[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Duiters controleren snelheid en afstand


Tony.Macaroni

Recommended Posts

Zouden het écht alleen de buitenlandse chauffeurs zijn geweest? Maar eigenlijk wel goed dat erop gecontroleerd wordt: Met te weinig afstand kun je nog zo scherp opletten: Als er plots iets gebeurt loop je achter de feiten aan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is niks nieuws onder de zon hoor jaren geleden heb ik er al mee te maken gehad

Als je goed oplet zie op de autobahn scheiding vluchtstook dwarse verf strepen om een bepaalde afstand

je wordt er 3 x geflitst als je bij de 2de of 3de foto nog steeds zo dicht op je voorganger zit ben je gewoon het bokkie

je kan dan niet aanvoeren dat je gesneden werd en daarom er zo dicht op zat

die knuppel staat meest boven op een viaduckt met een goed overzicht  , net als hier de boa achter de vangrails staat 

als 4de staat er rechts naast de vluchtstrook een camera om je snelheid en kenteken duidelijk in beeld te krijgen

Er staan ook stafpunten op ( bij genoeg punten kan je in Flensburg een koffiezet apparaat ophalen)

Als je hier op klikt  https://www.google.nl/maps/@50.3166539,7.49782,144m/data=!3m1!1e3  zie je de streepjes en de lange stepen op het wegdek

Bij de Moezelbrug op de A61

 

Even links onderin op Earht klikken

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zouden de Duitsers het zat zijn al die aanrijdingen.

 

Controle op afstand en snelheid

 

Lees hier verder,

 

http://www.transport-online.nl/site/74346/duitse-politie-controleert-op-snelheid-en-afstand-foto/

 

Ben wel benieuwd naar het aantal binnenlands bekeurde chauffeurs.

 

Lijkt mij niet dat er onderscheid naar nationaliteit gemaakt mag worden bij een dergelijke politiecontrole..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou die Duitsers krijgen hem ook gewoon thuis gestuurd .

En als je er eens op let die boa staat op een viaduct in het zonnetje ( ja het is een zomerse activiteit voor de mannen )

te kijken en het is altijd bij een grote parkeer plaats waar zijn vriendjes staan te wachten om je ter plaatse te bekeuren

en alle gegevens voor je puntjes even in te vullen 

kijk maar naar dat platte grondje wat ik er bij stuurde . dat is voor luitjes zo als het zonnetje contant betalen meneertje

en anders gaan we even mee om te pinnen

Op de A 61 bij hectometer paaltje ik dacht 91 liggen ook van die lijnen en een parkeerplaats aan het eind van een klimmetje

en dan zit je algauw achter iemand die niet zo snel omhoog gaat en jij er te dicht achter

Dus een goeie pak kans 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op de A 61 bij hectometer paaltje ik dacht 91 liggen ook van die lijnen en een parkeerplaats aan het eind van een klimmetje

en dan zit je algauw achter iemand die niet zo snel omhoog gaat en jij er te dicht achter

Dus een goeie pak kans

Lang leven de ACC

Geweldige uitvinding, blijf je gewoon op 50 meter hangen achter je voorganger.

Vooral prettig met treintje rijden. En wil je inhalen trap je het gas in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En terecht. Al betwijfel ik dat het afstand houden het grootste probleem is. De smartphonende bestuurder is een veel groter probleem.

Afstand houden is makkelijker te controleren als smartphone gebruik,als jezelf is om je heen kijkt tijdens het rijden, zul je het met mij eens zijn dat de onderlinge afstand wel enige aandacht mag hebben onder de weggebruikers.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Afstand houden is makkelijker te controleren als smartphone gebruik,als jezelf is om je heen kijkt tijdens het rijden, zul je het met mij eens zijn dat de onderlinge afstand wel enige aandacht mag hebben onder de weggebruikers.

Dat ben ik volledig met je eens, ware het niet dat het mij regelmatig overkomt dat ik bumperklever wordt door asomobilisten die vlak voor de vrachtwagen invoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat ben ik volledig met je eens, ware het niet dat het mij regelmatig overkomt dat ik bumperklever wordt door asomobilisten die vlak voor de vrachtwagen invoegen.

En dat kan die Duitser dus zien op de foto´s dat je er niets aan kan doen 

Omdat je verschillende malen op de foto staat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit filmpje speelt in frankrijk.....waar adr auto's maximaal 80 mogen ....meestal rijden ze 83,.....dan denk ik dat de filmer maar 80 reed en eigenlijk gewoon loopt te klootviolen ipv met verkeer meerijden.....

Iemand die zich aan de juiste snelheid houd(zeker met adr)loopt niet te klootviolen.

Als he inhaalt doe het dan zo vlug mogelijk of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden