest in de war brengen , dat weet ik wel :angel:

Het gedonder schijnt begonnen te zijn toen de Mercedes ruimte maakte voor die met de container die in wilde voegen. Daarna zou die met de container de Mercedes niet de kans gegeven hebben om terug naar rechts te gaan, door gas bij te geven. Zo is het mij verteld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bewerkt door corne64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het gedonder schijnt begonnen te zijn toen de Mercedes ruimte maakte voor die met de container die in wilde voegen. Daarna zou die met de container de Mercedes niet de kans gegeven hebben om terug naar rechts te gaan, door gas bij te geven. Zo is het mij verteld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja als het zo is gegaan, gas los en der achter gaan. Hoevaak gebeurt dat wel niet, en zeker jn duitsland. Dan zou je hele dagen wel dat soort acties uitkunnen halen als dat echt de reden is geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vroeger toen mijn haar nog zwart was en ik nog op de wagen zat

heb ik het ook wel mee gemaakt , vaak luxe auto´s , dat ze voor je met sterk remmen je zaten te treiteren ( ik zal toen wel iets fout gedaan hebben in hun ogen)

Maar inderdaad gas los of als het kon een parkeer plaats op rijden , en gelijk weer verder , dat is het beste voor iedereen in zo´n situatie

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja als het zo is gegaan, gas los en der achter gaan. Hoevaak gebeurt dat wel niet, en zeker jn duitsland. Dan zou je hele dagen wel dat soort acties uitkunnen halen als dat echt de reden is geweest

Gas los zou idd mogelijk geweest zijn, maar wat als je daardoor anderen moet hinderen omdat er meerdere vrachtwagens achter jullie rijden op de rechterbaan. Je bent in mijn ogen een waardeloze eikel, als je iemand die ruimte maakt voor je, geen kans geeft om terug naar rechts te gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bewerkt door corne64
  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gas los zou idd mogelijk geweest zijn, maar wat als je daardoor anderen moet hinderen omdat er meerdere vrachtwagens achter jullie rijden op de rechterbaan. Je bent in mijn ogen een waardeloze eikel, als je iemand die ruimte maakt voor je, geen kans geeft om terug naar rechts te gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja dan ben je ook een waardeloos figuur, het gebeurt helaas maar al te vaak. Je krijgt ook steeds vaker niet eens een bedankje dmv een hand of een seintje als je ruimte voor iemand maakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja en volgens de wet mag je voor iemand die in wilt voegen geen eens van baan wisselen

je doet het om hem te helpen maar ook hier weer die in wilde voegen die moest anticiperen 

 

het gezegde zegt ook stront voor dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die derde treft geen blaam, op het feit dat hij een telefoon in zijn handen heeft tijdens het rijden.

Ik ben er van overtuigd dat die afstand groter is dan hier word geïnsinnueerd. Camerabeelden geven een vertekend beeld, zeker als er ingezoomd word.

De auto die de vangrail in word gedrukt komt van de 3e baan naar rechts zonder te kunnen zien wat er rechtsachter hem zit, zoals ik denk omdat hij geen rechterspiegel meer heeft.

Dat de achterste auto eerder uit voorzorg afstand had moeten nemen is een feit, maar ik betwijfel of dit meegenomen worden in de beoordeling.

Rest mij de vraag hoeveel van de forumleden hier niet precies hetzelfde gedaan hadden op het moment zelf. En daar bedoel ik niet meer afstand nemen mee, wel met die telefoon alles zo van dichtbij mogelijk filmen. Elkaar dus geen mietje noemen, die gast heeft gedaan wat bijna ieder ander ook gedaan zou hebben, simpelweg omdat dit tafereel meer dan abnormaal is.

Dashcam jonguh.........

  • Like 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Idd, hij maakt dus 2 overtredingen het niet volgen van de gekozen rijstrook, is tegenwoordig een overtreding, je moet namelijk blijven rijden op de rijstrook zodra er een pijlmarkering is, vervolgens maakt hij een overtreding voor het negeren van het rode licht voor de gekozen richting,.

Niet volgen van de gekozen rijrichting is altijd al een overtreding geweest, jouw aanhaling is aan de wet toegevoegd om inhalen over een uitvoegstrook aan te pakken.

Boete voor rood licht negeren kan alleen als je bewijzen kunt dat hij bewust deze keuze maakt, en rechters willen dat vaak betwisten dat een verbalisant kan weten wat iemands intentie was. Wat wel kan is art 5 WvW en die is vaak hoger dan de € 180,= voor negeren rood licht.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niet volgen van de gekozen rijrichting is altijd al een overtreding geweest, jouw aanhaling is aan de wet toegevoegd om inhalen over een uitvoegstrook aan te pakken.

Boete voor rood licht negeren kan alleen als je bewijzen kunt dat hij bewust deze keuze maakt, en rechters willen dat vaak betwisten dat een verbalisant kan weten wat iemands intentie was. Wat wel kan is art 5 WvW en die is vaak hoger dan de € 180,= voor negeren rood licht.

 

Bij dit figuur van ST v/d Brink, is duidelijk te zien aan zijn snelheid, wat hij van plan was, namelijk over rechts links vol door rood. Als je te maken hebt met een twijfelaar, is de snelheid beduidend lager dan van een opzetpleger. En een twijfelaar zal vaak blijven staan, totdat het licht op groen gaat, om daarna in te voegen voor rechtdoor.

 

En artikel 5 is een heftige, en vordert men ter plaatse vaak het rijbewijs in! Maar als jij na staande houding art 5 te verstaan krijgt, heb je echt wel iets gedaan, je krijgt dit echt niet zomaar toebedeelt!!    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij dit figuur van ST v/d Brink, is duidelijk te zien aan zijn snelheid, wat hij van plan was, namelijk over rechts links vol door rood. Als je te maken hebt met een twijfelaar, is de snelheid beduidend lager dan van een opzetpleger. En een twijfelaar zal vaak blijven staan, totdat het licht op groen gaat, om daarna in te voegen voor rechtdoor.

En dan nog als dit figuur bij de rechter verklaart dat hij niet remde omdat hij bang was voor een kop-staart en dus is doorgereden dan is nog de intentie niet bewezen. 

 

Maar goed, laat hem art. 5 maar eens uitleggen aan zijn werkgever. Want vaak onder deze omstandigheden stapelt men de boete's en is het idd invordering rijbewijs want men zal zeker met de OvJ contact opnemen vanwege de gevaarzetting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden